Haapkylää naurattaa varastelunsa
Minna Haapkylä kommentoi myymälävarkauttaan HS:lle: Nyt mua jo naurattaa koko asia
Kommentit (240)
[Wuorela=Vierailija]Kykenemätön häpeämään?[/quote]
Yksi natsismin piirre sekin.
Vierailija kirjoitti:
[Wuorela=Vierailija]Kykenemätön häpeämään?
Yksi natsismin piirre sekin.
Siis narsismin...
Jos hän on kleptomaani, niin kummaa, että nyt vasta tapahtui kohuvarkaus.
No mutta, hänhän on rikas vasemmistolainen lesbo. On foobista puuttua hänen varasteluunsa. Kyllä köyhillä on varaa maksaa ruokalaskussaan Minnan juoksulohet.
Hyvä esimerkki siitä miten lesbo saa käyttäytyä miten tahansa
Mua ällöttää se että Minna laittoi kaiken paniikkihäiriön ja vartijan syyksi.
Joskus alle 10-vuotiaana jäin kiinni kun yritin varastaa kyniä kaupasta. Hävetti silloin ja hävettää vieläkin, olin sentään nuori ja typerä, mutta en minä vanhoja tyhmyyksiä naureskellen muistele.
Ja otin opikseni enkä ole sen jälkeen varastanut mitään, en ole "vahingossa" jättänyt maksamatta tuotteita tai punninut irtotuotteita ja lisännyt sen jälkeen vielä pari hedelmää kaupanpäällisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Nauru on naiselle tyypillinen reaktio, kun on jäänyt kiinni jostakin.
Ja miehille tyypillinen on että hakataan joku.
Saattoi saada paniikkikohtauksen mutta olisiko liittynyt siihen, että oli liimannut tuotteeseen toisen hintalapun? Sattumaako?
Varastelu taitaa olla Minnalle niin arkipäivää, että naurattaa kun jää kiinni.
Narsisti milä narsisti. Vaikka olisi kleptomaani, niin kyllä tietäisi sen toiminnan olevan väärin.
Minna Haapkylä kuka? Näinhän se menee, että kun muuttuu omalla alallaan epärelevantiksi, pitää aloittaa revittely muilla jutuilla. Vrt. Kukkohovi, Mattila jne.
Haapkylä vaikuttaa narsistilta. En ole voinut koskaan sietää tätä "näyttelijää". On yliarvostettu ja luulee itsestään liikoja. Tämä että naureskelee asialle kertoo että kaikki muumit eivät ole laaksossa. Huono esikuva omalle lapselle.
Inhottava asenne, olisi edes pahoillaan mutta ei niin ei.
Onko vielä selittänyt miten "paniikkikohtaus" aiheuttaa sen että liimaa loheen halvemmaan tuotteen tarran?
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää se että Minna laittoi kaiken paniikkihäiriön ja vartijan syyksi.
Niin minuakin. Sillä naisella ei ole sydäntä eikä moraalia.
Varmaan lapsiansaki naurattaa vieläkin kun lukivat lehdestä äitinsä varkaustouhuista. Hauskaa, hahhah... ilkeä vartijasetä otti varkaan kiinni itseteosta. Hahhahhaaa....
Todella piittaamaton ihminen.