Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen myöhässä kaikessa tässä elämässä

Vierailija
08.06.2023 |

Koko elämä menee ohi ja monta asiaa jäännyt huomaamatta ja kokematta ja enää niitä ei voi enää kokea tai saada. Olen täysin katkera omalle typeryydelleni ja haluaisin vahingoittaa itseäni koska synnyin typeräksi idiootiksi.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se haittaa

Vierailija
2/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päätät tänään alkaa tehdä asioita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No päätät tänään alkaa tehdä asioita

Olen huomannut että monessa asiassa on jo liian myöhäistä ja se ottaa päähän ja haluaisin vaan lyödä pään verille.

Vierailija
4/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei se haittaa

Haittaa se jos olisi halunnut kokea jotain mikä ei enää onnistu niin pitäisikö sitä vaan unohtaa? Minä en unohda vaan ikuisesti vihaan itseäni!

Vierailija
5/44 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei se haittaa

Haittaa se jos olisi halunnut kokea jotain mikä ei enää onnistu niin pitäisikö sitä vaan unohtaa? Minä en unohda vaan ikuisesti vihaan itseäni!

20 vuoden päästä mietit että sulta jäi kokematta tältä ajalta vaikka ja mitä koska vihasit itseäsi niin paljon etkä sen vuoksi pystynyt tekemään mitään.

Vierailija
6/44 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi kokea kaikkea, koe edes osa!

Vierailija
7/44 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta keharialoitusten tekeminen vauvojen palstalle. Se on jo hyvä alku paremmalle huomiselle

Vierailija
8/44 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei se haittaa

Mieti, jos vielä tähän päälle sokeutuisit ja menettäisit jalkasi. Ajattelisitko silloinkin pyörätuolissa istuessasi, että sinulta oli kaikki mahdollisuudet viety vaikka sinulla oli vielä näkö ja jalat?

Vierailija
9/44 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niitä asioita, joita voi ja joista saisit iloa. Ei kannata miettiä, mitä ei enää saa vaan sitä, mihin on vielä mahdollisuus. Jumala antaa elämänilon takaisin surullisellekin, jos nöyrtyy sitä edessään pyytämään. Salaisuus sielunrauhalle on ottaa armo vastaan.

Vierailija
10/44 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen aamu on uusi mahdollisuus aloittaa kaikki alusta. Voit olla kuka haluat.

Vierailija
11/44 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen aamu on uusi mahdollisuus aloittaa kaikki alusta. Voit olla kuka haluat.

Ei se nyt noin yksinkertaista ole. Aivot toimivat tietyllä automaatiolla, jonka muuttaminen ei tapahdu yhdessä aamussa. Tarvitaan monta aamua, jotta muutos tapahtuu.

Vierailija
12/44 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"At the age of thirty-seven

She realised she'd never

Ride through Paris in a sports car

With the warm wind in her hair"

Vierailija
13/44 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt noin yksinkertaista ole. Aivot toimivat tietyllä automaatiolla, jonka muuttaminen ei tapahdu yhdessä aamussa. Tarvitaan monta aamua, jotta muutos tapahtuu.

Käännä se automaatti manuaalille niin alkaa toimia.

Vierailija
14/44 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun aloittajaan. Mutta ei se tosiaan auta kuin alkaa tekemään asioita, vaikka sitten myöhässä. Vaikka tuntuukin vaikealta ja ärsyttää ja ehkä jopa vähän hävettää.

Vierailija
15/44 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian voi nähdä niinkin että enää ei ole mitään menettettävää. Voit alkaa tehdä mitä vain haluat, koska peli on jo pelattu ja voit nauttia viimeisistä hetkistä välittämättä paskan vertaa mitä muut ajattelevat. Anna palaa vaan, polta kynttilää molemmista päistä niin kirkkaasti että näkyy Uranukseen asti.

Vierailija
16/44 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän samassa tilanteessa, mulla kyseessä jonkinlainen keski-iän kriisi. Ikävuodet 25-45 meni "rankka työ, rankat huvit" tyyliin, kovaa työntekoa ja uran luontia ja vastapainoksi kovaa juhlimista vapaa-ajalla. Sellaiset muille ihmisille normaalit asiat kuin puolison löytäminen, lapsen hankinta tai edes omistusasunnon hankinta ei tullut mieleenkään. Oli vain työ, työ, työ, ja sitten "oon tehnyt taas hulluna ylitöitä täytyy nollata pää dokaamalla". 

No, nyt tässä ollaan sitten 46-vuotiaana, ei enää motivoi se työ ja ura juurikaan, vaikka samaa työtä teenkin mutta vain työajalla eikä ole ihmeempiä tavoitteita enää. Tässä sitten ihmettelen, että mulla ei oikeastaan ole elämää, enkä edes tiedä mitä haluaisin. Ja ymmärrän hyvin, että osa asioista on jo pois mun ulottuvilta iän takia, en esim. lapsia enää voi käytännössä saada. Samoin kun keksin hiljattain, että ehkä haluaisin muuttaa ulkomaille, töihin sinne, niin hakuni törmäsi ikääni. Minusta kiinnostuttiin CV:n perusteella, mutta kun kävi ilmi että olen keski-ikäinen, niin haastattelijat lähinnä ihmettelivät, miksi ikäiseni nainen haluaisi muuttaa ulkomaille ilman erityistä syytä kuten puoliso sieltä. Ja suoraankin joku sanoi, että heidän tiimit koostuu lähinnä 25-40-vuotiaista miehistä, enkä todennäköisesti sopisi tiimiin. Joten sekin mahdollisuus on aika poissuljettu. 

Tässä sitä sitten ihmettelen, mitä tehdä elämällä. Olen epämääräisen tyytymätön kaikkeen, mutten oikein vieläkään tiedä mitä haluan. Ja ahdistaa se, että monet ovet on sulkeutuneet jo tai kovaa vauhtia sulkeutumassa. Aika loppuu, enkä minä edes tiedä mitä haluan, paitsi että en halua tätä mitä minulla on.

Vierailija
17/44 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista laittaa " olen myöhässä ' pahoittelu lappunen joka paikkaan

Vierailija
18/44 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen välillä miettinyt mitä on jäänyt kokematta mutta sitten muistan millainen ruma hintelä nörtti olin silloin teininä, olen osittain tietty edelleen.

Ei niitä mahdollisuuksia olisi silloinkaan vaikka nyt lähtisin aikakoneella takas 25 vuoden takaiseen, ainakaan heti eikä ilman työtä.

Tietty olen kokenut muita asioita jotka silloin sinä hetkenä olivat kiinnostavia ja se on tässä elämässä se pääasia, tehdä sitä mitä haluaa.

Vierailija
19/44 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisellä joku lista asioita, joita elämän aikana pitää suorittaa vai? Unohda koko juttu, elä hetkessä ja keskity tulevaisuuteen.

Vierailija
20/44 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei kannattaisi verrata itseään toisiin, vaikka se niin inhimillistä onkin.

Oma elämä, oma tahti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän