Missä nettikaupassa olisi kivoja kesämekkoja? Sellaisia a-linjaisia ja midimittaisia, ei polyesterisiä
Kommentit (24)
Olen tilannut etsy:stä pellavamekkoja. Osa tulee latviasta, jotkut puolasta. Yksi mun suosikki on bulgariassa, tykkään sen tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut etsy:stä pellavamekkoja. Osa tulee latviasta, jotkut puolasta. Yksi mun suosikki on bulgariassa, tykkään sen tyylistä.
Voitko linkata ko. kaupan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko se etsy.com? Se vois toimia. En muista tarkemmin.
Joku tilasi kesämekon netistä. Paketti tuli.
Oli nukelle tms.
Eikö teillä ole torilla niitä mekkokauppiaita, pääkaupunkiseudulla melkein joka ostarilla on, sitten on se Intian basaari Tunnelissa Hki, niilläkin on nettisivut, Ellos ja onhan noita.
Ai niin, tilaa siis tutuilta nimiltä! Ettei tule nuken mekkoa.
Mun suosikki on Zalando ja Hersecret. Vähän käytetystä (nettikirppis) on löytynyt kivoja mekkoja.
Siinäpä hyvä kysymys! Itse olen joitakin löytänyt kirpparisovellus zadaasta. Mutta on tosi vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti. Etsyssä on tuhansia eri kauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti. Etsyssä on tuhansia eri kauppoja.
En ole sama, mutta turha nyt mennä asiattomuuslinjalle. Yksinkertaisella haulla etsyssä:
https://www.etsy.com/uk/search?q=ladies%20dress&ref=search_bar
Mun suosikki on saksalainen bonprix.com. Kaikki sieltä ostamani kesämekot ovat vastanneet odotuksia niin laadun kuin ulkonäön suhteen. Olen ostanut sieltä vain 100 % puuvillaa olevia tai viskoosista valmistettuja kesämekkoja aina yhden koon omaani suurempia, koska molemmat noista materiaalrista kutistuvat ensimmäisessä pesussa noin 3 %.
Zalandossa 479 kpl seuraavilla suodattimilla
Pituus: pohjepituinen
Pintamateriaali: 100 % puuvilla
Malli: levenevä
Tuossa pari
https://www.zalando.fi/next-tie-shoulder-sleeveless-midi-standard-vapaa…
https://www.zalando.fi/next-short-sleeve-utility-pocket-midi-standard-t…
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä hyvä kysymys! Itse olen joitakin löytänyt kirpparisovellus zadaasta. Mutta on tosi vaikea löytää.
Nyt taitaa olla etsijässä vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla niinkin, mutta minulla on melko tarkat kriteerit. Nimenomaan luonnonmateriaaleja, noin polvimittainen ja ei musta/kovin tumma. Olen nirso myönnän, mutta en myöskään halua ostaa kaappiin ihan ok mekkoa jota en sitten käytä
Kesämekkoja löytyy mm. Hersecret, Zalando, Boozt, Ellos, H&M, About you. Lisäksi on varmasti pienempiä kauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla niinkin, mutta minulla on melko tarkat kriteerit. Nimenomaan luonnonmateriaaleja, noin polvimittainen ja ei musta/kovin tumma. Olen nirso myönnän, mutta en myöskään halua ostaa kaappiin ihan ok mekkoa jota en sitten käytä
Google käteen ja etsimään. Noilla spekseillä löytyy helposti.
Itse ostan nykyisin vain viskoosi ja pellavamekkoja. Jos tavoitteena on ostaa sifonkimekko, niin sitten pölyesteri käy.
Zalandolta tilasin useamman pellavamekon ja testattu on. Erinomaisia eikä tarvitse hikoilla
Google kertonee parhaiten.