80-luvun lapsi! Saitko katsoa dallasia?
Minä en. Piti olla nukkumassa. Jotkut kaverit saivat katsoa.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullutkaan ettei joku saanut katsoa Dallasia tai Dynastiaa. Voi mitä mutseja kai sitten lestoja olivat. Meillä sai katsoaihan mitä tykkäsi. Ihan normaaleja tuli meistä.
Monilla koulua käyvillä lapsilla, kuten minulla, oli säännölliset nukkumaanmeno ajat. Muuten ei teeveen katseluani ei rajoitettu, paitsi jos ennen elokuvaa kuuluttaja meni sanomaan, että sitä ei suositella lapsille. Jos vanhempiani oli silloin kuulemassa, tarkoitti se aina sitä, että minun teeveen katselu loppui siihen...
Olen syntynyt 77 ja en ole koskaan katsonut Dallasia. Yksi syy on se että se tuli niin myöhään. Muutenkin tv:n katselu jäi vähiin kun vanhemmat päättivät mitä katsotaan.
Kaikki katsottiin joka iiiikinen Dallas jakso
Jos jäi katsomatta se otettiin videolle ettei vaan missaa
Syntynyt 1968
En. Meillä oli nukkuma ajat kuin ruokailu ajat ja kotiin tulo ajat. Mutsi kyllä katsoi,faija ei.
Sain katsoa. Asuin lastenkodissa silloin ja minulla oli omassa huoneessa telkkari jonka ostin kesätyörahoilla.
Dallas oli todella hyvä sarja kyllä ja kaikki jaksot katoin.
Sain.
Perjantaisin täyty lähteä ajoissa vaikka kouludiskosta, että ehti Dallasiksi kotiin. Ja muistan yhden kerran aika hyvin, ranskalaiset tuoksui uunissa ku tulin, oli se kiva
Vm-72
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullutkaan ettei joku saanut katsoa Dallasia tai Dynastiaa. Voi mitä mutseja kai sitten lestoja olivat. Meillä sai katsoaihan mitä tykkäsi. Ihan normaaleja tuli meistä.
Monilla koulua käyvillä lapsilla, kuten minulla, oli säännölliset nukkumaanmeno ajat. Muuten ei teeveen katseluani ei rajoitettu, paitsi jos ennen elokuvaa kuuluttaja meni sanomaan, että sitä ei suositella lapsille. Jos vanhempiani oli silloin kuulemassa, tarkoitti se aina sitä, että minun teeveen katselu loppui siihen...
Dallas tuli perjantaisin, etkö saanu edes sillon valvoa.
Dallasia sain katsoa. Miami Vice tuli myöhempään ja sitä en saanut katsoa (osa kavereista sai).
Meillä vanhemmat helluntailaisia, ei teeveetä.
(Isä pedofiili, vituttaa)
Kasariteini kirjoitti:
Harva 80-luvulla syntnyt katsoi vuonna 1991 loppunutta tv-sarjaa. Etenkin kun se tuli melko myöhään illalla.
Et vissiin tajua että 70-luvulla syntyneetkin on 80-luvun lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dallas tuli perjantaisin, etkö saanu edes sillon valvoa.
Toki, perjantaina ja lauantaina sai valvoa niin myöhään kuin huvitti.
V sarjaa katsoin myös vaikka kiellettiin mutta sanoin ettei kiinosta katson koska mulla oli oma telkkari. Oli muka liian jännä sarja se V minun ikäiselle.
Työtön mies kirjoitti:
V sarjaa katsoin myös vaikka kiellettiin mutta sanoin ettei kiinosta katson koska mulla oli oma telkkari. Oli muka liian jännä sarja se V minun ikäiselle.
Minkä ikäinen oot? Olitko kauan lastenkodissa?
Eläkenainen kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Minkä ikäinen oot? Olitko kauan lastenkodissa?
47 v oon. Asuin lastenkodissa 10 vuotta 8-18 vuotiaana.
Sain katsoa Dallasia. Se taisi tulla perjantaina kymppiuutisten jälkeen. Vai tuliko uutiset ehkäpä kesken ohjelman? Ylen kanava taisi jotenkin muuttua illalla mainostelevisioksi ja Dallasin aikana tuli mainoksia. Usein nukahdin äidin kainaloon Dallasin aikana. Se tuli niin myöhään.
Olisin varmaan saanut mutta olin lapsena iltauninen. V-sarjaa ja Emmanuellea katsoin kesällä mökillä.
En koskaan ymmärtänyt miksi Victoria principal oli Dallasin tähti Linda Gray oli paremman näköinen
Sain, mutta en sitä pahemmin katsonut. Dynastia oli suosikkini. Miami vicea en ensin saanut katsoa, mutta myöhemmin kyllä.
Dallas, maailman katsotuin tv-sarja alkoi Suomessa 2. syyskuuta 1981