Ikävä puhelinsoito.
Tuttu kaveri soitti.Puhuttiin noin tunnin ajan.Sitten yllättäin tämä sai jonkun sairaskohtauksen.
Sanoi että rintaan pistää nyt kovasti.Äänestä kuului että kaikki ei ole ok.
Sitten sanoi että pakko lopettaa puhelu.Sanoi vielä että soittaa jos tästä vielä selviää.Moro.
Kaverilla oli pahoja ongelmia ja oli vähän aikaisemmin sanonut että kyllä nyt tässä taitaa lähtö tulla tulet sitten hautajaisiin.Nyt en yhtään tiedä miten kävi tai mikä on tilanne nyt.Mitään ei ole kuulunut.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kai soitit hänelle apua?
Tiedän varmasti ettei soittaja ollut yksin kotona.Tiedän myös että saan ilmoituksen jos on käynyt huonosti.
-ap-
Kaikki kuollaan sata varmaa joten kyllä mieluisan arkun ja haudan saa.
:( tommonen epätietoisuus on kauheaa. Oliko ystävällä siis tiedossa jotain terveyshuolia jo etukäteen?
Mun ystävä puhui ystävänsä kanssa, ystävä sai puhelun aikana infarktin ja kuoli välittömästi. Hirveä ja järkyttävä tilanne kaikille.
Vierailija kirjoitti:
:( tommonen epätietoisuus on kauheaa. Oliko ystävällä siis tiedossa jotain terveyshuolia jo etukäteen?
Psyykeongelmaa ollut viime aikoina.Ehkä kohtaus oli voimakas paniikkihäiriö?-ap-
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävä puhui ystävänsä kanssa, ystävä sai puhelun aikana infarktin ja kuoli välittömästi. Hirveä ja järkyttävä tilanne kaikille.
Kyllä on karmeaa jos tässä nyt kävi samoin.
2019 näin kun tuttu 56 vuotias naapurinäijä kannettiin ruumisautoon.Ruumista ei oltu peitetty.
Tämä oli kyllä kamala tilanne kun ikkunasta sitä katselin.-ap-
Toivottavasti ei nyt sitten ollut mitään vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2019 näin kun tuttu 56 vuotias naapurinäijä kannettiin ruumisautoon.Ruumista ei oltu peitetty.
Kyllä se pussi siihen päälle vedetään. Ei mitään ruumista ihan näkyvillä kuskailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pussi siihen päälle vedetään. Ei mitään ruumista ihan näkyvillä kuskailla.
Huomasin että pihaan on tullut poliisiauto.Jäin seuraamaan tilannetta.Pihaan tuli myös ruumisauto.
Oli myöhäinen ilta ja pimeää.Sitten kannettiin ruumista autoon.Näin tämän ja tunnistin heti kuka oli tämä kuollut henkilö.Kyllä nyt vaan oli tilanne että ruumista ei oltu peitetty.-ap-
Tämä puhelu tuli perjantaina illalla.Sen jälkeen ei ole kuulunut yhtään mitään.-ap-
Soita ja kysy. Osoita välittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Soita ja kysy. Osoita välittämistä.
Kaveri sanoi että soittaa jos vielä tästä selviää.Soittoa ei ole tullut.-ap-
No soita sinä. Ehkä unohti kommenttinsa että lupasi soittaa tai jos on joutunut vaikka sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä puhelu tuli perjantaina illalla.Sen jälkeen ei ole kuulunut yhtään mitään.-ap-
Kristallipalloni kertoo että 50/50 onko elossa vai kuollut.
Vierailija kirjoitti:
No soita sinä. Ehkä unohti kommenttinsa että lupasi soittaa tai jos on joutunut vaikka sairaalaan.
On lähes varmasti joutunut sairaalaan kun terveysongelmaa ollut viimeaikoina.
Tiedän että saan omaisilta ilmoituksen jos on käynyt huonosti.-ap-
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä kamalaa että näin on käynyt.
En tiedä hyvä vai huono asia kun mitään ei ole kuulunut.-ap-
Melkoinen saaga, jonka lopputulosta joutuu nyt jännittämään koko kesän.
s
Soitat häkeen tietysti