Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi kertoilee, kuinka isän koti on aina super-siisti. Ja kas kas,siivooja käy siivoamassa

Vierailija
12.06.2023 |

Exä jäi kiinni, ettei siivoa itse. Tuttu kertoi, että siivousfirma käy 2 viikon välein. Tekisi mieleni kertoa lapsellekin tuo.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

???????????????????????

Vierailija
2/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä on vialla. Kiva että on siistiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisiivoojan käyttö on täysin normaalia. Ootko kade?

Vierailija
4/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii? Ja kohta lapsi kertoo et iskän ostamat valmislihapullat on parempia kun äidin tekemät.

Vierailija
5/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex tekee kastikkeet pussista.

Vierailija
6/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on aika siisti, jos siivooja käy 3 vko välein ja lapsi asuu joka toinen viikko.

Vierailija
7/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas pääsee vähemmällä..

Vierailija
8/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin nyt missata jotain?

Vierailija
9/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miettisin miksi lapsi sanoo sinulle näin? Kas kas, sun luona taitaa olla sotkuista?

Vierailija
10/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä jäi kiinni?? Siivoojan käyttäminen ei ole väärin. Päin vastoin. Työllistää ja mahdollistaa vapaata aikaa lapsen kanssa.

Vierailija
11/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on aika siisti, jos siivooja käy 3 vko välein ja lapsi asuu joka toinen viikko.

Ihan samaa olin tulossa kirjoittamaan. Edes meillä kahden aikuisen taloudessa ei ole super-siistiä muutama päivä siivoojan käynnin jälkeen.

Viisastahan se vain on siivoojaa käyttää, jos on varaa.

Vierailija
12/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua siinä riepoo että siivooja siivoaa? Olet kateellinen ja katkera typerys, lapsikin luultavasti on sen jo huomannut.

Vierailija
13/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väärää tuossa on?

Miten niin "exä jäi kiinni, ettei siivoa itse". Onko hän sitten väittänyt siivoavansa itse?

Miksi lapselle ei saa kertoa, että siivousfirma käy?

Anteeksi vain, mutta vaikutatte olevan aika erikoista väkeä.

Vierailija
14/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kiinni???? Milloin siivoojan palvelusten käyttämisestä on tullut joku lakirikkomus? Eikös päinvastoin ihmisiä oikein kehoteta käyttämään palveluja ja hyödyntämään kotitalousvähennystä?

Vierailija
15/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin väliä sillä on, kuka sen talon siivoaa. Rahalla saa hankkia myös kokin, puutarhurin, autonkuljettajan ja selänrapsuttajan. Hanki sinäkin, jos olet noin kateellinen.

Vierailija
16/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, meilläkin käy siivooja. Mitä nyt sitten? Saamme jotenkin huonomman taivaspaikan? 

Vierailija
17/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja ei tee ylläpitosiivousta, joten ne päivät siivoojan käynnin välissä pitää sen exän ihan itse siistiä kämppänsä. Ja jos siellä on aina supersiistiä, niin exä hoita sen ylläpitosiivouksenkin kunnialla.

Vierailija
18/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsen mielestä saarioisten kumipitsat on parempia kuin äidin paskamätöt niin sitten on todella peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
19/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä se exäsi ylläpitää sitä siisteyttä. Kahdessa viikossa tulee iso sotku jo, jos ei itse tee mitään. On siellä mieskin siis siisti ja pitää paikat kunnossa. Tiedän meinaan myös niitäkin, joilla käy siivooja kahden viikon välein ja kämppä on jäätävässä kunnossa. Vaikka siivooja käy niin pitää siellä itsekkin tehdä asian eteen jotain että siisteys pysyy

Vierailija
20/46 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska trolli 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme