Mies puukotti useita 3v lapsia puistossa
Tää on taas sellainen rikos ettei voinut aikaisemmin edes kuvitella. Onkohan vastaavaa koskaan tapahtunut?
Kommentit (115)
Jumalauta, pieniä lapsia ja vauvoja!!!
Lähde? Mielellään luotettava sellainen.
On noita lapsipuukotuksia ollut aiemminkin maailmalla. Ekaa odotetaan Suomeen
Olen joskus meinannut kysyä päiväkodista, onko suunnitelmaa varalla tuollaiseen tilanteeseen. En ole kuitenkaan kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ainakaan katsoa materiaalia.
Tai ehkä sittenkin kannattaa, että tietää totuuden.
Katsoin norppasivulta kyseisen videon ja ihan absurdia miten kukaan ei oikein tehnyt mitään (jos siis ranskan tapauksesta kyse)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin norppasivulta kyseisen videon ja ihan absurdia miten kukaan ei oikein tehnyt mitään (jos siis ranskan tapauksesta kyse)
Jäätykö ne ihan täysin siis? Niin käy helposti jos ei ole saanut mitään koulutusta tai käynyt etukäteen paljon läpi mitä tehdä. Tosin ihminen on myös sellainen että jos kokee ettei mahkuja pistää hanttiin niin parempi "valekuolla". Kyllä ne sankariteot aika harvassa on, harva on oikeasti valmis riskeeraamaan henkeään ainakin esim. tuossa tilanteessa jos ei oma lapsi kyseessä
Toki on aina ikävää lukea kun aikuiset rääkkäävät toisiaan, mutta jokainen lapsiin kohdistunut väkivaltarikos saa minut raivoihini. MITÄ saadaan aikaan puukottamalla tarhaikäisiä?
Olen täynnä pyhää vihaa ta raivoa!
Tapahtukoon oikeus.
Vierailija kirjoitti:
On noita lapsipuukotuksia ollut aiemminkin maailmalla. Ekaa odotetaan Suomeen
Olen joskus meinannut kysyä päiväkodista, onko suunnitelmaa varalla tuollaiseen tilanteeseen. En ole kuitenkaan kysynyt.
Kysyin joskus omasta koulusta rehtorilta. Ei tullut mitään selviä ohjeita, puhumattakaan siitä että olisi harjoiteltu kuten palohälytyksiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Toki on aina ikävää lukea kun aikuiset rääkkäävät toisiaan, mutta jokainen lapsiin kohdistunut väkivaltarikos saa minut raivoihini. MITÄ saadaan aikaan puukottamalla tarhaikäisiä?
Juuri tämä, raivon, vihan, inhon, kostonhimon, voimattomuuden, kuvotuksen. Tätä ne paskiaiset hakevat.
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjärjellä totean, että jos edessäni heilutaan puukon kanssa ja itse olen aseeton, niin ainut reagointitapa on kääntyä 180 astetta ja sprintata.
Vierailija kirjoitti:
https://www.lefigaro.fr/actualite-france/en-direct-annecy-sept-personne…
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun saadaan Natolta ydinpommeja, niin eikö voida testa niitä ampumalla pari siihen maailmankolkkaan, mistä tämä kasa paskaa saapui?
Ne on pommitettu jo mutta ettehän te pö silöt seuraa kun mv uutisia.
Vierailija kirjoitti:
No mitä itse olisit tehnyt? Mennyt antamaan turpaan vai?
Kyllä se on parempi vain soittaa hätänumeroon eikä leikkiä sankaria. Varsinkin jos kyseessä on ulkomaalaisvahvistus, niin joutuu todennäköisesti itse canceloiduksi ja linnaan ties mistä viharikoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäätykö ne ihan täysin siis? Niin käy helposti jos ei ole saanut mitään koulutusta tai käynyt etukäteen paljon läpi mitä tehdä. Tosin ihminen on myös sellainen että jos kokee ettei mahkuja pistää hanttiin niin parempi "valekuolla". Kyllä ne sankariteot aika harvassa on, harva on oikeasti valmis riskeeraamaan henkeään ainakin esim. tuossa tilanteessa jos ei oma lapsi kyseessä
Ihmisiä kulki ohi katsellen vähän niin kuin ettei kiinnosta asenteella. Ovat niin turtuneita joka päiväisiin iskuihin tuolla ettei edes pieniin lapsiin kohdistuneet hyökkäykset aiheuta mitään reaktiota.
Ajattelevat, että ei koske mua!
Vierailija kirjoitti:
Oliko se joku myslimi rauhanpuukon kanssa?
Ruotsalaisen lehdistön mukaan hän on kristitty syyrialainen
avaimet ne kannattaakin näyttää tuommoselle ja oikein edessä heilutellen:)
Ihanko totta?