Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki kokemukset vesirokosta AIKUISELLA ovat nyt tervetulleita.

Vierailija
07.12.2006 |

Tiedän että se tietää vain pahaa, mutta onko kellään mitään positiivista sanottavaa? Onko kukaan onnistunut saamaan lapsia vielä vaikka olisi aikuisena tuon sairastanut? Entä onko joku toipunut tuosta alta kahden viikon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat selvisivat, mutta samalla tavalla epamukavaa, kuin lapsena. olen myos hoitanut muutamia ihmisia, joilla on vesirokko johtanut pneumoniaan. toiset selvisivat, toiset eivat. tyoskentelen siis teho- osastolla. kaikenkaikkiaan ikava tauti.

Vierailija
2/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vesirokko aikuisiällä.

Alkuun löytyi rintojen alta parisen kutiavaa näppyä, joita ihmettelin. Sitten alkoi tulemaan muuallekin..Mutta kaiken kaikkiaan sairastin vesirokkoa noin viikon verran ja voi sanoa että helpolla pääsin. Töistä olin pois ja kuumeessa makasin mutta mitään muuta ylim. vaivaa ei rokosta tullut.

Voi se mennä siis helpollakin ohi ja juu, kaksi lasta on tuon sairastelemisen jälkeen saatu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vesirokossa synnytyksen aikana niin vastasyntynyt voi olla vakavassa vaarassa, mutta muuten se ei kai vaikuta? Sekoitatko sikotautiin, josta voi miehille tulla kivespussitulehdus tai vastaava jälkitautina?

Itse olin tosi sairas ja jäi pahoja arpia, mutta ei se nyt muuten ollut paskamaista sairastelua kummempaa ja mökkihöperöksi tuli.

Vierailija
4/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni helposti ja paranin samassa tahdissa lasten kanssa.

Vierailija
5/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi komea eli naamassa oli ehkä neliösentin näköinen alue, jossa ei ollut rakkulaa ja en nukkunut kolmeen yöhön. Paranin kyllä hyvin. Mentholisprii oli ystäväni.

Nyt jos sairastuisin, niin hakisin joltain hyvältä lääkäriltä (vaikka kokenut lastenlääkäri vois olla loppujen lopuksi paras) kyllä vesirokkoon lääkkeen, kun siihen on kuitenkin sellainen olemassa.

Mä selvisin ilman mitään, samoin ei käynyt miehen veljen vaimolle, joka sai sydämeen pysyviä vaikeuksia.

Vierailija
6/6 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhentää/lieventää hiukan rakkulavaiheen kestoa. Usein useamman päivän, jopa viikon kova kuume 39-40 astetta. Vie aikuisen aika huonoon kuntoon usein.

t. kokemusta lähipiiristä on:(