Haapkylää naurattaa varastelunsa
Minna Haapkylä kommentoi myymälävarkauttaan HS:lle: Nyt mua jo naurattaa koko asia
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on oivallinen esimerkki verkkokiusaamisesta.
Se, että henkilö on julkisuudessa, ei tarkoita, että hänestä voi kirjoittaa mitä tahansa.
Ei täällä kirjoitella mitä tahansa, vaan Haapkylän varkausjutusta. Ei enää täälläkään asiasta kirjoiteltu, mutta MH itse nosti asian esiin toistamiseen ja kertoi naureskelevansa koko jutulle. Tällaisen rehellisen taviksen mielestä MH antaa kyllä erikoisen kuvan itsestään. - Kai sitä saa vähän ihmetelläkin?
No, hänet tullaan enää muistamaan tästä episodista, noloa !
Swoman kirjoitti:
Yhden kerran se selviää tästä kuin koira veräjästä. Ei käytännössä mitään muuta vaikutusta, kun vähän netissä naureskellaan.
Mutta jos se on joku kleptomaani, niin toinen kerta on odottamassa ihan nurkan takana.
Toinen kerta on saattanut jo tapahtua. Kolmas, neljäs ja viideskin. Kuka niitä nyt laskee tai muistaa? Hah-hah-haa!
(Sarkasmivaroitus)
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on oivallinen esimerkki verkkokiusaamisesta.
Se, että henkilö on julkisuudessa, ei tarkoita, että hänestä voi kirjoittaa mitä tahansa.
No kerro se sitten omin sanoin, Minna: miten meni noin niinku omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Hesari kritiikittä komppaa🤣🤣
Kuinkas muutenkaan. Ei mitään uutta taivaan alla.
Antaa tosi hyvän kuvan henkilöstä kun on itse jäänyt kiinni varastamisesta ja riehumisesta haukkuu vartijan kielitaidottomaksi. Onko Minna vielä räsistikin?
Vierailija kirjoitti:
Jokuhan täällä arvaskin, että hän sanoo harjottelevansa elokuvaankohtausta. BINGO.
Eikö joku jenkki-näyttelijäkin väittänyt tutkivansa vain roolia varten kun jäi myymälävarkaudesta kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokuhan täällä arvaskin, että hän sanoo harjottelevansa elokuvaankohtausta. BINGO.
Eikö joku jenkki-näyttelijäkin väittänyt tutkivansa vain roolia varten kun jäi myymälävarkaudesta kiinni?
Winona Ryder
Minna voisi seurata Jasper Pääkkösen jalanjälkiä ja alkaa lohien puolestapuhujaksi. Siinä sivussa Minna voisi vastaa Jasperin hotellihankkeelle ne Lapin erämaat.
Jos Minnalla ei ole varaa maksaa lohestaan niin kannattaisi pidättäytyä vaikka kalapuikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Antaa tosi hyvän kuvan henkilöstä kun on itse jäänyt kiinni varastamisesta ja riehumisesta haukkuu vartijan kielitaidottomaksi. Onko Minna vielä räsistikin?
Olen muuten hyvin pettynyt ettei media ole nostanut esille Minnan rasistista käytöstä, koska sehän oli koko keissin pahin juttu.
Vähän sama juttu, että jos sut ryöstetään sekä hakataan ja sitten soitat hätäkeskukseen, että n**kerilauma ryösti ja pahoinpitli mut, niin siitä tulee kovempi tuomio kuin kyseisestä ryöstöstä. Oikeutetusti.
Pahoinpitely sattuu vain hetken, mutta rasismi sattuu koko loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä silleen suvaitsevaisen valikoidusti niille, jotka ei tajuu sitä ja sen paniikkijutskii.
Seuraavalla kerralla tanssit Minna sen Tisismai nounou skueer-tanssin vartijoille. Video löytyy Juutuupista. Hieno itsepuolustustanssi!
T. Jaakkima ja pojat Haaranperän kylästä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Minnalla ei ole varaa maksaa lohestaan niin kannattaisi pidättäytyä vaikka kalapuikoissa.
Liian persloidilähiöduunari-yök-yökkiä Linnunlaulun vasemman laidan hienostuneelle boheemille taiteilijattarelle.
Juoksulohta sen olla pitää!
(Sarkasmivaroitus)
Vierailija kirjoitti:
Nämä lehdistölle annetut haastattelut ovat hankalia. Melko varmasti tulee joillekin ihmisille väärin ymmärretyksi.
No, onneksi teot puhuvat puolestaan. Eipä jää todellinen luonne epäselväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä lehdistölle annetut haastattelut ovat hankalia. Melko varmasti tulee joillekin ihmisille väärin ymmärretyksi.
No, onneksi teot puhuvat puolestaan. Eipä jää todellinen luonne epäselväksi.
Ja saman voi tarkistaa tarvittaessa rikosrekisteristä, jos tulee jotain väärin ymmärretyksi.
Paniikkikohtauksista kärsivänä pidän erittäin loukkaavana Minna Haapkylän naureskelua ja varastelua. Paniikkihäiriö ei ilmene niin, että varastaa kaupasta! Päinvastoin. Paniikkihäiriöstä kärsivät ovat yleensä erittäin tunnollisia ja haluavat tehdä oikein.
Myymälävaras tv 2:lla papinrouvana.
Vierailija kirjoitti:
Myymälävaras tv 2:lla papinrouvana.
Olkoot. Evvvk.
Yhden kerran se selviää tästä kuin koira veräjästä. Ei käytännössä mitään muuta vaikutusta, kun vähän netissä naureskellaan.
Mutta jos se on joku kleptomaani, niin toinen kerta on odottamassa ihan nurkan takana.