180 cm vaaleahiuksinen ystävättäreni sai yhteisellä Ranskan ja Espanjan reissullamme paljon huomiota paikallisilta miehiltä. Minä 158-senttisenä en juuri lainkaan.
Käytiin talvella Balin reissulla ja siellä sama homma. Päätin, etten enää hänen kanssaan Aasian reissuille koskaan lähde. Suostuin kuitenkin yhteiseen Euroopan reissuun, kun ajattelin, että Euroopassa tilanne on eri. Mutta eipä ole, ainakaan Ranskassa eikä myöskään Espanjassa! En ymmärrä, että mikä ystävättäressäni voi viehättää paikallisia miehiä kummassakin maassa. Miksi hänelle tulee juttelemaan jopa lyhyemmät, vaikka 170-175-senttiset miehet, eivätkä minua edes huomaa? Korkeintaan "hi" saattaa joku sanoa, muttei mitään muuta.
En kyllä lähde jatkossa ystävättäreni kanssa enää millekkään ulkomaanreissulle! Se on ihan varma!
Kommentit (43)
Tää on taas pitkien naisten kehohäpäisytarkoituksessa väsätty. Ap lypsää noita kirahvikommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180cm kirahvinaiset kuuluvat sirkukseen ihmisten pällisteltäväksi, eivät missään nimessä ole parisuhde - seksiseura-ainesta.. Naisen kuuluu olla n.20cm miestä lyhyempi, eli suunnilleen päätä lyhyempi.
Tällaisia mielipiteitä olen kuullut vain Suomessa (harvoin), ulkomailla tosiaan piirittävät lyhyet ja pitkät miehet. N178
Se on kyllä lähes universaali fakta, että heteromiehet keskimäärin pitävät pienikokoisista, siis myös lyhyistä, naisista, ja heteronaiset isokokoisista miehistä. Liittyy ihan biologiseen lajin ja sukupuolen tunnistukseen. Puhut siis paskaa.
Sinä et ole koskaan tainnut naista saadakaan, kun tuollaisia puhut. Miksi olet pakkomielteinen naisten suhteen?
Se on katkera mies Pitkäniemi kamaa. Ei laihduta, ei uskalla mennä maksullisille, eikä tee mitään normaalia. Hajottaa vaan pääkoppansa 😉
Vierailija kirjoitti:
Tää on taas pitkien naisten kehohäpäisytarkoituksessa väsätty. Ap lypsää noita kirahvikommentteja.
Miksi kukaan haluaisi häpäistä pitkiä naisia? Asiahan on päinvastainen.
Mä olen 153 cm, huomiota saan miehiltä ihan Suomessa kuin ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180cm kirahvinaiset kuuluvat sirkukseen ihmisten pällisteltäväksi, eivät missään nimessä ole parisuhde - seksiseura-ainesta.. Naisen kuuluu olla n.20cm miestä lyhyempi, eli suunnilleen päätä lyhyempi.
Ei vaan sinun kuuluu kasvaa miehen mittaiseksi ettei naisen tarvitse kutistaa itseään ollakseen surkean itsetuntosi mittainen.
Sillä ei ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa, pitkäraajaiset naiset vain ovat toivottoman surkeita sängyssä. Itsellä on kokemusta yli sadasta naisesta, siihen on mahtunut kaiken pituisia eli tiedän mistä puhun. Miehen pitäisi olla n.2 metriä pitkä, jotta sopisi yhteen 180cm naisen kanssa, useimmissa tärkeimmissä seksiasennoissa.
Oot vaan surkee, tai sit sun mieltymykset vaan on sellaisia. Oman kokemukseni mukaan seksi on asentojen ja yleisen sujuvuuden kannalta parasta suunnilleen saman kokoisen miehen kanssa, en tykkää mistään pituuseroista ja sängyssä siitä on vain haittaa.
Esteettisestikin parhaimman näköistä, kun ei ole huomattavaa pituuseroa tai nainen on korkokengät jalassa pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia mielipiteitä olen kuullut vain Suomessa (harvoin), ulkomailla tosiaan piirittävät lyhyet ja pitkät miehet. N178
Ulkomaalaisten miesten ego tuntuu kestävän hyvin, vaikka nainen on pitempi.
Minä haluaisin mielummin itseäni pidemmän naisen jos saisi valita.
Niin minkä väriset hiukset sulla on? Tottakai blondi saa huomiota.
Joo, sellaista se on. Mulla on klassisen kauniit piirteet, mutta olen yli 180 cm pitkä. Suomessa harvemmin kukaan lähestyy, toki muutaman rohkaisun otettua joku saattaa tulla ihailemaan. Ihan Keski-Euroopassakin saan paljon enemmän huomiota kuin lyhyemmät ystäväni. Miehillä tuntuu olevan noin keskimäärin parempi itsetunto, esim. itseään pidempi naisystävä ei ole mikään juttu, vaan ylpeästi käsi kädessä vain :)
Ap luulee, että aloitus hetkauttaa pitkiä naisia.
Tuskin liittyy pituuteen ja vaikea uskoa.. Ulkomailla joo monella parempi itsetunto, esim monessa maassa naisetkin kehuu mun kauneutta tosi avoimesti ja paljon, Suomessa vaan haukutaan tyyliin 😂
Minua huvitti kun Egyptissä ja Turkissa (kauan aikaa sitten, ja kaveripainostuksen takia, enää en lähde kumpaakaan maahan) miehet ihailivat runsaasti ylipainoista ystävääni, hän on pienirintainen keskivartalolihava, siis omenavartalo. Suomessa ja muualla sivistysmaissa hän ei saa ihailua missään.
Täytyy sanoa, että noitten älähmimaiden miesten ihailu on oksettavaa. Turkissa ei voinut rauhassa syödä kun tarjoilijat pyöri ympärillä. Kaveri tykkäsi, minä en, siksipä emme enää matkusta yhdessä, häntä kiinnosta lomaromanssit, minua ei.
Heh, ulkomailla on katsokaas sellainen juttu että kaikki naisia pokataan hyvinkin agressiivisesti.
Turha olla narsisti ja luulla että olette jotenkin erityisesti heidän mieleen.
Jotakuta pitkää alkanut masentaa pienempien suosio, vaikka tuskin se nyt on pituudesta kiinni se kauneus tai persoona, josta kiinnostuu.
Trollin elkeet näköjään heti eka lausessa.
Kyllähän näissä "turistimaissa" on jo totuttu kaikenlaisiin turisteihin; naisiinkin; ovat he sitten " pitkiä tai pätkiä", "tummia tai vaaleita", "laihoja tai lihavia" etc. Myöskin näiden ko maiden miehet matkustelevat itsekin...
Vierailija kirjoitti:
Juurin näin se on! Minulle pitkä nainen on lähes yhtä luotaantyöntävä kuin pahalle haiseva nainen.
Käkkärätukkakääpiöt ihmeissään viikinkinaisesta
Vierailija kirjoitti:
Heh, ulkomailla on katsokaas sellainen juttu että kaikki naisia pokataan hyvinkin agressiivisesti.
Turha olla narsisti ja luulla että olette jotenkin erityisesti heidän mieleen.
Heh, huomasitko, että Ap valitti siitä, että hän ei ollut yritetty pokata ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sinun kuuluu kasvaa miehen mittaiseksi ettei naisen tarvitse kutistaa itseään ollakseen surkean itsetuntosi mittainen.
Sillä ei ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa, pitkäraajaiset naiset vain ovat toivottoman surkeita sängyssä. Itsellä on kokemusta yli sadasta naisesta, siihen on mahtunut kaiken pituisia eli tiedän mistä puhun. Miehen pitäisi olla n.2 metriä pitkä, jotta sopisi yhteen 180cm naisen kanssa, useimmissa tärkeimmissä seksiasennoissa.
"Naiset" ovat olleet niin surkeita sängyssä, että olet joka kerta joutunut hommaamaan uuden, kun kukaan ei ole halunnut sun kanssa toista kertaa 🤭
Sinä et ole koskaan tainnut naista saadakaan, kun tuollaisia puhut. Miksi olet pakkomielteinen naisten suhteen?