Mitä teet yleensä perjantai-iltaisin?
Itse tykkään tehdä pizzaa, hamppareita tai jotain muuta hyvää ruokaa. Sitten makoilen sohvalla. Harvoin käyn missään ulkona.
Kommentit (30)
Siivoan heti töiden jälkeen vähän, koko kotia en jaksa tai ehdi. Käyn lenkillä, laitan hyvää ruokaa, lapset nukkumaan ja sitten sohvalle TV:n ja herkkujen ääreen.
Löhöän yleensä pe kun olen niin poikki viikosta... hyviltä kuulostaa ap sun eväät.. itse en jaksa oikein mitään tehdä.
Puhun itsestäni me-muodossa, kuinkas muuten.
Samaa kuin muinakin iltoina. Syön ruokaa, mässäilen suklaalla ja jäätelöllä, selaan nettiä, luen kirjoja ja lehtiä, kuuntelen musiikkia ja jos laiskottaa, otan tirsat.
Katson televisiota ja luen siinä sivussa vauvista.
Vierailija kirjoitti:
tää on best 😆
Saunon, teen pitsaa ja juon muutaman lonkeron. Katsoin tänään poliisiopisto 4sen. Rento perjantai yleensä 👍
Big mac -ateria, irtokarkit ja Netflix.
Käyn saunassa ja sitten lapset kainaloon ja nukkumaan, se on parasta. Vaimo on yleensä töissä viikonloput.
Läskiä porukkaa täällä näistä kommenteista päätellen ja kukaan ei viitsi edes siivota.
Ylensä saunotaan, syödään, juodaan, katsellaan telkkaria ja roikutaan netissä. Kesäisin myös käydään discoristeilyllä tai mökillä. Talvella istutaan myös kavereiden kanssa iltaa ravintolassa tai syödään jonkun kotona.
Pari kolme lonkkua +sipsejä/poppareita/naposteltavaa ja Critical Role. Criticalin ollessa tauolla, katon jonkun leffan tai sarjoja ja samat herkut. Tässä samalla onnistuu palstailukin.
Vierailija kirjoitti:
Läskiä porukkaa täällä näistä kommenteista päätellen ja kukaan ei viitsi edes siivota.
V i t u n dorka. Ei tähän aikaan siivota.
Muistelen lapsuutta ja äitiä. Tyypillinen meidän 50 v naisten juttu, töissäkin moni kertonut samaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistelen lapsuutta ja äitiä. Tyypillinen meidän 50 v naisten juttu, töissäkin moni kertonut samaa.
En ole kuullutkaan tollasta. Ei ole mun juttu. 😄
55v.
Vispaan ja tiskaan. Aamulla berocca huiviin ja sama meno jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vauva on läsnä elämämme jokaisen asian ohessa 👶🏻
Vierailija kirjoitti:
Mun täti harrastaa myös samaa. Saahan sitä muistella, mutta irti voi myös päästää.
Katson tv:tä.