Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitoala on rikkonut minut täysin

Vierailija
14.06.2023 |

Olen fyysisesti, henkisesti, psyykkisesti ja sosiaalisesti täysin rikki. Niin rikki, että sitä ei voi enää korjata. Minulla on niin paha olo koko ajan, että en jaksa enää. Kohta pitäisi valmistua, mutta olen jo valmiiksi kuollut. Olen saanut niin paljon ilkeitä sanoja ja tekoja niskaani, että olen ruvennut pelkäämään ihmisiä ja elämää. Haluaisin tämän vain loppuvan. Kaiken. Päästäkää minut pois. Pyydän. Olen valmis kuolemaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

just

Vierailija
2/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

just

T?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sovi hoitoalalle. Siellä pitää olla todella kova nahka ja auttaa, jos olet luonteeltasi hyvin epäempaattinen. Toisaalta on myös hyviä osastoja ja työyhteisöjä, joten ehkä kannattaisi vaan kokeilla, että löytyisikö itsellekin sellainen. Yliopistosairaaloita ei kannata harkitakaan.

Vierailija
5/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sovi hoitoalalle. Siellä pitää olla todella kova nahka ja auttaa, jos olet luonteeltasi hyvin epäempaattinen. Toisaalta on myös hyviä osastoja ja työyhteisöjä, joten ehkä kannattaisi vaan kokeilla, että löytyisikö itsellekin sellainen. Yliopistosairaaloita ei kannata harkitakaan.

En niin, mutta ei ole mahdollisuutta enää uuteen alkuun. Haluan vain kuolla. Olisin todella kiitollinen, jos saisin vain nukkua pois.

Ap

Vierailija
6/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä työ jossakin alan järjestössä, jonkun sairauden tai ihan yleisissä neuvota ja valistushommissa tai hallinnossa voisi sopia.

Vierailija
7/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän puhumaan opettajalle ja lääkärille.

On se kumma, jos ei löydy paikkaa sellaiselta osa-alueelta missä ei tarvitse olla tekemisissä kakkiaisten kanssa.

Vierailija
8/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hakeudu avun pariin. Uskon, että elämä voittaa.

Vierailija
10/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä nyt vika hoitoalassa, toki se voi kuormittaa paljonkin mutta nyt kuulostaa siltä että jotakin muutakin ongelmaa on, jos et vielä ole edes valmistunut. Hanki apua itsellesi!

Vierailija
11/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ilkeitä sanoja ja tekoja?

Vierailija
12/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menette alalle joka ei sovi

Vierailija
13/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuvittelitte hoitoalalla työn olevan?

Mitä se on

Vierailija
14/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis

Aina on mahdollisuuksia

Pitää vain etsiä ne.

Ratia perusti marimekon 52 v

Vierailija
15/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ilkeitä sanoja ja tekoja?

lumihiutale?

Vierailija
16/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Vaihda nyt alaa heti. Itse olen paljon vanhempi ja pitkä työhistoria takana. Työ on saanut kaiken elämänilon katoamaan ja olen alkanut vihaamaan ihmisiä. Joka päivä täyttä tuskaa. Ihmiset ja omaiset on todella vaikeita nykyään. Nuoret työntekijät saikuttaa joka pahasta olosta.

Vierailija
17/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että kohdallesi on sattunut huono työyhteisö

Vierailija
18/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, mutta elämä se on pskakin elämä. Kaikenlaiseen voi lopulta sopeutua.

Vierailija
19/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, mutta elämä se on pskakin elämä. Kaikenlaiseen voi lopulta sopeutua.

Kuolema on parempi kuin tämä. Säästää edes pari vuotta kärsimystä itseltä. Olisi pitänyt lähteä jo paljon aiemmin.

Ap

Vierailija
20/24 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntu just tuolta kun olin valmistumassa lähäriksi. Oppisopimuksella tein tutkinnon.

Vaihdoin työpaikkaa pari kertaa valmistuttuani, ja nyt oon kivassa paikassa töissä missä on kannustavat työkaverit, tasapuolinen pomo ja mummut kiittää kuorossa. Koita jaksaa, ja jos et, niin lähe menee, pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi