Mies puukotti useita 3v lapsia puistossa
Tää on taas sellainen rikos ettei voinut aikaisemmin edes kuvitella. Onkohan vastaavaa koskaan tapahtunut?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
On noita lapsipuukotuksia ollut aiemminkin maailmalla. Ekaa odotetaan Suomeen
Olen joskus meinannut kysyä päiväkodista, onko suunnitelmaa varalla tuollaiseen tilanteeseen. En ole kuitenkaan kysynyt.
On ollut Suomessa jo. Mämyisä puukotti suomalaisen naisen kanssa tehdyn lapsensa. Olisko ollut Espoossa, en muista. Mies teki tämän naisen edessä.
No nyt pääsee lusimaan. Toivottavasti saa pitkän ranskalaisen tuomion, eikä mitään ruotsalaista pään taputtelua ja ehdollista tuomiota.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus meinannut kysyä päiväkodista, onko suunnitelmaa varalla tuollaiseen tilanteeseen. En ole kuitenkaan kysynyt.
Kyllä on suunnitelmat ja harjoiteltu ulkoisen uhan varalta. Kerran olen joutunut käskyttämään porukan sisälle suojaan.
Miten lapsille kävi? Tuskin uskaltavat enää koskaan jäädä päiväkotiin tai mihinkään ilman vanhempia. Aiheuttaa traumoja pitkälle.
Kommentteja 200, 33 kommenttia.
No, nää poistetut kommentit olivat varmasti kaikki asiattomia. Eikös? Eikai nyt kukaan ikinä ASIALLISTA kommenttia poistaisi? Eikai kukaan IKINÄ sensuroisi mielipiteitä joista ei pidä? Eikai meillä ole historiassa esimerkkejä vastaavasta?
Ei, kyllä minä uskon ettei kukaan yritä vaikuttaa mielipiteeseeni epärehellisin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se joku myslimi rauhanpuukon kanssa?
Ruotsalaisen lehdistön mukaan hän on kristitty syyrialainen
Ylläoleva on vasemmistolainen trolli joka yrittää saada nyt kaikki uskomaan että tekijä Abdelmasid M. ei olisi muslimi vaikka nimi on suora väännös 99 eri nimestä jolla Kor-
aanissa kuvataan jumalaa ja suomennettuna tuo nimi tarkoittaa A l l a h i n palvelijaa.
Harmi sulle, kun et osaa muuta kuin suomee ja savvoo, muuten voisit itse ruotsalaisesta mediasta lukea ukon taustat.
Vierailija kirjoitti:
Tekijän kuva, kirjoita kaikki yhteen, sensuurin takia välit.
Miehellä tietysti parta jonka pitäminen kertoo muslimin pyrkimyksestä hurskauteen ja halusta jäljitellä profeettaansa.
Hän ei ole muslimi, i d i o o t t i.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylläoleva on vasemmistolainen trolli joka yrittää saada nyt kaikki uskomaan että tekijä Abdelmasid M. ei olisi muslimi vaikka nimi on suora väännös 99 eri nimestä jolla Kor-
aanissa kuvataan jumalaa ja suomennettuna tuo nimi tarkoittaa A l l a h i n palvelijaa.Harmi sulle, kun et osaa muuta kuin suomee ja savvoo, muuten voisit itse ruotsalaisesta mediasta lukea ukon taustat.
No miten kävi niinku sun mielestä? Kyllähän minäkin voin ilmoittaa olevani paavi mutta kuten tiedämme en ole.
Voi ressukkaa mä. Varmasti saanut paljon kärsiä rasism ista. 😣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperä voi olla mikä hyvänsä, käännynnäisiä siellä on molempiin pääuskontoihin eikä nimi siitä mihinkään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekijän kuva, kirjoita kaikki yhteen, sensuurin takia välit.
Miehellä tietysti parta jonka pitäminen kertoo muslimin pyrkimyksestä hurskauteen ja halusta jäljitellä profeettaansa.Hän ei ole muslimi, i d i o o t t i.
Mistäs me se tiedetään, idiootti?
Kaikkihan nämä ratkeavat kristityiksi tai kääntyvät homoiksi saadakseen tulvap*ik*an, kotomaassa kun odottaa Varma Kuolema!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aanissa kuvataan jumalaa ja suomennettuna tuo nimi tarkoittaa A l l a h i n palvelijaa.Harmi sulle, kun et osaa muuta kuin suomee ja savvoo, muuten voisit itse ruotsalaisesta mediasta lukea ukon taustat.
Syyrialainen joka tuli ruotsiin2013
Porvoossa on jo ollut vastaava tapaus.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0185bdce-ddad-4a72-ac13-658dfc1de88d
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten kävi niinku sun mielestä? Kyllähän minäkin voin ilmoittaa olevani paavi mutta kuten tiedämme en ole.
Kika vai voi ilmoittaa olevansa ihan mikä vain. Siitähän tässä ei ole kyse, vaan siitä, että foliohattu näkee vasemmistotrolleja joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länk
saknas
Vierailija kirjoitti:
No nyt pääsee lusimaan. Toivottavasti saa pitkän ranskalaisen tuomion, eikä mitään ruotsalaista pään taputtelua ja ehdollista tuomiota.
Siirsivät kuulemma 70-luvulla giljotiinit museoon. Vahinko sinänsä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde? Mielellään luotettava sellainen.
https://www.lefigaro.fr/actualite-france/en-direct-annecy-sept-personne…
https://www.dailymail.co.uk/news/article-12173067/Eight-children-stabbe…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus meinannut kysyä päiväkodista, onko suunnitelmaa varalla tuollaiseen tilanteeseen. En ole kuitenkaan kysynyt.Kysyin joskus omasta koulusta rehtorilta. Ei tullut mitään selviä ohjeita, puhumattakaan siitä että olisi harjoiteltu kuten palohälytyksiä varten.
Meidä lapsen päiväkodissa on ollut harjoituksia miten toimitaan jos joku tulee päiväkotiin tekemään jotain tuollaista.
Ei nyt herkeen ole ollut. Olisi hyvä pitää ihan vaikka 2 kertaa vuodessa harjoituksia niin ei unohdu pieniltä lapsilta se miten toimitaan.
Meidän päiväkoti on ihan maalla vaikka kuulutaankin Tampereeseen eli tuskin ensimmäinen vaihtoehto iskuille mutta jos joku lähistöllä oleva sattuu sekoamaan niin on se hyvä olla toimintasuunnitelma.
Vähän aikaa sitten joku nuorisoporukka oli jotain huudellut tai jotain muuta harmitonta oli ollut niin päiväkodissa oli sinä päivänä kaikki ovet lukittu mikä on todella hyvä. Ovet saisi minun puolestani olla aina lukittuina tietyn ajan päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Huippari vai inceli asialla?
Mutsis.
Tulijoiden taustat tiedetään Suomessa, ei hätää.