Naisena tuntuu että jos mies tulee ulkonäön perässä hakemaan suhdetta, hänen on vaikea nähdä muuta?
Ensinnäkin, minussa on parasta luonne, olen empaattinen, rento, enkä koskaan puhu muista pahaa. Mutta ilmeisesti olen miesten mielestä myös ihan kaunis. Näin olen siis usein kuullut. Urheilen myös paljon.
Mutta silti deittaillessa minusta huomataan vain ulkonäkö. Jopa mies joka pyysi minut ulos, näki järjestelyissä paljon vaivaa. Jonka kanssa keskustelu sujui. Mutta loppuillasta hän alkoi luomaan sellaisia katseita, että arvaan jo mitä hän olisi halunnut. Minä olisin vain halunnut tutustua ja siitä oli puhe! Nyt mies on hiljainen, enkä tiedä mitä hän miettii.
Tuntuu että näin käy liian usein.
Onko tämä yleistä?
Minulla on miespuolinen tuttu joka ei tällä hetkellä asu suomessa ja jonka kanssa juttelen niitä näitä. Hänen kanssa minulla on henkinen yhteys.
Jokseenkin turhauttavaa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Yksi juttu minkä olen myös huomannut on, että ne naiset jotka valittelevat ettei miehet huomaa persoonaa vaan pelkän ulkonäön eivät ole sen kauniimpia kuin muutkaan, mutta vähän tyhjiä kyllä. Eli ei ehkä ole sillä tavalla sitä persoonaa ja mielenkiintoa siinä. Eli voi olla kyse siitäkin.
Ei yhdellä tapaamisella tutustuta introverttiin.
Kaikki ei heti sillä tavalla avaudu, se ei tarkoita ettei siellä olisi mitään! Minulla on paljon mielenkiinnonkohteita ja rikas mielikuvitus.
Kokemusteni valossa nimenomaan jos ulkonäkö miellyttää, siihen se tutustuminen jää.
Ap
Nainen valitsee miehen aina ulkonäön perusteella. Siksi niin moni nainen joutuukin pahis miesten väkivaltaisen käytöksen uhriksi koska eivät luonteeseen tutustu.
Naisille ei muka Tinderissä merkitse miehen ulkonäkö mitään?
Kyllähän ulkonäkö alussa vaikuttaa. Siis viehättävyys. Mutta se on kokonaisuus, voi olla että viehättää ääni, hymy ym. Ja voihan sitä kysyä, että mitäpä mietit. Kuulostaa, että ap:lla on kuitenkin ollut pitkät treffit eikä mikään noin tunnin tapaaminen. Jos pitkät treffit tuntuu introvertista kiusalliselta, niin kannattaisiko jo alun alkaen sopia lyhyemmät ja sitten katsoa, että halutaanko tavata uudestaan.
On tutkittu mm. aivokuvauksen avulla, että kun mies katso seksualisoitua naista, niin hän ei näe ihmistä vaan esineen. Eli mies ei hahmota naista silloin ihmisenä lainkaan. Siksi ei kannata laittautua seksikkääksi, jos haluaa tutustua mieheen vakavassa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ulkonäkö alussa vaikuttaa. Siis viehättävyys. Mutta se on kokonaisuus, voi olla että viehättää ääni, hymy ym. Ja voihan sitä kysyä, että mitäpä mietit. Kuulostaa, että ap:lla on kuitenkin ollut pitkät treffit eikä mikään noin tunnin tapaaminen. Jos pitkät treffit tuntuu introvertista kiusalliselta, niin kannattaisiko jo alun alkaen sopia lyhyemmät ja sitten katsoa, että halutaanko tavata uudestaan.
Oli kyllä pitkät, mies vielä pitkitti niitä ja olisi vielä halunnut mennä puistoon piknikille.
Tästä ei ollut etukäteen puhetta, eli oletan hänen viihtyneen seurassani. Tai siis nyt jälkeenpäin tietysti mietin että tavoite olikin joku muu.
Mutta ei treffit minusta liian pitkät olleet. Ei siitä ollut kyse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On tutkittu mm. aivokuvauksen avulla, että kun mies katso seksualisoitua naista, niin hän ei näe ihmistä vaan esineen. Eli mies ei hahmota naista silloin ihmisenä lainkaan. Siksi ei kannata laittautua seksikkääksi, jos haluaa tutustua mieheen vakavassa mielessä.
Ok. En pukeudu seksikkäästi, vaan tyylikkäästi.
Mm tummaan jakkuun.
Ap
Eiköhän ulkonäkö ohjaa sukupuolesta riippumatta meidän kaikkien parinvalintaa. Ei tietenkään ainoana tekijänä, mutta kyllä se varmaan aika monella on se tärkein yksittäinen kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on yleistä. Minua rehellisesti sanottuna oksettaa jos huomaan miehestä, että hän menee heti ihan täpinöihin ulkonäöstäni ja yrittää tehdä tuttavuutta vain koska näytän tietynlaiselta. Että heti on aistittavissa sellainen seksuaalinen vire miehen puolelta.
Hengaat (rumien ja) epätoivoisten kanssa. Yksi kaveri joskus valitteli samaa, kun oltiin ravintolassa ja siihen tuli kärkkymään joku sen deitti. Sanoin vaan suoraan, että kai se nyt seurailee ja on iilimato, kun olet sitä niin paljon tasokkaampi. Kaveri meni vähän hiljaiseksi ja alkoi katsoa vähän tarkemmin kenelle antaa mahista.
Osa naisista antaa mahista tyyliin kelle tahansa joka vaan katsoo heihin päin, ja tulos sitten jotain läähättäviä koiria perässä. Kyllä miehelläkin pitää olla omanarvontuntoa.
En todellakaan hengaa näiden kanssa, vaan änkeävät tekemään täysin yksipuolisesti tuttavuutta eri tilanteissa. Joskus joku tinderin kautta tapaamani mies on myös saattanut olla tuollainen, mutta yksiin treffeihin on jäänyt minun päätöksestäni. En siis anna näille mahista. Tiedän itsekin että olen paljon näitä miehiä tasokkaampi.
Kiinnostun itse miehistä, jotka eivät ole niin helppoja.
Naiset swaippailee tinderissä vain luonnetta ja tuoksua. Kuvattomat profiilit menestyy parhaiten.