Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-vuotias surmattu, OI MIKSI

Vierailija
09.06.2023 |

Miksi. Kukaan. Haluaa. Surmata. Oman. Vauvansa? MIKSI! Minä olisin voinut ottaa sen meille asumaan ja pitänyt huolta.. Sydän särkyy, pieni rakas menetti TURHAAN henkensä 😭😭😭

Kommentit (2354)

Vierailija
1741/2354 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias Muusa Rissanen kirjoitti 4.6.2014 Facebook-sivuilleen seuraavasti: "mooi mie oon muusa ja oon iha v i t u n tyhmä". 

Vierailija
1742/2354 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13-vuotias Muusa Rissanen kirjoitti 4.6.2014 Facebook-sivuilleen seuraavasti: "mooi mie oon muusa ja oon iha v i t u n tyhmä". 

Kas, joskus on osannut olla rehellinenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/2354 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä osui mimmi kyllä täsmälleen oikeaan.

Vierailija
1744/2354 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä kissoillakin oli varmaan enemmän kuin erikoiset etunimet.

Vierailija
1745/2354 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos mie oon mie, enkä sie!

Vierailija
1746/2354 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikä oli Muusalle kaikki kaikessa - se narkki ukko ja päihteet. En tiedä, onko huutanut tai ei, mutta kyllä ainakin "v*ttua ja lehmää ja ämmää" on arkikielessä osannut viljellä."

Kyllähän se oli huutanut siellä päiväkodissakin pojalle, kun tuli hakemaan ja luuli ettei kukaan kuule. Kuulemma päiväkodista oltiin sanottu kuinka tuo aina kovasti käskytti poikaa muutenkin. Poika kuulemma ilahtui, kun näki äitinsä muttei oikein halunnut lähteä kotiin ja äitiä suututti tämä. Luin jostain lehtijutusta tuon. 

Joo, totta, minäkin luin tämän. Ne oli mummon sanat, ettei Muusa koskaan huutanut.

Kouvolatukka-Soile taitaa olla melkoinen huijari.

Väittää opiskelleensa lakia vuodesta 2018 lähtien.

Vierailija
1747/2354 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1748/2354 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muusa Rissanen 12- ja 14-vuotiaana.

https://cpad.ask.fm/010/305/963/-179996999-1ta03ab-7b4s6pldm6btp45/orig…

Eroa on kuin yöllä ja päivällä. Muusa (12 v.) näyttää surulliselta pikkutytöltä, Muusa (14 v.) on jo ylimielisen näköinen paholaishutsukka. 

Vierailija
1749/2354 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seuraavaksi salissa kuullaan surmatun lapsen mummia, joka tuli paikalle asuntoon aamulla 8. kesäkuuta, kun lapsi löytyi elottomana sängystä.

Isoäiti kertoo hoitaneensa keskosena syntynyttä lasta lähes joka ikinen päivä, kun lapsi oli hyvin pieni. Myöhemminkin lapsi oli ollut hänen luonaan paljon hoidossa. Isoäiti hoiti kauppareissuja ja auttoi omaa tytärtään arjessa.

- Olen ollut tavallaan sen toisen vanhemman asemassa, isoäiti sanoo.

- Hänen (lapsen) isänsä ei paljon ollut kuvioissa silloinkaan, kun he (lapsen äiti ja oikea isä) vielä seurustelivat.

Keskustelun aikana selviää, että lapsi oli aiemmin ollut kerran sijoitettuna pois kotoaan.

- Halusin olla pojan elämässä ja tietoinen kaikesta, mitä tapahtuu, isoäiti sanoo.

Hautajaisjärjestelyt ja perukirjoitukset jäivät hänen vastuulleen. Hän ei kyennyt käymään töissä ja linnoittautui suremaan "neljän seinän sisälle".

- Ahdistusta, unettomuutta, ruokahaluttomuutta, itkuisuutta, painajaisia, takaumia, isoäiti luettelee oireitaan.

Lapsensa taposta syytetty äiti kuuntelee oman äitinsä kertomusta kädet puuskassa, pyörii tuolillaan ja heiluttelee jalkojaan etäyhteyden päässä." (Ilta-Sanomat / 12.2.2024)

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010217506.html

Ontuvia selityksiä.

Vierailija
1750/2354 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1751/2354 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin uusi pressa, joten ei muuta kuin armahduspapereita täyttelemään ja lähettelemään.

1752/2354 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi mummo joka meni takuuseen nuoresta parista jotta sossut uskalsi lapsen palauttaa? Kun häne tukee heitä. Pitäisi saada syyte. Kävi kämpällä usein ja mielipide oli että ihan tavallinen koti !

Vierailija
1753/2354 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta uutisointia tämän äärettömän surullisen tapauksen tiimoilta.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009658795.html

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010226553.html

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010226521.html

Muusa on törkyturpa isolla T:llä. Melkein jokainen hänen lähettämistään tekstiviesteistä on alatyylinen.

Vierailija
1754/2354 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjalla. Tätä alemmaksi ei ihminen voi juuri enää vajota.

Vierailija
1755/2354 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mummilla ollut jo silloin ahdistusta , kun näki miten pieni lapsenlapsi asuu ? Siellä pyörii isäpuoli joka vetänyt kaikkea ja eikä se äiti nyt ihan kunnossa ollut. Pieni välillä mustelmilla ja koti sekaisin. 

Vierailija
1756/2354 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemman oikeus menee aina lapsen edelle nykyisin. Sen huomaa myös abortti keskustelussa, puhutaan aina vaan vanhemman oikeuksista, ei koskaan lapsen, sikiön, vaikka oltaisiin jo 12. raskausviikolla. En siis ole aborttia kieltämässä, mutta ihmetellyt miksi keskustelussa puhutaan aina vain ja pelkästään vanhemman oikeuksista. Kamala järkyttävä tapaus, jossa lapsen oikeus hyvään ja turvalliseen elämään ei tapahtunut edes vähää alusta. Lain pitäisi suojella paremmin lapsia, jotka ovat haavoittuvaisessa asemassa. Kamala edes kuvitella miten kauhuissaan toinen on ollut.

Voi luoja, ottaa nyt abortti esille tällaisessa keskustelussa!! Voi kumpa tuokin narkkari olisi tehnyt abortin ajoissa eikä synnyttänyt pientä lasta tuollaisiin olosuhteisiin kidutettavaksi!! Kumpa useampi tekisi abortin, sanon minä.

Asianomainen ei ole ymmärtänyt, että seksikin voi olla hyvä renki, mutta huono isäntä.

Vierailija
1757/2354 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mummilla ollut jo silloin ahdistusta , kun näki miten pieni lapsenlapsi asuu ? Siellä pyörii isäpuoli joka vetänyt kaikkea ja eikä se äiti nyt ihan kunnossa ollut. Pieni välillä mustelmilla ja koti sekaisin. 

Luin Alibista, että siellä oli jopa huumeruiskuja pitkin, poikin.

Vierailija
1758/2354 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin Alibista, että siellä oli jopa huumeruiskuja pitkin, poikin.

H niin kuin hovioikeus.

Vierailija
1759/2354 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusan äiti vaikuttaa aika naiivilta henkilöltä, sillä hän on valmis antamaan ihmisille liiankin hanakasti toisia mahdollisuuksia.

Vierailija
1760/2354 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muusan äiti vaikuttaa aika naiivilta henkilöltä, sillä hän on valmis antamaan ihmisille liiankin hanakasti toisia mahdollisuuksia.

Muusa Mussukka on jo saanut äiteensä silmissä uuden mahdollisuuden.

Ketju on lukittu.