Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on aivan saamaristi energiaa. Mitä tekisin? Tein juuri kolmessa päivässä 45 h töitä, tänään kymmenen kilsan lenkki + kaupungilla jo syömässä käynyt. Mitä ihmettä teen loppupäivän?

Vierailija
12.06.2023 |

Työputki takana taas ja vapaapäivä. Heräsin aamulla seitsemältä, join kahvit, laittauduin ja lähdin ulkoilemaan. Hoidin asioitani, lenkkeilin, nautin luonnosta, kuuntelin musiikkia ja haaveilen kaikenlaisesta. Siinä vierähti muutama tunti.
Kävin kaupoilla ostamassa alkuviikon ruoat ja syömässä lounaan.
Nyt siivoilen mutta eipä tässäkään paljoa ole tekemistä. Kello on vasta kaksi!

Ihan pirusti energiaa kun ei enää ryyppää tai tee muitakaan paheita. Kunhan liikkuu ja touhuaa sekä käy töissä.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse olen laiska, mutta eipä tuossa ap:n aamun toimissa mielestäni mitään todella ihmeellistä ollut. Hän kirjoittaa juoneensa kahvit, ulkoilleensa, nauttineensa luonnosta, kuunnelleensa musiikki ja haaveilleensa. Sen jälkeen kävi kaupassa ja siivosi.

Oletteko te muut tosiaan sitä mieltä, että jos käy ulkoilemassa ja samalla haaveilee ja taustalla soi musiikki, kyse on liiallisesta aktiivisuudesta?

Vierailija
62/68 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet asiat liian hitaasti. paa vauhtia. lenkillä vedät hiittiä 10 km jne

pyrit monisuorittamaan samanaikasesti kaikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mania.

Vierailija
64/68 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain otettu lääke auttaa. Myös maniaan.

Vierailija
65/68 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vapaaehtoistyö ja käy ulkoiluttaan vaikka vanhuksia?

Vierailija
66/68 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo sydän hakata liikaa kun lukee ton aloituksen. Tykkään tehdä asioita rauhassa ja hitaasti vapaa-ajalla.

Vierailija
67/68 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli dokausaikoina tuollaista. Töiden jälkeen muutama ja aina jonnekin salille tai lenkille tai jonnekin. Yöunet jäi aina vähäisiksi ja töissä täysiä.

Dokailu tuo mulle tuollaista että lähtee lapasesta suorittaminen,

Kummasti tasaantui ja väsyi kun lopetti tissuttelut.

Dokaus voi laukaista manian tai kaksisuuntaisen.

Vierailija
68/68 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse olen laiska, mutta eipä tuossa ap:n aamun toimissa mielestäni mitään todella ihmeellistä ollut. Hän kirjoittaa juoneensa kahvit, ulkoilleensa, nauttineensa luonnosta, kuunnelleensa musiikki ja haaveilleensa. Sen jälkeen kävi kaupassa ja siivosi.

Oletteko te muut tosiaan sitä mieltä, että jos käy ulkoilemassa ja samalla haaveilee ja taustalla soi musiikki, kyse on liiallisesta aktiivisuudesta?

Laskennallisesti ap:lle jää 9 h aikaa nukkua. Tästä vähennetään mahdolliset työmatkat, 10 km lenkki, sekä kaikki tuo muu. Todellisuudessa uniaika on tainnut jäädä lyhyeksi, joka on saanut aikaan humalatilaan verrattavan vireystilan, jossa ihminen on niin väsynyt, että on tavallaan jopa pirteä. Moni meistä tietää sen tunteen, kun väsyttää, mutta onkin liian väsynyt saamaan unta.