Poliisi neuvoo luovuttamaan puhelimen ryöstäjille
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/missa-ja-milloin-alaikaisten-ryosta… Hyvä neuvo, omaisuutta menee mutta henki ja terveys säilyvät. Poliisi myös muistuttaa näitä oman elämänsä Jason Stathameja,jotka täällä netissä uhoavat hakkaavansa ryöstäjät että kun porukka tulee kimppuun niin minkäänlainen voimamies ei pärjää puhumattakaan avuttomasta naisesta.
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Miksei poliiseja saada lisää? Vaikka jalkautumaan sinne, missä ryöstöjä todennäköisimmin tapahtuu. Poliisit vaan joka kadunkulmalla tuiman näköisinä ja heti puuttumaan järjestyshäiriöihin.
Ei rahaa ja blaablaablaa.
Vierailija kirjoitti:
Vihreä sisäministeri sai poliisinkin kuralle. Viimeinen sammuttaa valot.
Samaa laitoin tänne aikaisemmin ja että edellinen hallitus muutenkin muka kovensi päänsilitystä ja mitään ei tapahtunut sama jatkuu edelleen.Ulos maasta.
Heitän maahan, jollen minä niin ei muutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei poliisi kerkeä kun kaikki liikenevät resurssit ovat liikennevalvonnassa.
+ vihapuhelaissa jossa tarkoitus ettei epäkohdista puhuta eli hyshys Suomalaiset on vaan rsisteja. Pitää muistaa vaan että nuoret voi pahoin koska näköalattomuus,korona sota....:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän lampaiden on helppoa kun poliisit antaa näin viisaita neuvoja:
-luovuta puhelin
-kilisytä avaimia
-tanssi dont touch me there tanssi lanteita vatkaten,leiki kuollutta yms älyttömän hupaisaa...Kyllä meidän typeryksien kelpaa kun noudatetaan fiksujen pollareiden elämänohjeita:DToimisiko tässä tapauksessa kämmenen näyttö ja napakka "EI" ?
Siihen päälle vielä sanoo että Hyi ei saa varastaa:D
Jotenkin ihan hirveää että tämä nyt vaan on näin ja kaikki antavat sen vain tapahtua. Miksei poliisi kohtele näitä samoin kuin kantasuomalaisia? Miksi heillä on vapaus tehdä näin? Aivoihin sattuu. Kiva kun jengillä on sitten ainoa mahdollisuus vain hankkia omat väkivaltavälineet ja siinä kaikki mitä voi asialle tehdä. Itsekin arvon jonkun sumutteen ja teräaseen välillä, kumpi olisi riskittömämpi.
Puhelimella on pankkini, sijoitus appini, kaikki tietoni ja lasten kuvat, valitsen kuoleman. Niin ja kaikki on salasanoilla sataan kertaan suojattu joten puhelimen viemisestä ei ole mitään iloa. Kortillakaan ei ole rahaa koska kaikki on siirretty sijoituspankkiin ja se vie tunteja, jopa päivän nostaa sieltä ja silloinkin tiedot pitää kaivaa aivoistani jotta sinne pääsee
Vierailija kirjoitti:
Puhelimella on pankkini, sijoitus appini, kaikki tietoni ja lasten kuvat, valitsen kuoleman. Niin ja kaikki on salasanoilla sataan kertaan suojattu joten puhelimen viemisestä ei ole mitään iloa. Kortillakaan ei ole rahaa koska kaikki on siirretty sijoituspankkiin ja se vie tunteja, jopa päivän nostaa sieltä ja silloinkin tiedot pitää kaivaa aivoistani jotta sinne pääsee
🤣
Jospa vain tapetaan ne jatkossa eikä jäädä kiinni :)
Mies- kirjoitti:
Minulla on lähes aina puukko mukana. Minä en luovuta mitään. Olen joskus ryöstäjää puukottanutkin.
Pitää näköjään itekin ruveta kantamaan, kun tällasia uutisia saa lukea. Poliisin vois lakkauttaa Suomesta kokonaan.
Ulkoina päivitäin kävelyni itä Helsinki 3h. säällä kuin säällä läpi vuoden aikojen.Ilolla luovutan puhelimen ryöstäjille.Eri asia kelpaako? Turvallisuus syistä i puhelin mukana,jos jtain minulle satuu? Mutta iki vanha samsung ja sisällä vain 10 e.puhe-aikaa.Iso tappio ei tule jos katoaa tai ryöstetään.Kun ulkoilen en mutenkaan vastaisi puhelin .
Oma puhelimeni on Prismasta ostettu alle 40 euroa maksanut Nokia-merkin näppäinpuhelin. Taidan olla ainoa, joka tällaisen edes haluaa. Tämä on sitä paitsi osoittautunut yllättävänkin kestäväksi. Kun tämä hajoaa niin ostan uuden vastaavan.
Minäpä, hups, pudotan maahan ja astun päälle.
Taskussa mulla on pieni hiuslakkapullo, jota suihkutan silmiin.
Tuntiin ei näe mitään.
T.kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Miksei poliiseja saada lisää? Vaikka jalkautumaan sinne, missä ryöstöjä todennäköisimmin tapahtuu. Poliisit vaan joka kadunkulmalla tuiman näköisinä ja heti puuttumaan järjestyshäiriöihin.
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Jos alaikäinen ryöstää, koko perhe karkoitukseen välittömästi. Johan tämä menee ihan hulluksi.
Näille nuorille on välittömästi järjestettävä jonkinmoinen bootcamp, vaikka johonkin lapin erämaahan.
Joka poika kahdestaan osaavan eräoppaan kanssa selviytymään.
Saavat aivot muutakin ajattelemista.
Reissu kestää sen minkä kestää, mutta siellä oppii erätaitoja ja puukollekin oikeaa käyttöä.
Oppii kärsivällisyyttä ja ehkäpä saa hyviä elämänohjeitakin.
Minulla ei ole mukana muuta, kuin koirankakkapussi. Sen kyllä saavat.
Väärä seura kirjoitti:
Näille nuorille on välittömästi järjestettävä jonkinmoinen bootcamp, vaikka johonkin lapin erämaahan.
Joka poika kahdestaan osaavan eräoppaan kanssa selviytymään.
Saavat aivot muutakin ajattelemista.
Reissu kestää sen minkä kestää, mutta siellä oppii erätaitoja ja puukollekin oikeaa käyttöä.Oppii kärsivällisyyttä ja ehkäpä saa hyviä elämänohjeitakin.
Asiattomaksi ilmoitettu
Eivät saa puhelintani. Siinä käy niinpäin että otan ryöstäjien puhelimet.
Toimisiko tässä tapauksessa kämmenen näyttö ja napakka "EI" ?