Lapsi kertoilee, kuinka isän koti on aina super-siisti. Ja kas kas,siivooja käy siivoamassa
Exä jäi kiinni, ettei siivoa itse. Tuttu kertoi, että siivousfirma käy 2 viikon välein. Tekisi mieleni kertoa lapsellekin tuo.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä se exäsi ylläpitää sitä siisteyttä. Kahdessa viikossa tulee iso sotku jo, jos ei itse tee mitään. On siellä mieskin siis siisti ja pitää paikat kunnossa. Tiedän meinaan myös niitäkin, joilla käy siivooja kahden viikon välein ja kämppä on jäätävässä kunnossa. Vaikka siivooja käy niin pitää siellä itsekkin tehdä asian eteen jotain että siisteys pysyy
Siihen ison sotkun aikaansaamiseen riittää pari päivää jos ei vaikkapa kerää lapsen leluja tai siisti keittiötä.
Meillä käy siivooja kerran vuikossa ja silti ei ole supersiistiä! Itsestä on kiinni miten siisteyttä saa ylläpidettyä, eli ex on siisti ihminen.
Eiköhän sillä ole nuori naisystävä joka leikkii kotia. Ehkä jopa tuo "ystäväsi"?
Tämä se onkin hyvä. Kilpailu kumman luona on siistimpää ja kumpi siivoaa itse. Voi luoja.
Vierailija kirjoitti:
ja ongelma oli siis mikä???????
Ongelma taitaa olla siinä että exän luona on siistimpää.
Niin no, ei kai se siivooja mikään salaisuus ole? Vai miksi se pitäisi lapselta pimittää?
Minkä ikäinen lapsi? Pitääkö hänen sinun luonasi siivota oma huoneensa?
Kas kas, ettei olisi vaan exällä uusi nainen jo kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miettisin miksi lapsi sanoo sinulle näin? Kas kas, sun luona taitaa olla sotkuista?
Eikä se ulkoinen siivooja sotkuista asuntoa pelasta. Lähinnä siivoaa "näkymätöntä" eli pölyjä, pinttyneempiä roiskeita ym. Lapsi tuskin huomaa eroa vaikka siivooja jäisi pois.
Ap:n mielestä exän pitäisi käyttää siivoojan palkkaamiseen käytetyt rahat elareihin, joilla ap voisi sitten vaikka laitatuttaa tekokynnet.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen lapsi? Pitääkö hänen sinun luonasi siivota oma huoneensa?
12V. Siivoaa itse. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minun ex tekee kastikkeet pussista.
Niin minäkin teen.
Vierailija kirjoitti:
Exä jäi kiinni?? Siivoojan käyttäminen ei ole väärin. Päin vastoin. Työllistää ja mahdollistaa vapaata aikaa lapsen kanssa.
No niinpä. Ja lapsen tuskin tarvitsee altistua raivosiivoukselle mitä ainakin itse pääsin lapsena kokemaan. Siivoojan käyttö on hyvä vaihtoehto, jos itseä ei aina nappaa.
Työllistävä vaikutus. Meilläkin käy siivooja viikottain.
Suosittelen ehdottomasti kertomaan lapselle! Ehkä se motivoi häntäkin opiskelemaan riittävän hyväpalkkaiseen ammattiin, jotta on varaa palkata siivooja läävässä elämisen tai itse puurtamisen sijaan.
Tuskin on kovin siisti koti, jos siellä siivotaan vain kerran kahdessa viikossa. Ellei eksäsi sitten asu muualla ja kotona ei käy kukaan muu kuin siivooja kahden viikon välein.
Olisi mennyt läpi, jos olisit sanonut, että siivoja käy siivoamassa talon katosta lattiaan kaksi kertaa viikossa.
Minä asun yksin, ei lapsia tai lemmikkejä, olen päivät töissä ja viikonloppuisinkin tuntikausia muualla kuin kotona, ja silti siivoan joka päivä jotain ja imuroin matot ja luutuan lattiat pari kertaa viikossa. Huh sentään miten likaiseksi kotini ehtisi, jos en siivoaisi kuin kerran kahdessa viikossa :D
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on kovin siisti koti, jos siellä siivotaan vain kerran kahdessa viikossa. Ellei eksäsi sitten asu muualla ja kotona ei käy kukaan muu kuin siivooja kahden viikon välein.
Olisi mennyt läpi, jos olisit sanonut, että siivoja käy siivoamassa talon katosta lattiaan kaksi kertaa viikossa.
Minä asun yksin, ei lapsia tai lemmikkejä, olen päivät töissä ja viikonloppuisinkin tuntikausia muualla kuin kotona, ja silti siivoan joka päivä jotain ja imuroin matot ja luutuan lattiat pari kertaa viikossa. Huh sentään miten likaiseksi kotini ehtisi, jos en siivoaisi kuin kerran kahdessa viikossa :D
Väitettiinkö jossain että se ex ei itse siivoa myös?
Mikset ap itsekin tilaa siivoojaa?? Paras ketju vähään aikaan makeiden naurujen johdosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitettiinkö jossain että se ex ei itse siivoa myös?
Aloituksessa lukee, ettei ex siivoa itse.
ja ongelma oli siis mikä???????