Lapsi kertoilee, kuinka isän koti on aina super-siisti. Ja kas kas,siivooja käy siivoamassa
Exä jäi kiinni, ettei siivoa itse. Tuttu kertoi, että siivousfirma käy 2 viikon välein. Tekisi mieleni kertoa lapsellekin tuo.
Kommentit (46)
No mikäs siinä on vialla. Kiva että on siistiä
Kotisiivoojan käyttö on täysin normaalia. Ootko kade?
Nii? Ja kohta lapsi kertoo et iskän ostamat valmislihapullat on parempia kun äidin tekemät.
Minun ex tekee kastikkeet pussista.
Eli mies on aika siisti, jos siivooja käy 3 vko välein ja lapsi asuu joka toinen viikko.
Ehkä miettisin miksi lapsi sanoo sinulle näin? Kas kas, sun luona taitaa olla sotkuista?
Exä jäi kiinni?? Siivoojan käyttäminen ei ole väärin. Päin vastoin. Työllistää ja mahdollistaa vapaata aikaa lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eli mies on aika siisti, jos siivooja käy 3 vko välein ja lapsi asuu joka toinen viikko.
Ihan samaa olin tulossa kirjoittamaan. Edes meillä kahden aikuisen taloudessa ei ole super-siistiä muutama päivä siivoojan käynnin jälkeen.
Viisastahan se vain on siivoojaa käyttää, jos on varaa.
Mikä sua siinä riepoo että siivooja siivoaa? Olet kateellinen ja katkera typerys, lapsikin luultavasti on sen jo huomannut.
Mitä väärää tuossa on?
Miten niin "exä jäi kiinni, ettei siivoa itse". Onko hän sitten väittänyt siivoavansa itse?
Miksi lapselle ei saa kertoa, että siivousfirma käy?
Anteeksi vain, mutta vaikutatte olevan aika erikoista väkeä.
Jäi kiinni???? Milloin siivoojan palvelusten käyttämisestä on tullut joku lakirikkomus? Eikös päinvastoin ihmisiä oikein kehoteta käyttämään palveluja ja hyödyntämään kotitalousvähennystä?
Mitä helvetin väliä sillä on, kuka sen talon siivoaa. Rahalla saa hankkia myös kokin, puutarhurin, autonkuljettajan ja selänrapsuttajan. Hanki sinäkin, jos olet noin kateellinen.
Niin, meilläkin käy siivooja. Mitä nyt sitten? Saamme jotenkin huonomman taivaspaikan?
Siivooja ei tee ylläpitosiivousta, joten ne päivät siivoojan käynnin välissä pitää sen exän ihan itse siistiä kämppänsä. Ja jos siellä on aina supersiistiä, niin exä hoita sen ylläpitosiivouksenkin kunnialla.
Jos lapsen mielestä saarioisten kumipitsat on parempia kuin äidin paskamätöt niin sitten on todella peiliin katsomisen paikka.
Kyllä siellä se exäsi ylläpitää sitä siisteyttä. Kahdessa viikossa tulee iso sotku jo, jos ei itse tee mitään. On siellä mieskin siis siisti ja pitää paikat kunnossa. Tiedän meinaan myös niitäkin, joilla käy siivooja kahden viikon välein ja kämppä on jäätävässä kunnossa. Vaikka siivooja käy niin pitää siellä itsekkin tehdä asian eteen jotain että siisteys pysyy
???????????????????????