onko muiden mielestä " perverssiä" ...
veljeni pian 32 v deittailee juuri 19 v täyttänyttä pikkulikkaa... musta ihan käsittämätöntä kun tää ko tyttö siis on vielä tosi lapsi..
Kommentit (7)
eli siis 19 v ihan hyvin haluta itselleen kokenutta kolmikymppistä. mut aika outoa on et mies on 19 v tytön kans
tää tyttö oli valehdellut iäkseen 25...ja se näyttääkin ehkä vähän yli parikymmpiseltä meikit päällä, mut muuten on täys pentu!
sen jälkeen kun olivat olleet sängyssä, tyttö paljasti oikean ikänsä
ap
ja täällä av-mammat aina kilvan puolustelee, että on ihan ok seurustella, vaikka olis 30 vuoden ikäero :)
huvittelee varmaan aikansa. 19-vuotias on varmaan aika taivaassa kun 32-vuotias mies vie..niinpä olin minäkin minäkin silloin nuorempana.
Jos taas mies vaikka 18 ja nainen 31 niin en ymmärrä. 18-vuotiaat ovat vielä todella lapsekkaita.
Vierailija:
siis että mies on 13v nuorempi...
mutta on se vähän outoa. Itsekin olin 19-vuotiaana ihan lapsi. Seurustelin silloin 10 vuotta vanhemman miehen kanssa ja ihmettelen vaan millainen se mies oli. Vaikka siis ihan olin aikuismainen, mutta kuitenkin hyvin lapsellinen monissa asioissa. Tämä mies vaan etsi nuorta tyttöä huvitteluun ja minä olin siihen hyvä kohde. Kaiken lisäksi hän oli syrjäytynyt sosiaalipummi, joka ei varmaan muita saanutkaan kuin nuoria naiiveja tyttöjä. Lopetin kyllä sen seurustelun aika lyhyeen.