Haapkylää naurattaa varastelunsa
Minna Haapkylä kommentoi myymälävarkauttaan HS:lle: Nyt mua jo naurattaa koko asia
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Varastaminen naurattaa. Perjantain kunniaksi liimaan tomaatin hintalapun loheen 👍
huutikset päälle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minua Hävettäisi
Vanha sananlasku, ennemmin taivas repee kun h u*r a häpee.
Ihanko tosissasi toistat tämän vanhan perseellehaisevan ja naisia alentavan sananlaskun?! Olen todella pahoillani, että elämä on kohdellut sinua näin huonosti.
Siinäkin mielessä huono vertaus että kokeilepas käydä h--issa ja jättää maksamatta. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minua Hävettäisi
Ihanko tosissasi toistat tämän vanhan perseellehaisevan ja naisia alentavan sananlaskun?! Olen todella pahoillani, että elämä on kohdellut sinua näin huonosti.
Röyhkeälle myymälävarkaalle löytyy sympatiaa näköjään, jos kyseessä on nainen ja kulttuuripersoona. Koska kauppiashan edustaa toksista maskuliinisuutta ja kapitalistista sortoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minua Hävettäisi
Siinäkin mielessä huono vertaus että kokeilepas käydä h--issa ja jättää maksamatta. 🤣
Eiköhän sielläkin löydy noita miespuolisia neroja, joiden pitäisi saada fileensä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko edes pyytänyt anteeksi?
Ei kai. Päinvastoin, yritti vierittää syytä paniikkihäiriön ja m a a h a n m u u t t a j a taustaisen vartijan päälle.
Nyt kai syy on ihan vain muiden ihmisten huumorintajuttomuudessa. Oli kato hyvä läppä!
Haapkylä on diiva ja varas, siis oikeasti teki rikollisen teon ja nyt nauraa.
Tulee ihan mieleen se se*suaalirikollinen Salminen, hänkin vain naureskelee
Varmaan naurattaa joo, kun tehnyt sitä jo pitkään ja vasta nyt jäi kiinni. Sitä sokeutuu omille teoilleen, kun tarpeeksi monta kertaa toimii väärin.
Pyysikö Minna siis paniikkihäiriössä vartijalta apua varastamiseen. Aika sekava selitys.
Vierailija kirjoitti:
Varastaminen naurattaa. Perjantain kunniaksi liimaan tomaatin hintalapun loheen 👍
En ole ostanut kalaa tai lihaa pitkään aikaan hintojen vuoksi, mutta ehkäpä teen Minnat ja liimaan väärän hintalapun. Kyllä sitten naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Hän on saanut elinkautisen. Ei tulee koskaan vapautumaan häpeävankilasta. Onko hän joku narsisti kun ei ITSE sitä ymmärtää- vaikka kaikki muut ymmärtää. Hänet halveksivat sekä kollegat että tavallinen kansa. Olipa kallis hintalappu lohella:):):)
Minkä takia kirjoitat kuin r e t a r d i ?
Vierailija kirjoitti:
Haapkylä on diiva ja varas, siis oikeasti teki rikollisen teon ja nyt nauraa.
Tulee ihan mieleen se se*suaalirikollinen Salminen, hänkin vain naureskelee
Tai Niko Ranta-aho
Montakohan kertaa on varastanut? Miten voi nauraa toisen omaisuuden varastamiselle? Käsittämätöntä. Olen köyhä, mutta ei käy mielessäkään varastaa, olen ilman, kun ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Haapkylä on kleptomaani ja asia on elokuva-alalla hyvin tiedossa.
Tuotannoista on varastanut isompaakin tavaraa.
Olisi vain tunnustanut asian.
Onko tänä totta? Mistä tieto?
🇺🇦🇮🇱
Vastenmielinen ihminen. Myymälävarkaus on rikos. Mitä nauramista siinä on?
Tulee narsistiset fibat Hesarin jutun kuvasta jossa Minnan poskella valuu kyynel ja selityksestä että kyseessä oli "Kafkamainen painajainen", paniikkikohtaus, väärinkäsitys yms.
Harmitti jäädä kiinni. Muu ei taida harmittaa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Haapkylä on kleptomaani ja asia on elokuva-alalla hyvin tiedossa.
Tuotannoista on varastanut isompaakin tavaraa.
Olisi vain tunnustanut asian.
No huh jos tämä on totta!
Kyllä siellä on lyöty "viisaita" päitä yhteen, että miten tästä nyt?
Kesti yllättävän kauan keksiä "kansannieltävä" selitys. Eikö tuossa ajassa parempaan pystytty?
Päädytty moiseen paskaan, jolla myymälävarkaus verhoillaan "luomiseen" ja "uusiin projekteihin".
T: Taiteilija, joka kärsii paniikkihäiriöstä, mutta se ei koskaan ole saanut minua vaihtamaan hintalappuja
Kaffebulla kirjoitti:
Harmitti jäädä kiinni. Muu ei taida harmittaa.
Luulen, ettei edes se kiinni jääminen harmittanut.
Niinpä. Paniikkihäiriö ja aggressiivinen röyhkeys eivät oikein osu yhteen.