Hoitoala on rikkonut minut täysin
Olen fyysisesti, henkisesti, psyykkisesti ja sosiaalisesti täysin rikki. Niin rikki, että sitä ei voi enää korjata. Minulla on niin paha olo koko ajan, että en jaksa enää. Kohta pitäisi valmistua, mutta olen jo valmiiksi kuollut. Olen saanut niin paljon ilkeitä sanoja ja tekoja niskaani, että olen ruvennut pelkäämään ihmisiä ja elämää. Haluaisin tämän vain loppuvan. Kaiken. Päästäkää minut pois. Pyydän. Olen valmis kuolemaan.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, hakeudu avun pariin. Uskon, että elämä voittaa.
Ei välttämättä, mutta elämä se on pskakin elämä. Kaikenlaiseen voi lopulta sopeutua.
Kuolema on parempi kuin tämä. Säästää edes pari vuotta kärsimystä itseltä. Olisi pitänyt lähteä jo paljon aiemmin.
Ap
Maailmassa on lukuisia ammatteja. Yhdenkään takia ei pidä tuhota itseään.
Vierailija kirjoitti:
Et sovi hoitoalalle. Siellä pitää olla todella kova nahka ja auttaa, jos olet luonteeltasi hyvin epäempaattinen. Toisaalta on myös hyviä osastoja ja työyhteisöjä, joten ehkä kannattaisi vaan kokeilla, että löytyisikö itsellekin sellainen. Yliopistosairaaloita ei kannata harkitakaan.
Mutta miksi edelleen on ok, että terveydenhuollossa sallitaan sairas työyhteisökulttuuri ja pidetään sitä normaalina?
Lähipiirissäni on terveydenhuoltoalalla työskenteleviä ja en voi kuin hämmästellä millaista käytöstä sillä alalla sallitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sovi hoitoalalle. Siellä pitää olla todella kova nahka ja auttaa, jos olet luonteeltasi hyvin epäempaattinen. Toisaalta on myös hyviä osastoja ja työyhteisöjä, joten ehkä kannattaisi vaan kokeilla, että löytyisikö itsellekin sellainen. Yliopistosairaaloita ei kannata harkitakaan.
Mutta miksi edelleen on ok, että terveydenhuollossa sallitaan sairas työyhteisökulttuuri ja pidetään sitä normaalina?
Lähipiirissäni on terveydenhuoltoalalla työskenteleviä ja en voi kuin hämmästellä millaista käytöstä sillä alalla sallitaan.
Sen mitä olen alasta kuullut, suurin ongelma on työkaverit, pomot ja vanhanaikaiset rakenteet ja asenteet.
Ja silti liitto keskittyy vain palkan korjaamiseen. Outo liitto, kun ei puutu oikeisiin syihin.
Taasko? Sama aloitus on ollut täällä ennenkin, pyörinyt jo muutaman vuoden. Sanasta sanaan sama. Tämä ei ole mikään Ylilauta, mene ap sinne kierrättämään vanhoja juttujasi.