NYT pelottaa!!!
Voinko olla raskaana vaikka olen syönyt säännöllisesti pillereitä ja menkat on tullet normaalisti ja runsaasti. Olisin niin pigtkällä etät liikkeet tuntuu.
Olisi katastrofi, olen syönty muitakin läääkeeitä, juonutkin ja käynyt mammossa. Viimenen nega raskaustesti syyskuun lopussa ja sen jälkeen ei yhdyntöjä.
Kommentit (6)
mutta..
Ystäväpiiristäni on nyt aika moni tullut raskaaksi ihan lähiaikoina.
-Pilleriraskaus, huomattiin rv 8+
-Ehkäisyrengas-raskaus, huomattiin rv 19+
-Ehkäisypiikki-raskaus, huomattiin rv 16+
-Kierukka-raskaus, huomattiin rv 20+ (kierukka oli kyllä hävinnyt, tainnut pudota pönttöön huomaamatta)
Itsekin tulin 9 vuotta sitten raskaaksi pillereistä huolimatta. Huomasin raskauden kun menkat jäivät tulematta. Olin silloin rv 8+
Mutta nyt alkoi kylmä hiki nousta kun 3 päivää on tuntunut KOKO ajan liikettä mahassa : (
En oikeasti pysty hoitamaan sairasta lasta joka hän on väkisinkin!!! : (
ap
Voihan se olla, että sulla on vain ilmaa mahassa. Ne tuntuvat ihan vauvan liikkeiltä:D Mulla oli sama juttu ja koska menkkoja ei ole tullut 9kk. niin testasin. Ensin näytti negaa, parin tunnin päästä plussaa. Ja voi sitä säikähdystä. Stressasin ja panikoin. Yllättäen alkoi pahoinvointi jne.. Sitten tein taas parin päivän päästä testin, joka näytti negaa. Siihen loppuivat pahoinvoinnit yms. Eli se voi helpostikin olla se " oma pää" joka oireilee:)
Ja ei se sitä kerro, että vauva olisi vammainen tms. Kyllähän monet äidit JUOVAT KOKO RASKAUDEN ajan ja lapset ovat terveitä. Positiivista ajatusta nyt vain peliin:)
ja 2 sitten olin mammografiassa : (
ap
sanoisinpa, että on erittäin epätodennäköistä, että olisit raskaana. Miksi luulet olevasi raskaana? Tunnetko siis niitä liikeitä vai mitä?