Mitä söit tänään aamupalaksi?
Mulla juuri hetki sitten: Myslileipää, oivariinia, salaatinlehti, kermajuustoviipale, savukinkkuviipale, tomaattia x 2 settiä. Lisäksi mansikka-banaani smoothieta 3 dl kupillinen. Kahvi meni jo aikaisemmin aamulla, maidolla.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman kuin aina: kaksi viipaletta ruisleipää, päällä hummusta, tofua ja tomaatteja (joskus kurkkua tai paprikaa). Join kupillisen teetä.
Ehkä tyhmä kysymys mutta älä anna sen häiritä. Voiko tofua laittaa sellaisenaan leivän päälle ilman kypsennystä?
Ei ole yhtään tyhmä kysymys, olen itsekin aikoinani joutunut etsimään tuohon vastausta. Kyllä voi. Parempaa se on rapsakaksi paistettuna, mutta en jaksa joka aamu paistaa, joten usein menee sellaisenaan. Oma suosikkini on Lidlin savutofu ja tosiaan parhaimmillaan se on, jos puristaa siitä hieman nestettä pois (ihan talouspaperilla painelu riittää) ja sen jälkeen käyttää pannulla.
Kiitos vastauksesta. Täytyypä kokeilla uppoaako omaan suuhun sellaisenaan. Toisi yhden helpon prodevaihtoehdon kiireisiin hetkiin.
Paahtoleipä juustolla ja kurkulla
Pala raparperipiirakkaa
Nektariini, muutama viinirypäle
Appelsiinituoremehua
Teetä
Olen yllättynyt , että niin moni juo aamulla teetä. Erikoista. No, itse söin siemenmäkkärin alentajalla ja kupin mustaa kahvia. Lounasta en ole vielä miettinyt.
Aamupalahullu taas vauhdissa.
Itse en ole tälle päivälle syönyt vielä yhtään mitään, kolme kuppia mustaa kahvia join herättyäni mikä tapahtui klo 9.30 ja nyt on kello 13.04. Kävin juuri 1h15min kävelylenkin (täyttä höyryä eikä mitään löntystelyä) ja vieläkään ei ole nälkä.
Kahvia maidolla, ruisleipä päällisineen (Oivariini, juustosiivu, kalkkunaleikkele), tuoreita kirsikoita, pala pavlovaa.
Kauapuuroa, raejuustoa, mustikoita, pähkinöitä