Ihmettelen naisia ja heidän piittaamattomuutta? Nainen saattaa lopettaa keskustelun ja kadota, miksi?
Naisille tuntuu olevan ihan ok, että yhtäkkiä ei kiinostakkaan viestittely eikä enää vastata mitään, kadotaan vain.
Enkä todellakaan ole sanonut mitää epäkohteliasta, vaan ollaan juteltu ihan yleisellä tasolla asioista. Esimerkiksi kysyin naiselta, että mitenkäs päivä meni, oltiin juteltu, että on lähdössä sinne ja sinne. Yhtäkkiä ei vaan vastata eikä vastausta tule koskaan. Itse en osaa tai pysty olla noin epäkohtelias, joskus olen saanut jopa todella tökeröitä viestejä olisi tehnyt mieli lopettaa viestittely seinään, mutta olen hoitanut asian kohteliaasti ja koittanut olla loukkaamatta toista.
Itse en en todellakaan etsi tai vonkaa mitään seksiä vaan etsin parisuhdetta tai hyvää ystävää.
Eli siitä ei ole kysymys. Voihan olla, että nainen on pitänyt minua urpona ja kyllästynyt, mutta silti, en minä vain koe luontevaksi vain kadota, mutta monelle naiselle se tuntuu olevan ihan ok.
Enkä todellakaan pidä itseäni minään pyhimyksenä, mutta minä ainakin vaadin itse itseltäni käytöstapoja. Tuntuisi tosi pahalta vain hylätä joku ja olla vastaamatta enää mitää.
M31
Kommentit (82)
Siisti suusi ja koita uudelleen. Jotain hölmöä kirjoitat sinne.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta ymmärrän ajatuksen. Itse en vain voisi hylätä toista tuolla tavalla, vaikka sanoisikin jotain hölmöä. Tosin ei mulle kukaan koskaan viestittele tai edes vastaa jos yritän laittaa.
N26
Naiset uskovat, että miehet ovat ajatustenlukijoita ja luulevat miesten tajuavan sanomattakin, milloin ei kiinnosta. Jostain syystä naisilta itseltään ei tämä ajatustenluku kuitenkaan onnistu, vaan haluavat kuulla ja mielummin vielä keskustella asiasta.
Jutun täytyy kulkea luonnollisesti ilman tuollaista mitenkäs päiväsi on mennyt tivaamista
Vierailija kirjoitti:
Ja tätä todellakin tekee aivan ystävällisen oloiset naiset, en vain voi ymmärtää. Enemmänkin tuo sääntö, kuin poikkeus, että kadotaan jos ei yhtäkkiä nappaa enää.
Ap
Eli olet esittänyt selkeän kysymyksen jonka olet päättänyt kysymysmerkillä ja et saa vastausta?
Jos keskustelu on muuten vaan jäänyt auki, eli olette jutelleet niitä näitä ja vastapuoli on "kadonnut" keskustelusta niin siinähän ei ole mitään outoa. Sillä tavalla ne keskustelut siltä erää päättyvät ihan kaikkien kanssa. Siitä voi ihan hyvin sitten jatkaa kun tulee jotain oikeaa asiaa.
Naisilla on helposti 5 muutakin juttukaveria, joiden kanssa juttu luistaa luontevammin
Vierailija kirjoitti:
Ja tätä todellakin tekee aivan ystävällisen oloiset naiset, en vain voi ymmärtää. Enemmänkin tuo sääntö, kuin poikkeus, että kadotaan jos ei yhtäkkiä nappaa enää.
Ap
Miehet tekevät tuollaista vähintään yhtä paljon.
Mitä tarkoitat katoamisella? Että naisen vastattua jatkat jollain kysymyksellä ja nainen onkin on poistunut linjoilta? Ihan normaalia lähteä pois koneelta vastattuaan johonkin tai saatuaan vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Jutun täytyy kulkea luonnollisesti ilman tuollaista mitenkäs päiväsi on mennyt tivaamista
Eikö tuo ole vielä paljon tökerömpää ja epäluonnollisempaa kadota noin, senkin voi kertoa, ettei halua enää jutella. Tapaan työssäni tuollaisia "vaihtelevasti puhuvia ihmisiä" ja ne ovat kehitysvammaisia ja keski-vaikeasti autistisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta ymmärrän ajatuksen. Itse en vain voisi hylätä toista tuolla tavalla, vaikka sanoisikin jotain hölmöä. Tosin ei mulle kukaan koskaan viestittele tai edes vastaa jos yritän laittaa.
N26
Tossa vastaus. Nämä naiset saa liikaa huomiota ja pitää miehiä vain leikkikaluina jotka voi heittää syrjään. Älkää enää miehet haksahtako noihin. Ehkä niilläkin alkaa virtsa laskea päästä rakkoon pikkuhiljaa.
Ghostaaminen on tökeröä. Vähintään pitäis sanoa että valitettavasti tästä ei nyt taida tulla mitään sen kummempaa tjsp. Eri asia sit jos on lähetellyt eoäsopivia, ahdistelevia tms viestejä, silloin ymmärrän jos lopettaa viestittelyn ja blokkaa (jos se on mahdollista).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä tarkoitat katoamisella? Että naisen vastattua jatkat jollain kysymyksellä ja nainen onkin on poistunut linjoilta? Ihan normaalia lähteä pois koneelta vastattuaan johonkin tai saatuaan vastauksen.
Olen laittanut viestin ja kysynyt jotain. Nainen on käynyt paikalla ja lukenut sen, mutta ei vastaa. Sen jälkeen käy tunnin välein paikalla, mutta ei enää koskaan vastaa minulle.
Sitä tarkoitin.
Ap
Olen kokenut aivan samaa. Jopa useamman naisen kanssa.
Keskustelu sujuu hyvin, kunnes toinen yhtäkkiä katoaa. Ei vastaa mihinkään. Ei ilmoita mitään.
Todella moukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkki mitä kysyä, ettei ole "tivaamista".
Varaa valita(jos pitää karvaisista miehistä),koska Suomessa on 100 000 miestä ikäluokassa 18-45 enemmän kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkki mitä kysyä, ettei ole "tivaamista".
Älä kysy mitään
Joa rupeaa vonkaamaan p7llua saman tien, niin nainen saattaa kadota.
Ota opiksi ensi kerralla.
Nykyaikana on ihan normaalia, että kuka tahansa voi katkaista yhteyden mistä syystä tahansa. Niin paljon huomionkiinnittäjiä nykyään, että ihmiset hempommalla pudottavat toisen pois. Onhan se aika julmaa, mutta nykyaikaa😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koneelta? :D
Onko monella ehkä joku epämääräinen kuvitelma, että kauhean monelle voisi olla ihan sopiva edes "kokeilukumppanina" (hyh), joten törkeää ettei kiinnosta edes vähän lipaista kun small talkiakin tässä.
Ap