Lue keskustelun säännöt.
Lähtisinkö lapsen kanssa kaupungille(kirpputorille) vai alkaisinko siivoamaan??
Kommentit (3)
ostin pojalle
-2 kevät/syksy takkia (toinen ns. kauppatakki), molemmat todella siistejä toinen kuin uusi
-kivan puseron
-kauluspaita
-verkkapuvun (takki oikeastaan pitämätön, housuja vähän pidetty)
Kaikki yhteenä 17e
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siivoa silloin, niin huomenna lähdet hakemaan siistiin kotiin jotain kivaa kirpparilta. Jos on ihan ok koti, niin lähde tuulettumaan itse.