Mikä karkkipussi teillä tänään?
Ootteko tyytyväisiä valintaanne?
Mulla Pandan Lakumix Suklaa.
Hyvä pussi, ei yhtään huonoo namua tässä.
Kommentit (26)
karkista tulee rumiksia mutta sitä ei saa sanoa ettei pääse masentumaan ja karkkikierre jatkuu vaan
Mä oon enemmän perunalastujannuja.
irttarit on jees. niitä saa vitosella kilon..
ja taikina on kans loistava apu makean nälkään
Ostin irttareina niitä Haribon pieniä Clickmix karkkeja. Sillon tällöin tekee hirveesti mieli niitä :D
Tänään? Syötkö karkkia joka päivä?
Ei mitään, miksi ihmeessä söisin pelkkää sokeria ja lisäaineita?
Kiitos pällit, kun pilasitte kivan ketjun.
Karkki on lapsille ja muille lapsenmielisille.
Voisiko joku nyt sitten selvittää tarkemmin, kuinka paljon läskimmäksi ja tyhmemmäksi tästä vielä voinkaan kehittyä, jos syön tän lakupussini loppuun. Tai mitä mun vedenpaineelle tapahtuu? Masennunko?
Miksi tulet kertomaan, että karkit on epäterveellisiä? Miksi kerrot sen ketjussa, jossa halutaan puhua karkkipusseista? Luuletko oikeasti, että joku ei tiedä mitä karkit on?
Tekisi mieli täytelakua mutta en saa lakua raskaana syödä. Ehkäpä ostan ensi viikolla herkuksi hieman irtokarkkeja
Ei joka päivä voi olla karkkipäivä. Parempi toki, jos ei ole milloinkaan : )
Painoindeksin suurentuessa syöpäriski lisääntyy syöpätyypin mukaan. Kun painoindeksi ylittää lihavuuden rajan (BMI > 30), syöpäriski lisääntyy merkittävästi, noin viidenneksellä normaalipainoon (BMI < 25) verrattuina. Vaikeaan lihavuuteen (BMI > 40) liittyy yli 1,5 kertaa suurempi riski sairastua syöpään.
https://www.ilmansyopaa.fi/tunne-syopariskit/painonhallinta/
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku nyt sitten selvittää tarkemmin, kuinka paljon läskimmäksi ja tyhmemmäksi tästä vielä voinkaan kehittyä, jos syön tän lakupussini loppuun. Tai mitä mun vedenpaineelle tapahtuu? Masennunko?
Miksi tulet kertomaan, että karkit on epäterveellisiä? Miksi kerrot sen ketjussa, jossa halutaan puhua karkkipusseista? Luuletko oikeasti, että joku ei tiedä mitä karkit on?
https://www.ilmansyopaa.fi/tunne-syopariskit/painonhallinta/
Ei oo tänään mut söin pari omatekemää suklaakeksiä
Karkki ei ole hyväksi