85 vaatetta, päivän Hesarissa
Niillä pitäisi kuulemma pärjätä, luku sisältää jalkineetkin. En kykene. Olen asiantuntijatehtävissä työskentelevä mies julkisella sektorilla ja on paljon virallisia tilaisuuksia ja edustamista jne. Pelkästään kauluspaitoja on 15 kpl. Solmioita 30, ilmeisesti alusvaatteita ja sukkia ei sitten lasketa. Oma lukemani on arviolta jossain 300- 400 kpl välissä jos kravatitkin lasketaan. Mitenkäs teillä muilla vastaavan tyylisissä ammateissa.
Kommentit (6)
Asiantuntijuus ei vaadi 15 kauluspaitaa. Muutamalla siistillä pärjää. Se ei vähennä asiantuntijuutta.
Asiantuntijana vakuutusalalla, pääsääntöisesti etänä. Muutamalla mukavalla hupparilla ja trikoilla pärjää työpvät.
Miksi ei olisi mahdollista? Mä työskentelen yksityisellä johdossa ja globaalissa yrityksessä kun työskentelen niin matkapäiviä kuussa on 3-21. Mulla on kolme pikkumustaa tummansinisenä ja yksi sininen housupuku ja siihen neljä silkkipaitaa. Alushousuja on kahdeksi viikoksi eli 14, rintaliivejä on 5, sukkahousuja on 8 kappaletta, sukkia on kolmet. Urheiluvaatteita on kaksi kerrastoa. Kenkiä on 10 sisältäen kaikki. takkeja on 8. Vapaa-ajalle on viisi mekkoa.
Yhteensä siis 82 kappaletta mun naulakoissa, koreissa ja kenkähyllyllä. Mihin sitä enempää tarvitsee kun on pesukone ja kraanasta tulee vettä?
Pelktästään takkeja on minulla ainaskin 11 ja tossuja , buutseja ja muita monoja 20 paria. Höpöluku- Suomessa tarvitaan vaatetta