Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-vuotias surmattu, OI MIKSI

Vierailija
09.06.2023 |

Miksi. Kukaan. Haluaa. Surmata. Oman. Vauvansa? MIKSI! Minä olisin voinut ottaa sen meille asumaan ja pitänyt huolta.. Sydän särkyy, pieni rakas menetti TURHAAN henkensä 😭😭😭

Kommentit (2354)

Vierailija
2141/2354 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämeeni koski, kun Milon kuolema käsiteltiin käräoikeudessa lepsusti. Syytetyt päästettiin liian helpolla. He mumisivat epäselvästi milloin mitäkin, muuttivat kertomuksiaan eikä heidän puheitaan kyseenalaistettu.Heidän rikoksensa ovat niin julmia ja hirvittäviä, että kyllä heitä olisi pitänyt hiostaa enemmän.

Vierailija
2142/2354 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusahan voisi aikansa kuluksi täytellä siellä vankityrmässä vaikkapa Iisakin visaisia ristikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/2354 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muusahan voisi aikansa kuluksi täytellä siellä vankityrmässä vaikkapa Iisakin visaisia ristikoita.

Hän nyt ei saisi rustattua oikeaa kirjainta yhteenkään ruutuun.

Vierailija
2144/2354 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin voi muuttaa vapauduttuaan vankilasta USA:han, mahdollisuuksien maahan.

Vierailija
2145/2354 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tälläkin palstalla ruikutetaan kuukausitolkulla jonkun ihan random kakaran kuolemasta. Täynnä hyveisngaloivia akkoja, eläviäkin huonostivoivia löytyy mutta epäilen ettei suurin osa kommentoijista ole koskaan tehnyt päivääkään vapaaehtoistyötä tai antanut senttiäkään hyväntekeväisyyteen, hurskastellaan vaan netissä.

Vierailija
2146/2354 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tälläkin palstalla ruikutetaan kuukausitolkulla jonkun ihan random kakaran kuolemasta. Täynnä hyveisngaloivia akkoja, eläviäkin huonostivoivia löytyy mutta epäilen ettei suurin osa kommentoijista ole koskaan tehnyt päivääkään vapaaehtoistyötä tai antanut senttiäkään hyväntekeväisyyteen, hurskastellaan vaan netissä.

Aha.

Vierailija
2147/2354 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tämä järkyttää jo ihan sen takia että olen itse elänyt Milon kaltaisen väkivaltaisen lapsuuden. Ihme että selvisin hengissä, mutta en ehjänä. Mieli on rikki vieläkin jollain tapaa, vaikka pahin on kai saatu korjattua. Vieläkään ei omat vanhemmat myönnä että olisivat tehneet jotain väärää. Se on kääntynyt niin päin että minä olen se kiittämätön P..... Ja ilman terapiaa olisin itsekin kai samanlainen hirviö kuin muusa ja omat vanhempani aikoinaan. 

Siitä ja tästä ketjusta tulikin mieleeni, tietääkö kukaan millainen lapsuus muusalla oli? Tai millainen lapsi oli? 

Vierailija
2148/2354 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tämä järkyttää jo ihan sen takia että olen itse elänyt Milon kaltaisen väkivaltaisen lapsuuden. Ihme että selvisin hengissä, mutta en ehjänä. Mieli on rikki vieläkin jollain tapaa, vaikka pahin on kai saatu korjattua. Vieläkään ei omat vanhemmat myönnä että olisivat tehneet jotain väärää. Se on kääntynyt niin päin että minä olen se kiittämätön P..... Ja ilman terapiaa olisin itsekin kai samanlainen hirviö kuin muusa ja omat vanhempani aikoinaan. 

Siitä ja tästä ketjusta tulikin mieleeni, tietääkö kukaan millainen lapsuus muusalla oli? Tai millainen lapsi oli?

Haloo, joensuulaiset! 

Vierailija
2149/2354 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD ja älypuhelin, miten sopivat yhteen? Minusta ei kovin hyvin. 

Vierailija
2150/2354 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, että Milo oli Muusalle 'stressilelu', johon hän sai purkaa aggressioitaan.

Vierailija
2151/2354 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusa siivous- ja puhtaanapitokurssille.

Vierailija
2152/2354 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle on aiheutettu mustelmia, ruhjeita, sisäelinvammoja ja laajoja palovammoja. Lapsi on pitkään kitunut hirvittävissä tuskissa ennen kuolemaansa. Hän on jätetty yksin kuolemaan.Tässä on kyseessä julmasta, raakasta, pitkäkestoisesta toiminnasta. Ainut oikea tuomio isäpuolelle ja äidille on elinkautinen murhasta.

Hävetkää kaikki, jotka muuta väitätte!

Vierailija
2153/2354 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapselle on aiheutettu mustelmia, ruhjeita, sisäelinvammoja ja laajoja palovammoja. Lapsi on pitkään kitunut hirvittävissä tuskissa ennen kuolemaansa. Hän on jätetty yksin kuolemaan.Tässä on kyseessä julmasta, raakasta, pitkäkestoisesta toiminnasta. Ainut oikea tuomio isäpuolelle ja äidille on elinkautinen murhasta.

Näin on asia!

Vierailija
2154/2354 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elinkautinenkin on liian helppo rangaistus näin hirvittävistä rikoksista.

Vierailija
2155/2354 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit näiden naapurina, olisitko tehnyt lasun Milosta?

Vierailija
2156/2354 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taatusti, mutta varmaankin nimettömänä.

Vierailija
2157/2354 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä tehty lukuisia kyseisestä pojasta? 

Vierailija
2158/2354 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta anonyymisti: nistiporukoista ei koskaan tiedä, mitä he saavat päähänsä, mikäli heidän tietoonsa kantautuu, kuka on lastensuojeluilmoituksen takana.

Vierailija
2159/2354 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta anonyymisti: nistiporukoista ei koskaan tiedä, mitä he saavat päähänsä, mikäli heidän tietoonsa kantautuu, kuka on lastensuojeluilmoituksen takana.

Ja muut ilman.

Vierailija
2160/2354 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aina halunnut olla Cilla Black.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä