Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ei meikkaa linnan juhliin? Esim. Virpi Hämeen-Anttila ollut upea jossain haastatteluissa ja kuvissa, kun lehti

Vierailija
07.12.2006 |

on kustantanut meikkauksen yms. Mutta sitten ei itse viitsitä panostaa sen vertaa, että varattais meikkaaja ja kampaaja. Eilen oli hipaissut jotain huulikiillettä ja vaatekin oli outo yöpukumalli.

Kai esim. lestatkin vois vähän meikata. Jotenkin nurinkurista, jos on juhlakampaus ja sitten ei meikin hiventä. Naama kiiltää saunapuhtaana yms....Autssssss.....( tyyliä Terhi Peltokorpi)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaiset meikkaa, joilla on terve itsetunto ja uskovat kelpaavansa ilman meikkiäkin.

Meikka sä vaikka vauvasikin, mä en meikkaa koskaan.

Vierailija
2/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosin kohteliasta mennä tuon tason juhlaan parhaimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelisin, että jos ihminen ei yleensäkään käytä meikkiä, ei hänen ole tarvetta käyttää sitä linnan juhlissakaan. Meikki ei kuulu kaikkien tyyliin. Eivätkä kaikki sitä tarvitse.

Vierailija
4/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosi hyvät värit, ei meikkiä välttämättä tarvitse, mutta harvalla suomalaisella sellaiset ovat ja silloin siisti meikki on hyväksi. Meikki suojaa myös ihoa ilman epäpuhtauksilta.

Vierailija:

Ei sellaiset meikkaa, joilla on terve itsetunto ja uskovat kelpaavansa ilman meikkiäkin.

Meikka sä vaikka vauvasikin, mä en meikkaa koskaan.

Vierailija
5/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä silti meikkauttaisin itseni linnan juhliin.

Vierailija
6/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan muista syistä, kuin että näyttäisi hyvältä kuvissa. Eihän kukaan vaadi miehiäkään meikkaamaan. Miksi naisten pitäisi meikata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan