Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
ihmettelen seuraavaa asiaa.
22.11.2006 |
miksi nykyajan penskoja pitää lahjoa esim. jos olet hammaslääkärissä, tavallisella lääkärikäynnillä, neuvolassa tms. kiltisti niin ostetaan joku kiva lelu palkkioksi, jooko. jos mennään jonkun synttäreille niin pitää viedä toisellekin ettei tuu paha mieli jne jne. meillä ei onneksi tuota olla ikinä harrastettu mutta naapurissa aina kauhee hälymölä noista asioista...
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kyllä mä muistan sen ihan positiivisena asiana, kun sain sitten jälkeenpäin valita jonkun pienen jutun lelukaupasta:)