Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo Vappu Pimiä on nykyisin niin luksustyyppi

Vierailija
09.06.2023 |

Ymmärtääköhän se enää laisinkaan tavallisten ihmisten elämää?

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydämeltään sivistynyt ei esittele perheen  taloudellista puolta ja rahan käyttöä, koska siihen liittyy usein myös puolison omaisuus ja tulot.Vappuko älykäs.Mielestäni ai ainakaan vaikuta älykkäältä, mieluummin tulee vaikutelma, että on turhamainen ja tarvitsee huomiota joka usein epäkypsillä persoonilla on piirteenä.Tissejä osaa vähä-älyinenkin esitellä.

Eihän Vappu ainakaan Instassaan mitään esittele. Kertoo työstään ja liikkumisestaan, sienestämisestä ja matkustelusta. Positiivisella asenteella. Hyvänmielentilin mun mielestä, en ole huomannut mitään elvistelyä.

Että ihmiset jaksavat valittaa.

On sitäkin. Hän on ihan kirjassa asti kertonut kuinka opettaa lapsilleen miksi tekee julkaisuja Instagramiin - koska niillä maksetaan perheen lomamatkat. 

Vierailija
42/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vappu tienaa hyvin ja mies vielä paremmin. 

Vappu on varakkassta yrittäjäperheestä ja miescpörssiyhtiöntoimari.

Erkki otti siitä hommasta keväällä loparit. Ei oikein tietoa, mitä nykyisin tekee?

Vappu on kyllä ahkera ja tekee todella paljon töitä, mutta on tulotkin todella hyvät. Hyvää mieltä jakaa mielestäni Instassa, mutta onhan meillä kaikille toinenkin puolemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydämeltään sivistynyt ei esittele perheen  taloudellista puolta ja rahan käyttöä, koska siihen liittyy usein myös puolison omaisuus ja tulot.Vappuko älykäs.Mielestäni ai ainakaan vaikuta älykkäältä, mieluummin tulee vaikutelma, että on turhamainen ja tarvitsee huomiota joka usein epäkypsillä persoonilla on piirteenä.Tissejä osaa vähä-älyinenkin esitellä.

Eihän Vappu ainakaan Instassaan mitään esittele. Kertoo työstään ja liikkumisestaan, sienestämisestä ja matkustelusta. Positiivisella asenteella. Hyvänmielentilin mun mielestä, en ole huomannut mitään elvistelyä.

On sitäkin. Hän on ihan kirjassa asti kertonut kuinka opettaa lapsilleen miksi tekee julkaisuja Inst

Olen seurannut häntä reilun vuoden, ei todellakaan ole mitään lentokoneen business-luokkaa esitellyt kertaakaan, varmaan juuri sinunlaistesi vuoksi. Majapaikkoja on esitellyt, mutta eivätpä ne miltää uber-luksukselta ole vaikuttaneet.

Vierailija
44/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vappuhan ei istu junassakaan rahvaiden parissa.

Olen matkustanut aikoinaan ensimmäiset 18 v. ns. ensimmäisessä luokassa isän työsuhde-etuna koko perheelle tulleilla vapaalipuilla. Ei siellä ykkösluokassa nyt mitään erikoisporukkaa matkusta 😌

Nyt aikuisena oman perheen kanssa ei siellä enää matkusteta. Miksi maksaa turhaan ylimääräistä.

Mäkin menin muksuna lomamatkat bisneksessä ja odottelin lentokentällä loungessa. Välillä kävin kiertelemässä lentokenttää kun loungessa oli tylsää. Ja meillä myös työsuhteen kautta :)

Vierailija
45/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus........Suomalaiset on todella kateellisia.

Vierailija
46/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne vissiin taas eksynyt porukkaa suositummasta ketjusta?

Vierailija
47/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset nuoret naiset täällä taas itkemässä. 

Vierailija
48/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sitäkin. Hän on ihan kirjassa asti kertonut k

Businessluokassa on ko. lasit käytössä. Joten siksi niitä on täytynyt esitellä, että tavan rahvas tietäisi, että ei lennetä missään turistiluokassa. Ja ei, en ole kateellinen. Olen itsekin matkustanut businessluokassa, mutta en leveile sillä somessa. That's the point...1

Vierailija
49/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sen mies tekee?

Vierailija
50/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkäs Pimiän kokoontumisajot täällä on aamulla ollut?

Vierailija
51/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen matkustanut aikoinaan ensimmäiset 18 v. ns. ensimmäisessä luokassa isän työsuhde-etuna koko perheelle tulleilla vapaalipuilla. Ei siellä ykkösluokassa nyt mitään erikoisporukkaa matkusta 😌

Nyt aikuisena oman perheen kanssa ei siellä enää matkusteta. Miksi maksaa turhaan ylimääräistä.

Minä olen matkustanut junassa kerran ykkösluokassa. Se tapahtui inttiaikoinani kun sekoilivat jotain lippuni kanssa ja hyvityksenä sitten laittoivat minut ykkösluokkaan. Ei ollut kauheasti eroa sikaosastoon. Ainoa ero taisi olla se että viina haisi enemmän ja ovi kävi kun porukka lappasi edestakaisin ravintolavaunun ja omien istumapaikkojensa välillä.

Mä myös pari kertaa sijoitin

Nykyisin hiljainen extraluokka, yläkerrassa, ei läpikulkua, käytävän toisella puolen kaksi istuinta vierekkäin, toisella puolella yksi. Lipun hintaan sisältyy kahvi, tee, vesi. Koppi puheluita varten. Ikävä kyllä ei ole äänieristetty koppi, vaan pölötys kuuluu läpi. Kohtuuhintainen tapa muuten matkustaa rauhassa.

Vierailija
52/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina näin päin (paitsi jos mies on ulkomaalainen).

supisuomalainen 

Vierailija
53/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu on kyllä sellainen termiitti! Häsää niin paljon ja ahnaasti, ettei ehdi valmistautua juontoihinsa kunnolla. Missä kunnianhimo? Ei ainakaan siellä, missä rahanahneus. Missä rauhallinen pysähtyneisyyden aika omien lastensa kanssa? Ei ainakaan siellä, missä Vappu.

Niin samaa mieltä.

Jos Vappua kritisoi, ketju poistuu. 

Vierailija
54/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus........Suomalaiset on todella kateellisia.

Miksi olisin kateellinen hänelle? Ei ole opiskellut ollenkaan, jonkun radiokurssin vain käynyt. Ja sen kyllä huomaa. Sivistys loistaa puutteellaan. Vappu on itse lanseerannut kateuspäivän, eli päivän, jolloin julkaistaan verotiedot. Ei sulle Vappu kuule kukaan ole kateellinen! Itse arvostan enemmän sivistystä, kuin mammonaa.

to verotiedot, Vapulla pyyhkii hyvin

Vierailija
55/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin menin muksuna lomamatkat bisneksessä ja odottelin lentokentällä loungessa. Välillä kävin kiertelemässä lentokenttää kun loungessa oli tylsää. Ja meillä myös työsuhteen kautta :)

Menikö alapeukuttajalla tunteisiin?

lapsena en ollut nähnyt edes lentokonetta, pääsin matkalle 27 v Roomaan. Olen kyllä sen jälkeen paljon matkustellut.

Vierailija
56/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sen mies tekee?

työtön miljönääri, ilmeisesti miettii mitä sitä isona tekisi

Vierailija
57/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu pussaa miestään joka pävä ja Vappu järjestää pussaus lomat kaksin, erikseen perheen lomamatkat

Vierailija
58/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sen mies tekee?

työtön miljönääri, ilmeisesti miettii mitä sitä isona tekisi

Koetin googlailla, mutta ei oikein selviä. On kyllä todella hyvätuloinen ainakin ollut, nyt varmaan saanut jonkun kultaisen kädenpuristuksen.

"Huuhtanen puolestaan toimi peliyhtiö Next Gamesin toimitusjohtajana kunnes jätti tehtävänsä viime keväänä. Tuoreimmista verotiedoista paljastuu, että vuonna 2021 Huuhtanen tienasi ansiotuloja yli 342 000 euroa. Vuonna 2018 hän puolestaan takoi yli 1,2 miljoonan euron tulot"

Vierailija
59/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu on niin herkkä kritiikille! Itsellään on varaa näpäytellä muille Kuinka kauan mies jaksaa?

No se on sitten Vapun ja miehen välinen asia, sinun ei tarvitse murehtia.

Vierailija
60/110 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nousua kun laiva siivooja käy lukion ja etenee ammatissa radioon ja TV työhön. Meillä aloitetaan pienestä sitten opiskellaan lisää. Kulttuuriin kuuluvaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi