Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju ÄÄLIÖPOMOISTA...

Vierailija
07.12.2006 |

Minun ex-pomolla ei ollut eikä ole minkään tasoista esimieskoulutusta... Sen kyllä huomasi :( Johtamistaidot aivan arsesta, työntekijät pompottavat mennen tullen, ottavat monen viikon palkattomia lomia ja pomo ei saa mitään kuria... Ei siis saa sanottua, että et voi ottaa nyt lomaa.

Sitten purkaa vihansa meihin osa-aikaisiin ja työsopimuksen vastaisesti pakotti tekemään täyttä päivää/ viikkoa AINA KUN VAIN TARVITTIIN, viis siitä oliko sinulla jotain menoja, lastenhoitoa tai opiskelua... Soitteli koko ajan kans :(

Ei tajunnut mitään siitä alasta jolla toimi. Aina mollasi kilpailevaa yritystä, joka menestyi ja menestyy huomattavasti paremmin... ottaisi oppia...

Sotki pahasti henkilökohtaiset asiat ja työn. Yritti kaveerata meidän kanssa, mutta kumminkin puhui seläntakana paskaa. Muun muassa oli haukkunut minua, kun pyysin työtodistuksen arvioinnilla. Että " arvioinnilla oikein pitäisi saada" tms mussutusta..

Kaiken joustamisen ja ahkeran työnteon palkaksi kirjoitti aivan ala-arvoisen työtodistuksen. Siis aivan surkean!!!!!!!!!!!!!!!! Ja olen häntä paljon koulutetumpi ja olin heille hyvä työntekijä.... Ilmeisesti syynä oli kateus! Eipä ole tuohon lafkaan mitään asiaa... ONNEKSI!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastatteluissa, firman juhlissa ja satunnaisina aikoina sitä ollaan niin mukavaa että, mutta pääsääntöisesti arvaamaton, äreä, purkaa omat henkilökohtaiset ongelmansa työntekijöihin tiuskimalla ja vihjailemalla.

Arvostaa kyllä hyvää työtä ja antaa sen palautteena kyllä joskus, mutta samalla kertoo että ei hyväksy sairaspoissaoloja ja siitä rokottaakin syrjimällä tai jättämällä bonukset pois.

Piiskaa porukkaa aina suurempiin ja suurempii suorituksiin, niin että lopulta yksi tekee kolmen ihmisen työt, ja kun burn out iskee, olet paska ämmä jolla ei ole enää mitään asiaa koko firmaan. Käyttää henkistä väkivaltaa mm. syrjii jättämällä kutsumatta pikkujouluihin, ei katso silmiin, ei vastaa tervehdykseen.

Toisinaan epäilee työntekijöitä ihan uskomattomista asioista, varastamisesta, ideoiden myymisestä kilpailijoille.. Jokainen poissaolo tunti korvataan omalla ajalla, vaikka lauantaina tai sunnuntaina, myös lääkärikäynnit ym. joihin luonnollisestikin pitää mennä pyytämään lupa hattu kourassa anellen. Lupa tietysti tulee, mutta ilkeän katseen kera.

Vierailija
2/3 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osasi arvioida työni myös siltä ajalta, jolloin ei itse ollut vielä talossa töissä. Keneltäkään ei kuitenkaan ollut mitään kysynyt. Osastonjohtaja sanoi mulle, että kyllä mulle kuuluu parempi arviointi, mutta kun sillä ei oo oikeutta sitä todistusta kirjoittaa, niin ei sen lohdutteluista apua ollut.

No sieltä onkin moni ihminen jäänyt työuupumuksesta sairaslomalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

karseahko naispomo, joka otti minut kerran kuulusteluun koska hänellä oli kuva, että tiesin atk:sta paljon ja hän oli nähnyt minut työtoverini koneella. Hän kuulusteli ja kovisteli minua, silloin parikymppistä ihmistä ensimmäisessä oikeassa työpaikassani, että olenkos jotain tietovarkauksia tekemässä jne yms.

Mitään anteeksipyyntöä en koskaan saanut, vaikka kerroin, että olin tekemässä ja tulostamassa joulukorttia nimenomaan tälle pomolle, koska minua oli pyydetty se tekemään henkilökunnan puolesta. Oma koneeni oli silloin ns. tyhmä pääte, eikä sillä mitään kortteja tehty. Pomo vain väitti ettei ollut mitään korttia nähnytkään, vaikka oli juuri edellisenä päivänä sen saanut. :D Ei helevetti. Nolotti se, että olin koskaan sille pässille mitään korttia väsännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän