Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä söit tänään aamupalaksi?

Vierailija
11.06.2023 |

Mulla juuri hetki sitten: Myslileipää, oivariinia, salaatinlehti, kermajuustoviipale, savukinkkuviipale, tomaattia x 2 settiä. Lisäksi mansikka-banaani smoothieta 3 dl kupillinen. Kahvi meni jo aikaisemmin aamulla, maidolla.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauapuuroa, raejuustoa, mustikoita, pähkinöitä

Vierailija
22/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman kuin aina: kaksi viipaletta ruisleipää, päällä hummusta, tofua ja tomaatteja (joskus kurkkua tai paprikaa). Join kupillisen teetä.

Ehkä tyhmä kysymys mutta älä anna sen häiritä. Voiko tofua laittaa sellaisenaan leivän päälle ilman kypsennystä?

Ei ole yhtään tyhmä kysymys, olen itsekin aikoinani joutunut etsimään tuohon vastausta. Kyllä voi. Parempaa se on rapsakaksi paistettuna, mutta en jaksa joka aamu paistaa, joten usein menee sellaisenaan. Oma suosikkini on Lidlin savutofu ja tosiaan parhaimmillaan se on, jos puristaa siitä hieman nestettä pois (ihan talouspaperilla painelu riittää) ja sen jälkeen käyttää pannulla.

Kiitos vastauksesta. Täytyypä kokeilla uppoaako omaan suuhun sellaisenaan. Toisi yhden helpon prodevaihtoehdon kiireisiin hetkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahtoleipä juustolla ja kurkulla

Pala raparperipiirakkaa

Nektariini, muutama viinirypäle

Appelsiinituoremehua

Teetä

Vierailija
24/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ja kaksi riisipiirakkaa. 

Vierailija
25/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt , että niin moni juo aamulla teetä. Erikoista. No, itse söin siemenmäkkärin alentajalla ja kupin mustaa kahvia. Lounasta en ole vielä miettinyt.

Vierailija
26/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalahullu taas vauhdissa.

Itse en ole tälle päivälle syönyt vielä yhtään mitään, kolme kuppia mustaa kahvia join herättyäni mikä tapahtui klo 9.30 ja nyt on kello 13.04. Kävin juuri 1h15min kävelylenkin (täyttä höyryä eikä mitään löntystelyä) ja vieläkään ei ole nälkä.

Vierailija
27/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia maidolla, ruisleipä päällisineen (Oivariini, juustosiivu, kalkkunaleikkele), tuoreita kirsikoita, pala pavlovaa.