Kuinka harvinainen on rypytön nelikymppinen?
Edustaako hän keskimääräistä vanhentumisen astetta vai onko yleensä tuossa vaiheessa enemmän ikääntymisen merkkejä?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9bb2694e-366f-4e40-a4f0-9dac6d…
Kommentit (37)
Noista viihdeuutisista en tiedä, mutta kyllä tuttavapiirin nelikymppiset ovat yleensä hyvin rypyttömiä. Vasta kuusikymppiset alkavat olla enemmän tai vähemmän ryppyisiä.
Ilman meikkejä erittäin harvinainen!
Vierailija kirjoitti:
Ilman meikkejä erittäin harvinainen!
Meikkihän ennemminkin korostaa ryppyjä kuin peittää niitä.
Euroissa ihan älyttömän harvinainen, sanoisin jopa feikki.
44v. Yksi ryppy, istun sen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Noista viihdeuutisista en tiedä, mutta kyllä tuttavapiirin nelikymppiset ovat yleensä hyvin rypyttömiä. Vasta kuusikymppiset alkavat olla enemmän tai vähemmän ryppyisiä.
Samaa mieltä.
Susanna Laineella on otsa ja silmänympärykset täynnä ryppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Susanna Laineella on otsa ja silmänympärykset täynnä ryppyjä.
Niin on useimmilla muillakin saman ikäisillä ja jopa nuoremmilla.
40 jälkeen ihmiset alkavat rypistyä eri tahtiin. Aika harva on rypytön, vaikka olisi hyvillä geeneillä varustettu. Täyteaineet erikseen. Serkulleni tuli aika myöhään ryppyjä, mutta hän ei hymyillyt tai nauranut, koska ei halunnut ryppyjä. Onko se sitten elämisen arvoista elämää tai tavoiteltavaa? Ihmislle kuuluu tulla iän myötä rypyt ja se siitä :)
Olen Susannan ikäluokkaa. Itselläni on paljon vähemmän ryppyjä, mutta en silti koe olevani häntä nuoremman näköinen. Toiset ihot rypistyy ja toiset veltostuu. Minun iho kuuluu jälkimmäiseen ryhmään. Ilme on jotenkin väsyneempi kuin 10 vuotta sitten. Iho ei kuulla, vaan on helposti samea. Lisäksi aina hirveet turvotukset silmissä jos vähänkään olen juonut alkoholia tai syönyt suolaista ruokaa. Mieluummin ottaisin Susannan rypyt.
Mulla juonteita tuon verran ja olen 63v. Nelikymppisenä ihan babyface
Joidenkin kasvot lerpahtavat alaspäin, joidenkin menevät kasaan ja rypistyvät. Ja kyllä sen iän voi päätellä muustakin kuin rypyistä.
Av:llahan näitä rypyttömiä keski-ikäisiähän on roppakaupalla, tuntuu olevan siis mammoista valtaosa rypyttömiä, tähänkin ketjuun jo pari ilmoittautui😂
Susanna Laine näyttää hyvältä, hänellä on erityisen upeat hiukset.
Ihmisen nuorekkuus on monen asian summa, siihen vaikuttaa koko olemus, asenne ja ajatusmaailma.
Olen lähempänä 50 kuin 40. Naama peruslukemilla ei todellakaan mitään ryppyjä, mutta hymyillessä silmien ympärillä kyllä.
Nelikymppinen on tosi nuori vielä.
Itse olen 41 ja otsaan on alkanut tulla pieniä ryppyjä. Muuten kasvot ovat sileät. Käytän auringossa aina korkeaa suojakerrointa, en polta tupakkaa ja muutenkin terveelliset elämäntavat.
Tupakka ohentaa, rypistää naaman.
Yksi kommentoija oli ihan oikeassa siinä, että toisilla on enemmän ryppyjä ja toisilla taas saattaa olla enemmän veltostumista, ja itse asiassa veltostunut iho tekee naisen helposti paljon vanhemman näköiseksi kuin jokunen määrä ryppyjä.
Mielestäni hän on kyllä vanhemman näköinen. Sen sijaan juuri eilen mietin, että Suvi Hartlin 42 vee on kyllä mielestäni ikäistään nuoremman näköinen. Suvilla taitaa olla tuollainen rasvoittuvampi iho ja Susannalla kuiva, se tekee paljon. Molemmat kauniita naisia, se minkä ikäiseltä näyttää on varmaan aika merkityksetön asia elämässä.