Poliisi: Julkinen liikenne on vaarallinen
Maikkarin aamu-tv:ssä poliisi varoitti, että väkivalta keskittyy ennen kaikkea julkiseen liikenteeseen ja niiden asemien lähestyville. Eli välttäkää julkisilla liikkumista ja älkää kantako mitää narvokasta mukananne.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku rahaa, puhelinta tai matkalippuako?
Mitkä korut ja vaatteet lasketaan arvotavaroiksi?Takit, kengät.. Kontion saappaat kannattaa pukea päälle.
Olen varustautunut, mulla on yökk-kuomat! Niitä kukaan halua.
Oikeasti joo. Kuljen yhden pysäkin väliä kauppakeskukseen. En mene enää istumaan, ja katson ettei selän takana ole ketään. Harrastan myös kahvakuulailua ja olen opetellut potkaisemaan ja lyömään. EN suostu pelkäämään!
Olen 69v!
Mä kuljetan mukanani kahta kyynärsauvaa. Niitä voin antaa ihan joka puolelle ruhoa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän vain omaa autoa Helsingissä. Ei ongelmaa.
Olipa ttyperä vastaus.
Sekin voidaan pölliä!
Onneksi persut pääsi hallitukseen alentamaan bensan hintaa! Yksityisautoilu rules!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä korut ja vaatteet lasketaan arvotavaroiksi?Takit, kengät.. Kontion saappaat kannattaa pukea päälle.
Oikeasti joo. Kuljen yhden pysäkin väliä kauppakeskukseen. En mene enää istumaan, ja katson ettei selän takana ole ketään. Harrastan myös kahvakuulailua ja olen opetellut potkaisemaan ja lyömään. EN suostu pelkäämään!
Olen 69v!
Parempi ettet ala huitomaan, satutat vain itsesi 🙄
Kumma kyllä kuin mariinin aikana kehuttiin kuin kiristetään alaikäisten tekemien rikosten rangaistuksia.Eipä ole tainnut tapahtua mitään.Taputellaan vain päähän ja hoetaan kuin kukin on kovia kokenut niin kuin mikkonen aina höpisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 69v!
Kiitos päivän nauruista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä Kontioita laittaisi, ne on trendisaappaat.
Näin eilen iltakävelyllä tummaihoisia ihmisiä. Tihensin askeleita ja kiiruhdin kovaa ohi. Kunto ainakin nousee tätä menoa.
Hevosta ei kannata ostaa kulkuneuvoksi, joku vetää sitä kumminkin perseeseen jos ei ole aasia tai lammasta saatavilla. Osta kameli eihän ne jakkarat mukana kulje.
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen iltakävelyllä tummaihoisia ihmisiä. Tihensin askeleita ja kiiruhdin kovaa ohi. Kunto ainakin nousee tätä menoa.
Stop rasisti!
Njeekerit laivaan ja takaisin sinne mistä ovat tulleetkin
Eilen oli bussissa kikkarapäinen musta nuori, yllään Niken lenkkarit, arvokkaan näköinen kello, rannekoru ja aurinkolasit. Istui reteästi haarat levällään kuin maailmanomistaja.
Eka ajatus oli, että keneltäköhän oli tavarat varastettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko? No miten me täällä sitten liikutaan?
Niinpä, kun yksityisautoilukin on syntiä. Täytyykö ostaa hevonen?
Hevonen ryöstetään, aasi olisi parempi kulkuväline 😂
Mikä Vihreyden ylistys. Ainoa asia mitä vaaditaan yhtä kiivaasti kuin kaikkien pakollista vihreää siirtymää julkiseen liikenteeseen on tietysti ulosteen väristen puoli-ihmisten vihreä siirtymä tänne, suomalaisten ainoaan kotipaikkaan koko universumissa. Harmillisesti ulosteihminen teki julkisen liikenteen suhteen sen mitä se tekee kaikelle; n 3 3 k 3 röi piloille.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli bussissa kikkarapäinen musta nuori, yllään Niken lenkkarit, arvokkaan näköinen kello, rannekoru ja aurinkolasit. Istui reteästi haarat levällään kuin maailmanomistaja.
Eka ajatus oli, että keneltäköhän oli tavarat varastettu.
Jos ei muulta niin vähintään suomalaiselta veronmaksajalta. Koko kansa tarvitaan näiden viidakon eläinten ylläpitoon, ovathan he valtaa pitävien lemmikkiapinoita.
Meillä ei vielä laula ne, jotka naapurissa jo on arkipäivää. Jo on hyvä kunto, niin puukottajaa voi juosta karkuun, konepuukkoja ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi ja pk-seutu itsenäistyy uudeksi Pohjois-Afrikan valtioksi. Suomalaiset pakkosiirretään pohjoiseen.
Me emme halua pääkaupunkiseutulaisia tänne. Jääkööt kodittomiksi tai muuttakoot ulkomaille.
Kyllä te haluatte veronmaksajia näivettyvään kuntaanne. Kysykääpäs kunnanjohtajan mielipidettä ja yllättykää siitä, kuinka perseellään teidän kunnan taseet on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko? No miten me täällä sitten liikutaan?
A ei asuta pääkaupunkiseudulla, koska se on liian vaarallista ja B liikutaan omalla autolla.
Mihin kannattaa muuttaa?
Ei mihinkään, nauttikaa unelmastanne
C) ei tarvitse välittää ongelmasta koska ei koske itseäsi