Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies puukotti useita 3v lapsia puistossa

Vierailija
08.06.2023 |

Tää on taas sellainen rikos ettei voinut aikaisemmin edes kuvitella. Onkohan vastaavaa koskaan tapahtunut?

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta?

Vierailija
2/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta, pieniä lapsia ja vauvoja!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde? Mielellään luotettava sellainen. 

Vierailija
4/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita lapsipuukotuksia ollut aiemminkin maailmalla. Ekaa odotetaan Suomeen

Olen joskus meinannut kysyä päiväkodista, onko suunnitelmaa varalla tuollaiseen tilanteeseen. En ole kuitenkaan kysynyt.

Vierailija
5/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ainakaan katsoa materiaalia.

Tai ehkä sittenkin kannattaa, että tietää totuuden.

Vierailija
6/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin norppasivulta kyseisen videon ja ihan absurdia miten kukaan ei oikein tehnyt mitään (jos siis ranskan tapauksesta kyse)

Vierailija
7/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vlad Tepes, tule takaisin!

Vierailija
8/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin norppasivulta kyseisen videon ja ihan absurdia miten kukaan ei oikein tehnyt mitään (jos siis ranskan tapauksesta kyse)

Jäätykö ne ihan täysin siis? Niin käy helposti jos ei ole saanut mitään koulutusta tai käynyt etukäteen paljon läpi mitä tehdä. Tosin ihminen on myös sellainen että jos kokee ettei mahkuja pistää hanttiin niin parempi "valekuolla". Kyllä ne sankariteot aika harvassa on, harva on oikeasti valmis riskeeraamaan henkeään ainakin esim. tuossa tilanteessa jos ei oma lapsi kyseessä

Vierailija
9/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on aina ikävää lukea kun aikuiset rääkkäävät toisiaan, mutta jokainen lapsiin kohdistunut väkivaltarikos saa minut raivoihini. MITÄ saadaan aikaan puukottamalla tarhaikäisiä?

Vierailija
10/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täynnä pyhää vihaa ta raivoa!

Tapahtukoon oikeus.

Vierailija
11/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On noita lapsipuukotuksia ollut aiemminkin maailmalla. Ekaa odotetaan Suomeen

Olen joskus meinannut kysyä päiväkodista, onko suunnitelmaa varalla tuollaiseen tilanteeseen. En ole kuitenkaan kysynyt.

Kysyin joskus omasta koulusta rehtorilta. Ei tullut mitään selviä ohjeita, puhumattakaan siitä että olisi harjoiteltu kuten palohälytyksiä varten.

Vierailija
12/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki on aina ikävää lukea kun aikuiset rääkkäävät toisiaan, mutta jokainen lapsiin kohdistunut väkivaltarikos saa minut raivoihini. MITÄ saadaan aikaan puukottamalla tarhaikäisiä?

Juuri tämä, raivon, vihan, inhon, kostonhimon, voimattomuuden, kuvotuksen. Tätä ne paskiaiset hakevat.

Vierailija
13/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaisjärjellä totean, että jos edessäni heilutaan puukon kanssa ja itse olen aseeton, niin ainut reagointitapa on kääntyä 180 astetta ja sprintata.

Vierailija
14/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.lefigaro.fr/actualite-france/en-direct-annecy-sept-personne…

Vierailija
15/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun saadaan Natolta ydinpommeja, niin eikö voida testa niitä ampumalla pari siihen maailmankolkkaan, mistä tämä kasa paskaa saapui?

Ne on pommitettu jo mutta ettehän te pö silöt seuraa kun mv uutisia.

Vierailija
16/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäistapaus!

Vierailija
17/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä itse olisit tehnyt? Mennyt antamaan turpaan vai?

Kyllä se on parempi vain soittaa hätänumeroon eikä leikkiä sankaria. Varsinkin jos kyseessä on ulkomaalaisvahvistus, niin joutuu todennäköisesti itse canceloiduksi ja linnaan ties mistä viharikoksesta.

Vierailija
18/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäätykö ne ihan täysin siis? Niin käy helposti jos ei ole saanut mitään koulutusta tai käynyt etukäteen paljon läpi mitä tehdä. Tosin ihminen on myös sellainen että jos kokee ettei mahkuja pistää hanttiin niin parempi "valekuolla". Kyllä ne sankariteot aika harvassa on, harva on oikeasti valmis riskeeraamaan henkeään ainakin esim. tuossa tilanteessa jos ei oma lapsi kyseessä

Ihmisiä kulki ohi katsellen vähän niin kuin ettei kiinnosta asenteella. Ovat niin turtuneita joka päiväisiin iskuihin tuolla ettei edes pieniin lapsiin kohdistuneet hyökkäykset aiheuta mitään reaktiota.

Ajattelevat, että ei koske mua!

Vierailija
19/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se joku myslimi rauhanpuukon kanssa?

Ruotsalaisen lehdistön mukaan hän on kristitty syyrialainen

Vierailija
20/115 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaimet ne kannattaakin näyttää tuommoselle ja oikein edessä heilutellen:)