Jos olisit koira (tai kissa), söisitkö mieluummin "märkäruokaa", vai "raksuja"?
Mikä olisi suosikkiherkkusi?
T n34 joka KADEHTII koiransa kanakäärylepäällysteisiä puruluita
Kommentit (11)
Itsehän olen siili, mutta märkäruoka on parempaa. Kissan märkäruokaa tarjotkaa minulle mieluummin kuin koiran.
T: Ehkä juuri sinun pihasiilisi
P.S. Älä stana tarjoa maitoa, meillä on jokaisella laktoosi-intoleranssi.
Olen aivan alapää märkänä märkäruoalle!!,,, Kyllä!!,, Nyt sitä hyvää lisää.,,,,, :)
Olispa ihmisillekin raksuja, mistä saa kaiken tarpeellisen.
Söisin kaikkea sitä, mitä olen kissoilleni yrittänyt tarjota kuten parasta tuoretta lihaa, kalaa ja mätiä. Mutta: he ovat valinneet elämän raksuilla. Muutaman kerran on tullut ostettua noita märkäruokia (voi, mikä sanakammotus), mutta se on johtanut neitojen pakoon kämpän ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Näkkäriä, raakoja porkkaneja sekä lanttuja. Soijarouhettakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkkäriä, raakoja porkkaneja sekä lanttuja. Soijarouhettakin on.
Kun viimeksi tarkistin niin porkkani on englantilaisen sian ja suomalaisen pupun risteytymä. En ole täysin varma että sitä on turvallista syödä kypsentämättä.
Vapaana pyydystän vereviä eli märkiä hiiriä. Eihän niitä kuivia muumioita syö kuin äärimmäisessä hädässä. Nappuloista saa virtsakiviä ja ne sattuu
Itse koirana söisin mieluiten kypsää lihaa , riisiä ja erilaisia kypsennettyjä vihanneksia yms. Osa ruuasta voisi olla myös kuivaruokaa.
Koirana söisin hyväntuoksuisia rasvaisia lohinappuloita ja lihoja. Ja joo ne puruluut joiden sisällä on kanaa näyttää itsestäkin jo niin hyvältä ja koiralle näyttää maistuvan, tulee hyvä mieli :)
Söisin märkäruokaa, innostuisin saadessani marjoja tai juustoa.
N38