Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli kolmekymppisille sinkkunaisille kaksi kysymystä

Vierailija
09.06.2023 |

Koetko, että tarjoat sinkkumiehelle enemmän vai vähemmän kuin parikymppisenä?

Vaaditko mieheltä enemmän nyt kuin parikymppisenä?

(Ei ole trollausta eikä provosointia)

Kommentit (207)

Vierailija
61/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarjoa tai vaadi yhtään mitään koska en ole mitään suhdetta katselemassa.

Vierailija
62/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Tarkoitan ketä tahansa yli 30-vuotiasta (mies)kumppania etsivää naista.

Kysymykset juontaa ajatukseen siitä mitä enemmistö miehistä etsii kumppanistaan. Korkealla miesten mieltymyksissä on hyvin usein nuoruus, kauneus ja hedelmällisyys.

Monen kohdalla tässäkin ketjussa tuntuisi tapahtuvan ristiriita.

Jos mies arvostaa yllämainittuja, tarjoaa vanhempi niitä usein vähemmän. Samaan aikaan ja myös hyvin ymmärrettävästi yli 30v nainen pyytää tai vaatii mahdolliselta kumppanilta enemmän.

Ikää jos tuijottaa, niin vanhempi ihminen tosiaan ei ole nuori, duh. Kaunis voi olla. Itse en ole koskaan halunnut lapsia enkä niitä tule tekemään, joten nuorempanakaan minusta ei olisi saanut lapsiautomaattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että koska olen ollut nyt sinkkuna niin pitkään, vaatisin mieheltä aika paljon enkä vain tyytyisi johonkin. Mutta samalla olisin varmasti itse myös aika joustamaton, koska olen tottunut tekemään asiat omalla tavallani. Tiedostan nämä eikä minulla ole tarvetta etsiä parisuhdetta.

Tämä voisi olla minun kirjoittama. Sillä erotuksella etten luule vaan tiedän vaativani tosi paljon ja olevani liian joustamaton. En siis ole itse parisuhdeainesta enää.

N43

Vierailija
64/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko, että tarjoat sinkkumiehelle enemmän vai vähemmän kuin parikymppisenä?

Ulkoisesti olen rumempi, mutta toisaalta henkisesti paljon tasapainoisempi. Olin nuorena usein ahdistunut, masentunut, draamailin. Nykyään on aika tasaista. Mutta miehiähän se henkinen puoli ei useimpia kiinnosta, joten varmaan sitten tarjoan vähemmän koska en ole enää nuori ja nätti.

Vaaditko mieheltä enemmän nyt kuin parikymppisenä?

Joo, itse asiassa vaadin niin paljon että käytännössä en halua pariutua ollenkaan enää. Täytyisi olla todella juuri minulle sopiva sielunkumppani, jotta parisuhteisiin enää ryhtyisin. Ulkonäöllä ei sen sijaan ole juuri väliä, kunhan on perushygieniasta huolen pitävä. Mutta viihdyn erittäin hyvin yksin, enkä kyllä helposti enää luovu yksikseni olon rauhasta ja onnellisuudesta.

Vierailija
65/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf, oliko tää ketju välillä poistettuna ja ilmestyi takaisin? Sain jo kertaalleen "sivua ei voi näyttää", mutta tää on kuitenkin sama keskustelu eikä kopio koska täällä on myös mun aikaisemmat viestit. Mode ilmeisesti vitsikkäällä tuulella tänään?

Vierailija
66/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Kysymykset juontaa ajatukseen siitä mitä enemmistö miehistä etsii kumppanistaan. Korkealla miesten mieltymyksissä on hyvin usein nuoruus, kauneus ja hedelmällisyys.

Jos mies arvostaa yllämainittuja, tarjoaa vanhempi niitä usein vähemmän. Samaan aikaan ja myös hyvin ymmärrettävästi yli 30v nainen pyytää tai vaatii mahdolliselta kumppanilta enemmän.

Missä se ristiriita on? Kysyit naisten mielipidettä, et misten. Hölmö

Ne naiset jotka kokee että heillä on nyt enemmän annettavaa eivät ole sellaista miestä katselemassa jolle tärkeintä on ne nuoruus yms. Kuten huomaat, monen kohdalla se miehen luonne ja persoona onkin mainittuna.

Vierailija
67/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Kyllä kaikki tajusi, mitä tällä aloituksella hait, älä huoli :D

Sinua ei tainnut miellyttää naisten vastaukset, joista käy ilmi, että vanhemmiten naiset ei suinkaan muutu epätoivoisemmiksi ja alistu suhteisiin helpommin omalla kustannuksella, vaan päin vastoin. Eli ei oo helppoa teillä miehillä, jotka ette onnistu nuorena pariutumaan iäksi.

Ei tarvitse miellyttää, vaan halusin tietää.

Näillä tarjonnan ja vaatimuksien tasapainoilla on erilaisia lopputulemia ja ne ei välttämättä ole kenenkään mieleen:

- Vaatimuslistalla poissuljetut miehet jäävät yksin

- Vaativat naiset jäävät helpolla yksin

- Vaatimukset täyttävillä miehillä on paljon valinnanvaraa, eivät siis sitoudu

Voittaako tässä kukaan?

Tästä voi ehkä päätellä, että monet ikisinkkuutta viettävät miehet jumahtavat henkisesti tiettyyn ajatusmaailmaan ja elämänvaiheeseen. Ei haluta katsoa peiliin ja tehdä työtä itsensä eteen. Yli kolmekymppiset "vaativat" sinkkunaiset ovat useimmiten tehneet paljon henkisen kasvun työtä, eli oikeutetusti vaativat niitä samoja asioita potentiaaliselta kumppaniltaan. He ovat kypsyneet aikuisiksi ja haluavat rinnalleen toisen kypsästi ajattelevan ja käyttäytyvän aikuisen ihmisen.

Mutta sitten kun sellainen löytyy, eivät kuitenkaan huoli, vaan torjunta tulee jonkun mitättömän syyn takia.

Se syy tuskin on mitätön sille naiselle.

Vierailija
68/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias sinkkunainen, ei kiinnosta tarjota kenellekään mitään. Aidosti ihmettelen, miten tämän ikäisiä sinkkuja kiinnostaa mikään deittailu, kun itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa :D

Tietty jos joskus tulisi vastaan joku tarpeeksi kiinnostava mies, niin voisin liikahtaa, mutta ei kyllä lähtökohtaisesti kiinnosta ollenkaan. Joku hottis rakastaja kelpaisi, mutta ei tarpeeksi hotteja näy missään. Tänä vuonna olen nähnyt yhden todella hotin miehen, ja se oli joku tuntematon kaupungilla.

Viime vuonna taisin kanssa nähdä yhden, käytiin muutaman kerran samassa kaupassa ja katseltiin toisiamme, mutta ei juteltu mitään. 

Minusta pariutuminen on nuorille, nuoret on kauniita/komeita ja hauskoja, vielä avoimempia jne. Itse olen avoin sille, että jos tulee joku oikeasti sopiva ja kiinnostava, niin en minä torju, mutta sellainen pariutumisen etsiminen ja hakeminen ei ole kiinnostavaa. Eri asia oli joskus 20-vuotiaana, kun oman ikäluokan ihmiset oli melkein kaikki sinkkuja, pojat komeita ja söpöjä, romanttisia jne. 

Vierailija
69/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Jaa no en kyllä tiedä miten iso valtti tuo hedelmällisyys on kun niin moni alle 50-vuotias mies ei edes halua lapsia. Ne alkaa pohdiskella sitä sitten viisikymppisenä, että voishan sellainen perhe olla ihan kiva. Yhden hyvin komean ja menestyneen n. 40-vuotiaan tiedän, joka otti itseään vanhemman ja täysin tavallisen naisen, luultavasti ennen kaikkea siksi että tällä oli lastentekovuodet jo ohi, eli asia ei nouse suhteessa enää esiin.

Tämä, ja tutkimusten mukaan useimmat miehet eivät edes tiedä, missä kohtaa naisten hedelmällisyys heikkenee. Enemmistö luulee että se alkaa heiketä vähitellen 45 ikävuoden jälkeen. Se johtaa aika pahaan epätahtisuuteen juuri kolmi-nelikymppisten deittailussa kun naisilla alkaa olla jo ihan biologian sanelema tarve vakiintua ja moni mies elää vielä 40 rajapyykin jälkeenkin pitkitettyä nuoruutta.

Vierailija
70/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Noh, suoraan sanottuna yli 30-vuotiaista miehistä vain todella pieni osa on mitenkään kiinnostavia seksuaalisesti ja miehenä. Eli en osaa mitenkään innostua aiheesta, kun mielestäni seksikkäät ja kiinnostavat miehet on pääosin nuorempia. Jotkut kolmikymppisetkin tai vanhemmat on, mutta niitä on selvästi vähemmän kuin parikymppisissä.

Hyvännäköisten ja seksuaalisesti puoleensavetävien suurin massa on nuorissa ihmisissä, vähemmistöllä se pysyy vuosien myötä. Toki elintavoilla voi vaikuttaa tähän myös jonkin verran. 

Vierailija
71/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen, että mulla olisi tarjottavana tosi paljon enemmän. Itsevarmuutta on tullut huimasti lisää, tiedän enemmän mitä elämältä ja mieheltä haluan.

Tuo toinen kysymys on hieman vaikeampi. Miehen ei tarvitse olla ulkonäöltään täydellinen, mutta koen että henkisen yhteyden pitää olla vahva. Pitää olla pilkettä silmäkulmassa ja huumoria ja myös kykyä syvällisempään keskusteluun. Luottamus kaiken A ja O. En etsi mitään bilettäjää vaan aviomiesmateriaalia :)

N31

Vierailija
72/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Ai tääkin aloitus on sitä vinkumista, että 30+ naisille ei kelpaa enää mikä tahansa hunsvontti ja tasohimmeleitä rakenteleva uupiainen, kun niitä naisia ei voi huijata yhtä paljon kuin nuorempia.

Vierailija
73/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen, että mulla olisi tarjottavana tosi paljon enemmän. Itsevarmuutta on tullut huimasti lisää, tiedän enemmän mitä elämältä ja mieheltä haluan.

Tuo toinen kysymys on hieman vaikeampi. Miehen ei tarvitse olla ulkonäöltään täydellinen, mutta koen että henkisen yhteyden pitää olla vahva. Pitää olla pilkettä silmäkulmassa ja huumoria ja myös kykyä syvällisempään keskusteluun. Luottamus kaiken A ja O. En etsi mitään bilettäjää vaan aviomiesmateriaalia :)

N31

Olen minäkin henkisesti kehittyneempi kuin 20-vuotiaana, mutta ei se ole mielestäni niin oleellista pelkästään. Jos mietin kaveripariskuntia jotka on olleet nuoresta asti yhdessä, niin niillä on sama juttu; ovat kehittyneet henkisesti paremmiksi ihmisiksi ja kumppaneiksi nyt kolmikymppisinä, eli juuri oikeaan aikaan kun ulkonäkö ei ole enää niin hemmetin upea kuin parikymppisenä...

Yhtäkin kaveripariskuntaa kun mietin, niin olihan ne molemmat omalla tavallaan aika rasittavia nuorempana, mutta hemmetin hyvännäköisiä ja sillä kompensoivat :D Nyt 30+ ovat vähän kulahtaneet, mutta henkinen kehitys kompensoi.

Mielestäni ovat onnekkaita, kun ovat saaneet koko paketin;  nauttia siitä nuoruuden viriiliydestä ja fyysisestä täydellisyydestä keskenään, ja myös saavat kasvaa ja nauttia henkisestä kehityksestä yhdessä. 

Vierailija
74/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Kyllä kaikki tajusi, mitä tällä aloituksella hait, älä huoli :D

Sinua ei tainnut miellyttää naisten vastaukset, joista käy ilmi, että vanhemmiten naiset ei suinkaan muutu epätoivoisemmiksi ja alistu suhteisiin helpommin omalla kustannuksella, vaan päin vastoin. Eli ei oo helppoa teillä miehillä, jotka ette onnistu nuorena pariutumaan iäksi.

Ei tarvitse miellyttää, vaan halusin tietää.

Näillä tarjonnan ja vaatimuksien tasapainoilla on erilaisia lopputulemia ja ne ei välttämättä ole kenenkään mieleen:

- Vaatimuslistalla poissuljetut miehet jäävät yksin

- Vaativat naiset jäävät helpolla yksin

- Vaatimukset täyttävillä miehillä on paljon valinnanvaraa, eivät siis sitoudu

Voittaako tässä kukaan?

Nainen, joka ei muuta vaatimuksiaan, voittaa vaikka jäisi yksinkin. Epäsopivan kumppanin kanssa nimittäin häviää täysin satavarmasti.

Vierailija
75/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Noh, suoraan sanottuna yli 30-vuotiaista miehistä vain todella pieni osa on mitenkään kiinnostavia seksuaalisesti ja miehenä. Eli en osaa mitenkään innostua aiheesta, kun mielestäni seksikkäät ja kiinnostavat miehet on pääosin nuorempia. Jotkut kolmikymppisetkin tai vanhemmat on, mutta niitä on selvästi vähemmän kuin parikymppisissä.

Hyvännäköisten ja seksuaalisesti puoleensavetävien suurin massa on nuorissa ihmisissä, vähemmistöllä se pysyy vuosien myötä. Toki elintavoilla voi vaikuttaa tähän myös jonkin verran. 

Niin me ollaan kuule erilaisia me ihmiset tässäkin. En ollut edes parikymppisenä kovin kiinnostunut mistään siloposkisista nuorista miehistä, ja nyt keski-iän kynnyksellä juuri kukaan alle 40-vuotias ei ole minun makuuni riittävän maskuliininen. Nykyinen mies on kymmenen vuotta vanhempi. Aina joskus joku nipin napin parikymppinen on osoittanut kiinnostusta, ja ajatus on minusta lähinnä kiusallinen. N38

Vierailija
76/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Niin me ollaan kuule erilaisia me ihmiset tässäkin. En ollut edes parikymppisenä kovin kiinnostunut mistään siloposkisista nuorista miehistä, ja nyt keski-iän kynnyksellä juuri kukaan alle 40-vuotias ei ole minun makuuni riittävän maskuliininen. Nykyinen mies on kymmenen vuotta vanhempi. Aina joskus joku nipin napin parikymppinen on osoittanut kiinnostusta, ja ajatus on minusta lähinnä kiusallinen. N38

Niin, makuja on tosiaan monia. Itse näen tuon päinvastoin, eli nimenomaan nuoret on maskuliinisia ja iän myötä testot laskee. Nuorilla on testot tapissa, räjähtävää voimaa mikä näkyy olemuksessa, kroppa luonnostaan ryhdikäs ja jäntevä jne. Iän myötä ihmiset lössähtää, kuka enempi kuka vähempi. 

30+ voi helposti kompensoida elintavoilla, mutta sinun miehesi ikäisillä se on jo huomattavasti vaikeampaa, ja muutoksia tulee väkisinkin jo enemmän. 

Vierailija
77/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Olen minäkin henkisesti kehittyneempi kuin 20-vuotiaana, mutta ei se ole mielestäni niin oleellista pelkästään. Jos mietin kaveripariskuntia jotka on olleet nuoresta asti yhdessä, niin niillä on sama juttu; ovat kehittyneet henkisesti paremmiksi ihmisiksi ja kumppaneiksi nyt kolmikymppisinä, eli juuri oikeaan aikaan kun ulkonäkö ei ole enää niin hemmetin upea kuin parikymppisenä...

Yhtäkin kaveripariskuntaa kun mietin, niin olihan ne molemmat omalla tavallaan aika rasittavia nuorempana, mutta hemmetin hyvännäköisiä ja sillä kompensoivat :D Nyt 30+ ovat vähän kulahtaneet, mutta henkinen kehitys kompensoi.

Mielestäni ovat onnekkaita, kun ovat saaneet koko paketin;  nauttia siitä nuoruuden viriiliydestä ja fyysisestä täydellisyydestä keskenään, ja myös saavat kasvaa ja nauttia henkisestä kehityksestä yhdessä. 

Mulla taas on vähän niin, että samalla kun itselle tulee ikää lisää, niin ne nuoremmat kiinnostaa entistä vähemmän. Ne näyttää omaan silmään välillä aika lapsukaisilta. Ja ne jutut :D Mut ymmärrän sun pointin, oishan se kiva löytää kumppani ennen eläkeikää. Mut aina se ei oo mahdollista, jos se paras match ei vaan satu nyt olemaan samoilla hoodeilla just nyt...

N31

Vierailija
78/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Niin, makuja on tosiaan monia. Itse näen tuon päinvastoin, eli nimenomaan nuoret on maskuliinisia ja iän myötä testot laskee. Nuorilla on testot tapissa, räjähtävää voimaa mikä näkyy olemuksessa, kroppa luonnostaan ryhdikäs ja jäntevä jne. Iän myötä ihmiset lössähtää, kuka enempi kuka vähempi. 

30+ voi helposti kompensoida elintavoilla, mutta sinun miehesi ikäisillä se on jo huomattavasti vaikeampaa, ja muutoksia tulee väkisinkin jo enemmän. 

"räjähtävää voimaa mikä näkyy olemuksessa, kroppa luonnostaan ryhdikäs ja jäntevä jne"

Kuulostaa siltä että käyt kyyläämässä jotain lukioikäisiä jalkapalloilijoita kentän laidalla ja yleistät koko ikäluokkaan. Kyllä siitä porukasta löytyy kosolti myös tätä ikänsä koneella istunutta kynäniskaa ja pallon muotoista roskaruoan puputtajaa. Ylipäätään maskuliinisuus on minulle muutakin kuin pohjelihakset tai Cooper-tulos.

Vierailija
79/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

"räjähtävää voimaa mikä näkyy olemuksessa, kroppa luonnostaan ryhdikäs ja jäntevä jne"

Kuulostaa siltä että käyt kyyläämässä jotain lukioikäisiä jalkapalloilijoita kentän laidalla ja yleistät koko ikäluokkaan. Kyllä siitä porukasta löytyy kosolti myös tätä ikänsä koneella istunutta kynäniskaa ja pallon muotoista roskaruoan puputtajaa. Ylipäätään maskuliinisuus on minulle muutakin kuin pohjelihakset tai Cooper-tulos.

Tietysti löytyy, mutta se lienee itsestäänselvää, että vertaan ikäluokkien parhaimmistoa enkä mitään koneella istuvia kynäniskoja tai pulleroita :D

Vierailija
80/207 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarjoa sinkkumiehelle muuta kuin sopivalle sellaiselle mahdollisuuden pitkään parisuhteeseen.

Rima on korkeammalla kuin nuorena, mutta toisaalta olen itsekin nykyään ihmissuhteissa taitavampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme