Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kenen JULKKIKSEN näköinen olet?

Vierailija
07.12.2006 |

Itse: Lostissa ja Roswellissa näytellyt nainen (Claire ja Tess)

Renee Zellweger,Bb:n Sari.....

ulkopuolisilta kuultua,en itse tunne olevani kuin tuon lostin typyn kans samaa näköä.

Ihan on tuntemattomatkin sanoneet,itse en nuita ole ajatellut enemmin...

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla Jessica Grabowskyn mutsi :)

Vierailija
62/78 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko väittää aina että näytän anne hathawaylta, samalla tavalla vähän liian isot silmät ja suu naaman kokoon nähden, itse en oikeen tiiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Khloe Kardashian, Liv Tyler (näitä kuulen usein riippuen hiustenväristä)

eihän khloe ja liv edes näytä yhtään samalta? ihan erilaiset kasvonpiirteet. mutta on täällä moni muukin luetellut henkilöitä, jotka eivät toisiltaan näytä joten ehkä se vika on ollut katsojan silmässä

Vierailija
64/78 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu Ron Perlmanin ja Rhea Perlmanin välimuodoksi.

N27

Vierailija
65/78 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

amy poehler

Vierailija
66/78 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Lipposen tytär Emilia oli kuulemma nuorempana ihan isänsä näköinen. Kauhea kohtalo.

Vierailija
67/78 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on sanottu, että muistuta näytä:

Amy Lee

Tarja Turunen

Jenni Vartiainen

Armi Toivanen

Höpöhöpö, nuo on kaikki aivan erinäköisiä.

Vierailija
68/78 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lena Dunham. Kasvoilta. Mutta olen vähän hoikempi, pidempi ja isorintaisempi.

Miksiköhän tätä on alapeukutettu? Minusta olisi pahempaa olla Steve Buscemin tai Paavo Arhinmäen näköinen, varsinkin jos on nainen...

Lena Dunham on todella epäviehättävä, jos joku sanoisi minun näyttävän häneltä, ottaisin kyseisen kommentin verisenä loukkauksena.

Vierailija
69/78 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lena Dunham. Kasvoilta. Mutta olen vähän hoikempi, pidempi ja isorintaisempi.

Miksiköhän tätä on alapeukutettu? Minusta olisi pahempaa olla Steve Buscemin tai Paavo Arhinmäen näköinen, varsinkin jos on nainen...

Lena Dunham on todella epäviehättävä, jos joku sanoisi minun näyttävän häneltä, ottaisin kyseisen kommentin verisenä loukkauksena.

joo saattaa olla vaarallista verrata julkkikseen. muistan kun joskus kymmenen vuotta sitten kaveria verrattiin baarissa gwen stefaniin ja se sai hirveät skitsot koska koki sen loukkaavana. turha kai sanoa, että sai ne pokailijat pakit heti alkuunsa ja kaveri jauho koko illan kuinka joku saattoi verrata häntä gweniin xD

Vierailija
70/78 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikattuna kuulen näyttäväni Jennifer Lawrencelta, meikittä kuulemma Tauskilta.

Vierailija
71/78 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikattuna olen usein kuullut näyttäväni Jennifer Lawrencelta, ilman meikkiä näytän kuulemma Tauskilta. Eihän Jenniferkään mikään klassinen kaunotar ole mutta..

Vierailija
72/78 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama sanonut että näytän the hillsien Audrinalta (patridge). Kroppa ei oo kyllä ainakaan sama enkä kyllä mielestäni häntä muistuta todellakaan :D

Vierailija
73/78 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri Helena

Vierailija
74/78 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura Prepon (Alex Vause OITNB:stä)

Paremmin tunnettu 70's shown Donna Pinciottina. Tuo Oitnb on useimmille neverheard.

Muakin on sanottu oitnb:n alexin näköseks mut ei koskaan muuten laura preponin tai esim 70's shown donnan. :D ja onhan se prepon noissa rooleissa melko erinäköinen niin en tavallaan ihmettele?

Pakko kyllä kommentoida vielä, että kun joidenkin mielestä on outoa jos jonkun on sanottu olevan monen eri julkkiksen näköinen vaikka julkkikset oiskin keskenään erinäkösiä. Niin miksei voisi olla? Voi lapsikin näyttää sekä isältään että äidiltään, vaikka isä ja äiti ei oiskaan samannäkösiä. Yks piirre toiselta, toinen toiselta. Muakin on sanottu muutaman eri julkkiksen näköseksi, joilla ei oo keskenään muuta samaa ku hiustenväri.

Myöskin huvittaa nuo "ihan varmaan ootte kaikki noin kauniita" -kommentit, koska kellä tahansa voi olla jotain samaa piirteissä kuin vaikka megan foxin kanssa, ilman että kuitenkaan näyttää täysin siltä aina huolitellulta megastaralta.

Vierailija
75/78 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on sanottu Emily VanCampin näköiseksi, mutta oon kyllä paljon rumempi versio.

Vierailija
76/78 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura Prepon (Alex Vause OITNB:stä)

Paremmin tunnettu 70's shown Donna Pinciottina. Tuo Oitnb on useimmille neverheard.

Muakin on sanottu oitnb:n alexin näköseks mut ei koskaan muuten laura preponin tai esim 70's shown donnan. :D ja onhan se prepon noissa rooleissa melko erinäköinen niin en tavallaan ihmettele?

Pakko kyllä kommentoida vielä, että kun joidenkin mielestä on outoa jos jonkun on sanottu olevan monen eri julkkiksen näköinen vaikka julkkikset oiskin keskenään erinäkösiä. Niin miksei voisi olla? Voi lapsikin näyttää sekä isältään että äidiltään, vaikka isä ja äiti ei oiskaan samannäkösiä. Yks piirre toiselta, toinen toiselta. Muakin on sanottu muutaman eri julkkiksen näköseksi, joilla ei oo keskenään muuta samaa ku hiustenväri.

Myöskin huvittaa nuo "ihan varmaan ootte kaikki noin kauniita" -kommentit, koska kellä tahansa voi olla jotain samaa piirteissä kuin vaikka megan foxin kanssa, ilman että kuitenkaan näyttää täysin siltä aina huolitellulta megastaralta.

ei se ole outoa, että on sanottu näyttävän eri näkösiltä julkkiksilta, mutta siitä voi ehkä päätellä, ettei hirveästi näytä kummaltakaan. se on vaan joku pieni piirre sillon joka muistuttaa tai joku on tuijotellut silmät ristissä. esim jos henkilö a näyttää zooey deschanelilta ja katy perryltä ja henkilö b ariana grandelta ja demi lovatolta, niin paljon helpompi kuvitella miltä henkilö a näyttää. se että pitääkö se kuvitelma paikkansa on sit tietty ihan eri asia

Vierailija
77/78 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu useamman eri ihmisen (tuntemattomien ja tutun) toimesta, että näytän aivan Sofia Coppolalta. Kerran kävellessäni Kampin alakerrassa joku oikein ryntäsi perässäni kertoakseen miten samalta näytän. :D Ymmärrän kyllä tämän näkemyksen ja on omastakin mielestäni paljon samaa, mutta myös paljon eri näköä. Tästä olen tullut tulokseen että ihmiset kerta kaikkiaan näkevät itsensä ja toisensa eri tavalla...

Vierailija
78/78 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grandpa Simpson

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi