Kumpi on teille tärkeämpi, lapsi vai puoliso?
Itse ajattelen että lapseni, koska he eivät pärjää ilman minua. Puoliso taas pärjää. Minua kuitenkin kiinnostaa mitä te ajattelette asiasta.
Kommentit (30)
Lapset. Koska lapsilla on elämää elettävänä enemmän kuin vanhoilla, lapset menevät aina edelle, omat ja muidenkin.
Minä ja mies annettaisiin elämämme silmänräpäyksessä lastemme edestä.
Jopa kasvit uhraavat itsensä taimien takia, niin miksi ei ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Lapset menee aina kaiken muun edelle. Ja niin sen kuuluukin olla.
Ei pidä hankkia lapsia jos heitä ei pysty asettamaan etusijalle elämässään.
Tunnen monta ihmistä, jotkaovat kasvaneet perheissä, joissa lapset ovat olleet täysin toissijaisia aikuisiin verrattuna. Rikkinäisiä ja tunnevammaisia ovat nykyään.
Jos taas lapset ovat etusijalla kaikessa, tunnevammaisia heistä saattaa tulla siitäkin.
Meillä mies tietää että jos tulee valita, niin lapset menevät hänen edelleen. Aina.
Asiasta ei edes keskustella, koska se on itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Lapset. Koska lapsilla on elämää elettävänä enemmän kuin vanhoilla, lapset menevät aina edelle, omat ja muidenkin.
Minä ja mies annettaisiin elämämme silmänräpäyksessä lastemme edestä.
Jopa kasvit uhraavat itsensä taimien takia, niin miksi ei ihminen.
Siis vieraat lapset menevät oman perheenjäsenen edelle? Huh huh.
Molemmat on minulle yhtä tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies tietää että jos tulee valita, niin lapset menevät hänen edelleen. Aina.
Asiasta ei edes keskustella, koska se on itsestäänselvyys.
Mistä voit olla niin varma, jos asiasta ei edes keskustella?
Elän uudessa suhteessa, koska jäin leskeksi. Minulla on tytär, ja hänellä kolme lasta. Autan mielelläni tyttären perhettä mm.lastenhoidossa, harrastuksiin kuljetuksissa ym. Tätä ei avomies hyväksy. Hänen mielestä meidän yhteinen aika olisi tärkeämpää. Hänen mielestä, jokaisen pitää pärjätä, jos on tehnyt lapsia ilman mummin apua. Nyt olen täynnä tuota marinaa, lähtölaskenta alkanut.....hänelle kuutakiertävälle radalle....eli lapsi menee edelle....
Lapseni olivat tärkeitä kunnes aikuisena tulivat kiukutteleen ja valittamaan kuinka huono olin. Että sellainen kiitos siitä tuli.
Jos se puoliso on universumin keskipiste, niin miksi edes sotkea kuvioihin mukaan lapsia?
Miksi saattaa tähän maailmaan pieniä ihmisiä, jos heidän tarpeitaan ei halua priorisoida, vaan puolison palvonta menee edelle?