Hyi hävetkää kaikki Linnan juhlien riipputissien arvostelijat!
Olen ihan varma, että vähintään 70 % tämän palstan kirjoittajista kantaa suunnilleen saman mallisia rintoja kuin Laura Malmivaara, Susanna Rahkonen ja muut, joiden rintoja täällä on nyt oikein porukalla irvitty ja ruodittu. Kenellä roikkuu enemmän ja kenellä vähemmän, kenellä isommat ja kenellä pienemmät, mutta fakta on se, että harvalla aikuisella, lapsia tehneellä ja niitä imettäneellä naisella on kiinteät teinitytön rinnat. Eikä tarvitse ollakaan, se on elämää että ihmiskeho vanhetessaan ja lapsia kantaessaan muuttuu.
No, nyt kohta on joku sanomassa, että joo, roikkuu itse kullakin, mutta miksi pitää esitellä riippareita julkisesti, miksei pukeudu peittävämmin, miksei hanki toppauksia... Miettikääpä hetki tätä asiaa. Jos me naiset itse olemme niin typeriä ja armottomia, ettemme kestä nähdä julkisuudessa samanlaisia rintoja kuin peilissämme, missä on vika? Jos julkisuudessa saa esitellä vain teinitytön rintoja tai niiden näköiseksi feikattuja rintoja, mistä se kertoo? Hävetkää, sovinistiämmät!
Kommentit (31)
etten todellakaan olisi laittanut kumpaakaan noista puvuista päälleni. Rinnat saa tuettua varmasti sopivan kokoisella yläosalla, käyttäen mahdollisesti kankaan sisällä ommeltuina tukia tai yksinkertaisen sopivalla yläosalla. Kyllähän jo oikean kokoinen t-paita tukee rintoja näin arkikäytössä ajatellen. Tuo vielä litistävä puku näytti painavan rinnat alaspäin ja oli kauhean näköinen.
t. riippiksensä arkielämässä push upeilla kohottava
ja on muuten hyvät ;)
Olen pienirintainen siis, mutta siitä kai ei tässä ollut kyse. Vaatteet istuvat hoikkaan ja rinnattomaan kroppaani ihan hyvin. Mutta ei tietenkään avokaulaiset ja löysää kangasta olevat, varsinkin jos olen ilman liivejä. Näytän naurettavalta jopa t-paidassa ilman rintaliivejä.
Mutta toki jokaisella on oikeus pukeutua miten haluaa. Näkeehän tuolla kaupungillakin ylipainoisia naisia liivittä, joilla on tiukat trikoot ja t-paita. Lihat ja rinnat vain heilahtelevat kun he kävelevät. Ei kai sitä kielletty ole. Mutta itsestäni ainakin on kivempi pukeutua niin, että en näytä naurettavalta.
Mulla ei siis mene vielä huonostikaan, kun olen riipputissinen feministi.
Ehkä se on raskaana... eikös se turvota tissejä aika lailla?
Enkä häpeä yhtään tai lähde rintsikoitani polttelemaan.
Periaatteessa ei tarvitsisi mutta jos liivejä ei ole niin ainahan nännit on sen verran pystyssä et se näyttää pervolta ainakin juhlapuvun kanssa. Rintaliivit on ihan must jos vähänkään ajattelee kanssaihmisiä. Riippurinnat on tosi rumat, oli syy sitten imetys tai ikä tai ihan mikä vaan eikä sillä ole mitään tekemistä feminismin tai sovinismin kanssa.
nimenomaan tekemistä sovinismin kanssa. Enemmän kuin olet ehkä uskaltanut ajatellakaan.
Se näytti tosi säälittävältä sen pukunsa kanssa. Kukaan ei olis kiinnittänyt huomiota sen rintoihin jos olis älynnyt hommata itselleen sopivan ja istuvan puvun.
Enkä pukeutuisi rintoja paljastaviin asuihin, vaikka olis kuinka kauniit tai riippuvat tahansa.
Mielestäni sellainen linnanjuhlija on parempi esimerkki, joka ei tissejään julkisesti näyttele.
En tajua ollenkaan sun pointtia?? Jos ei tykkää riippurinnoista niin on sovinisti? ...siis...häh?
Itsellänikin roikkuvat mutta eipä tulisi pieneen mieleenkään mennä juhlatilaisuuteen niin etten laittaisi juhlapuvun alle rintsikoita.
Rintani on elämää nähneet mutten niitä julkisesti puolialastomana esittele miljoonille televisiokatselijoille saatikka arvokkaan juhlan vieraille.