Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet esimiehen toimintatavasta?

Vierailija
07.12.2006 |

Sain valmiiksi erään projektin ja käytiin se esimiehen kanssa perusteellisesti läpi. Hän kehui työsuoritustani, eikä halunnut tehdä mitään muutoksia.

Seuraavana päivänä olin sairaana ja työkaveri soitti, että tekemääni työhön tuli suuri määrä muutoksia. Esimies oli pyytänyt tätä työkaveriani tekemään muutokset.

Itse en voi käsittää tätä... Aiemmin ei ole ollut mitään tällaista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon joustan, mutta toivon myös, että työtäni kunnioitetaan.

ap

Vierailija
2/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että hän tutustui työhösi vain päällisinpuolin eikä huomannut virheitä/epäkohtia ennen kuin tutustui tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole sellaiset asiat, mitä hän ei olisi huomannut tai mitä emme olisi käyneet läpi. Eikä varsinaisista virheistä ole kyse.

ap

Vierailija
4/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä joku muu sitten vaatinut tekemään muutoksia?

Vierailija
5/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esimies on luonteeltaan tosi ailahtelevainen ja saattaa muuttaa mieltään jatkuvasti. Minua vaan loukkaa, että on antanut työni toiselle työntekijälle, kun olisi voinut minullekin kertoa, jos halusi jotain työssäni muuttaa.

ap

ps. Viime aikoina yrityksestämme on irtisanoutunut paljon ihmisiä, alan pikkuhiljaa ymmärtää miksi.

Vierailija
6/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa esimiehelle on vain tullut jälkikäteen mieleen jotain parannuksia ja sinä olit sairaana. Eikös se esimies ole kuitenkin esimies.