Lähisukulaiseni kuoli
Silmät vuotaa jatkuvasti, ihan yllättäen. Joku ihmettelee, miten voi olla näin. Kuoli yllättäen. Olin hänen kanssaan tekemisissä puolisen vuorokautta ennen. En meinaa uskoa todeksi. Luen lähettämäänsä viestiä uudelleen ja uudelleen. En tahdo tajuta, kun hän ei näy olleen paikalla. Ikävä on ja ahdistaa.
Kommentit (9)
Niin, ulkona on tullut liikuttua. Mutta muistot ja hänen ääni tulee mieleen koko ajan.
Mulla kuoli mies yllättäen.
Kaikki muistuttaa hänestä.
Eikä kukaan ole kuin hän.
Suru ottaa kuukausia, vuosia. Osanottoni <3
Isosti osanotot sinulle!
Älä kuitenkaan ajattele kuolemaa niin lopullisena. Se on minua auttanut kun lähiomaiseni ovat kuolleet yksi toisensa perään.
Sellaista se on, kuolema voi tulla aivan yllättäen kenelle tahansa, nuorellekin. Isäni kuolemasta tulee pian kaksi vuotta ja joskus tulee edelleen kyyneleet silmiin. Isäni lähtö tästä maailmasta oli odotettu, sairas vanhus.
Siltikin kuolema on raskas, suru tulee aaltoina, heti kuoleman jälkeen on hankalinta ensimmäiset viikot. Hautajaisten jälkeen alkaa helpottamaan.
Voimia sinulle. Osanotto suruusi.
Suomessa kuoli 63 219 henkilöä vuonna 2022. Joka päivä keskimäärin 173 ihmistä kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kuoli 63 219 henkilöä vuonna 2022. Joka päivä keskimäärin 173 ihmistä kuolee.
Onneksi eivät ole kaikki yhden ihmisen lähisukulaisia. Ilmeisesti et ole vielä menettänyt omiasi. Voimia ap.
Kaikenlaista huhhuh no jos sitä syömään tästä lähtisi.
Vai semmosta, onneksi on sentään hyvät säät ollu nytte.