Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin ulos nyt panseksuaalina ja äiti katkaisi välit

Vierailija
11.06.2023 |

Olen 22v nainen ja tulin "uloskaapista" vanhemmilleni panseksuaalina.
Mua jännitti heidän reaktio koska he ovat todella uskonnollisia. Oletin jotenkin että äiti olisi ymmärtäväinen ja isä vihannen koska äitiin mulla on ollut aina hyvät välit ja äidille oon aina soittanut kun jokin on hätänä kun taas isä on aina ollut hiljaa ja tuskin puhuu mulle koskaan kahta lausetta pidempään.

Kuitenkin tässä kävi täysin päinvastoin. Isä oli asian kanssa täysin sujut ja kannustava ja sanoi että saan rakastaa ketä vaan ja junalla silti tulee rakastamaan mua koska oon kunnon tyttö.

Äiti taas katkaisi välit täysin ja sanoi että en mä edes oo heidän oikea lapsi kuitenkaan ja mulla ei oo mitään asiaa enään heille tai saa tulla näkemään sisarusten lapsia.

Tää oikea lapsi jotenkin satutti tosi paljon koska mut sijoitettiin tähän perheeseen kun olin 6kk ikäinen ja mun biologisten vanhempien kuoltua kun olin 5v he adoptoivat mut.

En oikeen tiiä miksi mä tänne kirjoitin tän mutta mulla ei oo kauheesti ystäviä tai mitään ja halusin vaan avautua edes jonnekin.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

m20 kirjoitti:

Olen kakkaseksuaali ja tykkään kakkaamisesta, kakan syömisestä ja kakalla leikkimisestä. Näytin vanhemmilleni videon missä masturboin ja hieron samalla (omaa) ulostetta naamalleni sekä penikselleni, ja myös maistelen sitä sormieni päästä. Nyt vanhemmat katkoivat välit kanssani. Miksi kakkafobiaa katsotaan sormien läpi? Missä on tasa-arvo, sivistys ja ihmisarvoni? Tarvitaan enemmän kakkaseksuaalien edustusta ja asioiden esille tuomista. Enemmän kakkanäkyvyyttä katukuvassa ja mediassa.

Olipa paska provo.

Vierailija
42/47 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin todella loukkaantunut ihan oikeutetusti äitisi sanoista. Hän on sulle rakas ja sanoi noin rumasti ja yrittäen loukata sua, koska ei hyväksi/ymmärrä mitä halusit itsestäsi rohkeasti kertoa. Olen pahoillani sun puolesta. Teit rohkeesti ja oikein että uskalsit olla oma itsesi. Miksi et olisi äitisi lapsi voin uskoa että sitä varmasti mietit tuon äitisi sanojen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/47 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Swoman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Swoman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurja tilanne ap. Cis-het-miehenä en voi antaa vertaistukea, mutta tämänsuuntaista neuvoa olen kuullut annettavan universaalisti kaapista tulijoille. Ihmisille, jotka ovat sinulle tärkeitä kannattaa antaa aikaa sopeutua asiaan. Alkujärkytys voi joissain tapauksissa olla todella kova ja siten myös reaktio voi olla hyvin jyrkkä. Kannattaa viestittää isän suuntaan, että olit yllättynyt hänen myönteisestä reaktiostaan ja että arvostat sitä todella paljon, äidin suuntaan taas, että olit pettynyt hänen kielteisestä reaktiostaan mutta siitä huolimatta rakastat/arvostat/tmv. häntä ja suhdetta hänen kanssaan ja toivoisit sen säilyvän, ja että milloin hän haluaa asiasta keskustella niin olet siihen valmis. Jos tilanne ei ole sanotaanko vuoden sisään muuttunut miksikään, kannattaa alkaa miettiä, onko suhde sen painolastin arvoinen. Jos äitisi ei sinua hyväksy sellaisena kuin olet, ei sinulla ole mitään velvollisuutta olla hänen kanssaan tekemisissä.

Voimia ja jaksamista!

Jatkan vielä tähän, että jos haluat käydä asioita jonkun kanssa läpi eikä lähipiiristä ketään löydy, niin suosittelen etsimään muualta kuin täältä. Tällä palstalla on tällä hetkellä vallassa vastenmielisen toksinen ja vihamielinen ilmapiiri seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä kohtaan niin kuin näet jo siitäkin, että tässä ketjussa joku toivoo, että äitisi puhuisi isällesi järkeä. Sama ilmapiiri tosin on monessa muussakin paikassa.

Tulisiko esim Priden toimintaan hakeutuminen kyseeseen?

https://pride.fi/

Muista aina, että riippumatta siitä mitä äitisi tai kukaan muukaan sanoo niin olet hyvä ja oikea juuri tuollaisena!

Mutta mitä jos AP on persu tai kokoomuslainen? Ei löydy pridessä hyväksyntää. On tää nykyaika ihmeellistä, kun toisaalla ei hyväksytä seksuaalisten mieltymysten vuoksi, toisaalla ei taas poliittisten näkemysten vuoksi.

Turha tässä vaiheessa enää on neuvoa, mutta olisi kannattanut pitää vain omana tietonaan mielihalunsa.

Hassua, että tästäkin jäi vielä tällainen väärinkäsitys elämään. Eihän kukaan kieltänyt minkään puolueen edustajia osallistumasta, vaan kiellettiin kantamasta oman puolueen mainoskylttejä. Puolueet ja niiden edustajat olivat sitten se taho, jotka järkeilivät, että jos en saa näkyvästi mainostaa puoluettani niin en halua olla tapahtumanne kanssa tekemisissä.

Hassua miten tapahtumassa, missä pitäisi voida olla avoimesti sitä mitä on, niin kielletään osoittamasta poliittista suuntautumistaan. Kuten nettikeskusteluista näkee, niin monille poliittinen suuntaus on oleellinen osa itseään. Aivan sama, jos Pridessa sanottaisiin, että tule sellaisena kuin olet, mutta älä tee mitään numeroa seksuaalisesta suuntautumisestasi.

Ei, vaan aivan sama jos Pridessä sanottaisiin, että tule sellaisena kuin olet, mutta älä käytä tapahtumaamme sellaisen puolueen mainostamiseen jonka edustajista merkittävä osa äänesti meille tärkeää lainsäädäntöä vastaan.

Priden oleellinen ydin ei ole puolueiden mainostaminen vaan seksuaalisen sorron alta vapautumisen juhlistaminen ja vastareaktio siihen perinteiseen ajattelumalliin, että seksuaali- tai sukupuolivähemmistöön kuuluvan pitäisi olla hiljaa ja häpeissään poissa näkyvistä. Et voi sanoa, että tapahtuman oleelliseen ytimeen kuuluvan asian rajoittaminen on tismalleen sama asia kuin tapahtumaan ohuesti sivuten liittyvän asian rajoittaminen niiltä osin kuin rajoittamattomuus edistäisi myös tapahtuman oleelliselle ytimelle vastahankaisten asiaa.

Eli kun joku kokoomuslainen homo haluaa kertoa koko maailmalle, että hän on ylpeästi homo ja kokoomuslainen, get over it, niin te tulette sanomaan ettei käy.

Eikös teidän pitänyt kannustaa sitä, että ihmiset käyttävät vaikka armeijan, kirkon jne. vaatetusta osoittaakseen, että vaikka se on tuollaisessa yhteisössä, jossa homoja ei suvaita, niin minä olen silti homo ja ylpeästi kyseisen yhteisön jäsen?

Teidän viestinne on kyllä täysin selvä. Väärän puolueen jäsen saa hävetä olemassaoloaan.

Vierailija
44/47 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen harha tuolla äidillä, joka luulee asuan johtuvan siitä ettei tytär ole heidän biologinen lapsensa.

Vierailija
45/47 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikea reaktio vanhemmilta. Miksi edes halusit kertoa seksimieltymyksistäsi heille? Tuokin on vain ohimenevä trendi kohdallasi, kuten lähes kaikkien nuorten naisten.

Totta. Heterovillitys menee myös ohi. Sekin on ollut vuosia muodikkaasti esille.

Vierailija
46/47 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurja tilanne ap. Cis-het-miehenä en voi antaa vertaistukea, mutta tämänsuuntaista neuvoa olen kuullut annettavan universaalisti kaapista tulijoille. Ihmisille, jotka ovat sinulle tärkeitä kannattaa antaa aikaa sopeutua asiaan. Alkujärkytys voi joissain tapauksissa olla todella kova ja siten myös reaktio voi olla hyvin jyrkkä. Kannattaa viestittää isän suuntaan, että olit yllättynyt hänen myönteisestä reaktiostaan ja että arvostat sitä todella paljon, äidin suuntaan taas, että olit pettynyt hänen kielteisestä reaktiostaan mutta siitä huolimatta rakastat/arvostat/tmv. häntä ja suhdetta hänen kanssaan ja toivoisit sen säilyvän, ja että milloin hän haluaa asiasta keskustella niin olet siihen valmis. Jos tilanne ei ole sanotaanko vuoden sisään muuttunut miksikään, kannattaa alkaa miettiä, onko suhde sen painolastin arvoinen. Jos äitisi ei sinua hyväksy sellaisena kuin olet, ei sinulla ole mitään velvollisuutta olla hänen kanssaan tekemisissä.

Voimia ja jaksamista!

Jatkan vielä tähän, että jos haluat käydä asioita jonkun kanssa läpi eikä lähipiiristä ketään löydy, niin suosittelen etsimään muualta kuin täältä. Tällä palstalla on tällä hetkellä vallassa vastenmielisen toksinen ja vihamielinen ilmapiiri seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä kohtaan niin kuin näet jo siitäkin, että tässä ketjussa joku toivoo, että äitisi puhuisi isällesi järkeä. Sama ilmapiiri tosin on monessa muussakin paikassa.

Tulisiko esim Priden toimintaan hakeutuminen kyseeseen?

https://pride.fi/

Muista aina, että riippumatta siitä mitä äitisi tai kukaan muukaan sanoo niin olet hyvä ja oikea juuri tuollaisena!

Sinä taas et hyväksy muita mielipiteitä kuin omasi. Tyypillistä prideporukalle.

Miksi pitäisi hyväksyä homofobia vuonna 2023?

Etkä taida sinäkään hyväksyä muita mielipiteitä kuin omasi

-eri

Ao kirjoitti olevansa panseksuaali, ei homoseksuaali.

47/47 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen harha tuolla äidillä, joka luulee asuan johtuvan siitä ettei tytär ole heidän biologinen lapsensa.

Miksei äiti olisi tossa oikeassa, jos sen kaikki muut lapset ovat kunnollisia ja vain adoptiotytär on viallinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi