Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa kun niin moni läheinen ihminen on alkanut ärsyttämään?

Vierailija
12.06.2023 |

Vaikea sietää mitään perseilyä ja huonoa käytöstä enää keneltäkään. En ole välejä vielä katkonut kehenkään, mutta etääntynyt monista ja välttelen tapaamista. Ja joo, en ole täydellinen itsekään, mutta sentään osaan käyttäytyä julkisilla paikoilla toisin kuin eräskin moukka ystävä, joka tänään päätyi kaikessa hiljaisuudessa henkiselle estolistalle.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä :(

Vierailija
2/39 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta minulla sama. Ja tuntuu että koko aika on joku vaatimassa jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päädyin katkomaan ne välit kun alkoi vuosien takaisetkin pahat teot tarpeeksi vituttaa vaikka silloin aikoinaan en välittänyt tai ainakin siedin.

Vierailija
4/39 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua vaivaa mikään. Päin vastoin, tuo on ihan tervettä.

Vierailija
5/39 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö vaihdevuosiin?

Vierailija
6/39 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on niin, että kun ei pidä jostain ihmisestä tai hän ärsyttää, se johtuu siitä että hänessä on sellaisia samoja huonoja piirteitä joita itsessäsi on. Oikeastaan siis nämä ihmiset eivät ärsytä vaan ne itsessä olevat huonot ominaisuudet joista ei pidä.

Vierailija
7/39 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä päädyin katkomaan ne välit kun alkoi vuosien takaisetkin pahat teot tarpeeksi vituttaa vaikka silloin aikoinaan en välittänyt tai ainakin siedin.

Luulisi, että aika kultaa muistot, mutta käy päin vastoin.

Mitä enemmän ikää, sitä paremmin muistaa vain ne loukkaukset ja epäoikeudenmukaisuudet.

Nuorena jaksoi ymmärtää ja miellyttää, nyt jaksaa miellyttää vain itseään.

Vierailija
8/39 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein on niin, että kun ei pidä jostain ihmisestä tai hän ärsyttää, se johtuu siitä että hänessä on sellaisia samoja huonoja piirteitä joita itsessäsi on. Oikeastaan siis nämä ihmiset eivät ärsytä vaan ne itsessä olevat huonot ominaisuudet joista ei pidä.

Tämä. Jos joku lääppii paskaansa vaatteisiisi, se ei ärsytä vaan fakta siitä että itse tekisi samoin.

Vierailija
9/39 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Vapusta saakka olen pitänyt hiljaiseloa nuoruusajan kavereihin. En vaan jaksa kuunnella, kun yli nelikymppiset naiset taantuvat täysin jonnekin murrosikäisten tasolle ja hihittelevät ravintolassa joillekin pippelijutuille täyteen ääneen kailottaen. Ja kyseessä ihan arvostetuissa töissä olevat ns. normaalit ihmiset. Sain kuulla olevani itsestäni liikoja luuleva hienohelma, kun huomautin asiasta.

Vierailija
10/39 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perustervettä meininkiä. Suurin osa ihmisistä on vaan ihan perseestä.

Vierailija
11/39 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää ja väsyttää muiden huono käytös. Aiemmin sitä kai ajatteli, että kaikilla on oikeus mielipiteeseensä ja omanlainen tapa toimia elämässä, ja katseli vähän läpi sormien. Nykyään en ota enää yhtään vastaan sellaista toimintaa, joka on arvojeni vastaista tai muulla tavoin kuluttavaa. Olen jonkun mielestä varmaan itsekäs ja huono ihminen, mutta haluan itse valita minkälaisia asioita elämääni sisällytän. Lähelle en halua päästää kuin harvoja ja valittuja ja esim. työkavereiden kanssa en kaveeraa enää ollenkaan.

Vierailija
12/39 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä käytetään vakioselityksenä, vaikka tämä pätee ehkä 5 % tapauksista. Yleensä se joku on vain kuspiä.

Vierailija
13/39 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko helppo pistää välit poikki ja miten konkreettisesti sen teit? Kun musta tuntuu että alkaisi kaveriporukan puolelta vaan hirveä painostus ja ihmettely ja kysely eikä ymmärrettäisi yhtään, että haluan ottaa välimatkaa. Nämä ihmiset kun eivät oikeasti näe siinä omassa toiminnassaan koskaan mitään väärää.

Vierailija
14/39 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko helppo pistää välit poikki ja miten konkreettisesti sen teit? Kun musta tuntuu että alkaisi kaveriporukan puolelta vaan hirveä painostus ja ihmettely ja kysely eikä ymmärrettäisi yhtään, että haluan ottaa välimatkaa. Nämä ihmiset kun eivät oikeasti näe siinä omassa toiminnassaan koskaan mitään väärää.

Nyt korona-aika oli hyvä pitää etäisyyttä ja jatkaa sitä edelleen.

Vierailija
15/39 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perustervettä meininkiä. Suurin osa ihmisistä on vaan ihan perseestä.

Itselleni tämä valkeni toden teolla korona-aikana. Tajusin, että mitä vähemmän olen ihmisten kanssa tekemisissä sitä parempi olo minulla on.

Ei nyt ihan aina näinkään, mutta kuitenkin yksin oleminen on lisääntynyt itselläni paljon ja hyvä niin.

Vierailija
16/39 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan hyvin, Ap:tä ahdistaa.

Mä kärsin välillä todella pahasta ahdistuksesta ja silloin pitää laittaa tiettyjen porukoiden wa-ryhmät mutelle tai lähtee päitä irti. Sit kun se pahin ahdistus menee ohi, jaksaa taas noraa ne typeryydet, tai jopa ottaa jossain määrin osaa.

Vierailija
17/39 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan hyvin, Ap:tä ahdistaa.

Mä kärsin välillä todella pahasta ahdistuksesta ja silloin pitää laittaa tiettyjen porukoiden wa-ryhmät mutelle tai lähtee päitä irti. Sit kun se pahin ahdistus menee ohi, jaksaa taas noraa ne typeryydet, tai jopa ottaa jossain määrin osaa.

Itse poistin kaikki sosiaaliset mediat, myös WA:n, ja voin paljon paremmin.

Vierailija
18/39 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sanoi. Rauhan minä jätän teille. Minun rauhani. Tämä auttaa minua.

Mies on nopeasti hermostuva. Eilen sanoin hänelle, että kaikki järjestyy, kun hän rauhottuu. Niin kävi.

Yksi ystäväni soittaa minulle muutaman kerran viikossa, kun maailma kaatuu hänen päälleen. Olen oppinut sanomaan hänellekin, että hengitä syvään ja rauhoitu.

Martti Luther sanoi, että kiire on saatanasta. Etsikää viisautta.

Vierailija
19/39 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi läheinen ystävä tympimään, kun hän paljastui toisenlaiseksi kuin minulle esittänyt ja nyt olisi etääntyminen suunnitelmissa, en jaksa enää hänen lässytystään kun heti kuitenkin selän takana tapahtuu kun on hetken poissa. Tekemiset ja sanomiset ihan ristiriidassa.

Vierailija
20/39 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hassu (?) ajatus päähän: pienet lapsethan/vauvat leikkivät yksin ennen kuin oppivat sosiaalisiksi. Onkohan nyt kyse siitä, että ympyrä sulkeutuu??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi