Vanha tapailumies haluaa tavata uudelleen 2v tauon jälkeen
Pari vuotta sitten tapailin 3kk ajan erästä nelikymppistä miestä. Hän itse halusi lopettaa tapailun vedoten siihen, että hänellä on nyt niin vaikea elämäntilanne, että hänen täytyy saada olla yksin ja selvitellä päätään ihan rauhassa. Tänään hän lähetti minulle wa-viestin, jossa hän kertoi, että hänellä on vauva hänen ex-naisystävänsä kanssa ja että tämä nainen oli tullut raskaaksi lyhyen seurustelun jälkeen, mutta heille oli tullut ero jo ennen synnytystä. Nyt mies sitten kysyi minulta, että haluaisinko minä joku päivä käydä kahvilla hänen kanssaan.
Mitä mieltä te olette, pitäisikö minun tavata hänet ?
Kommentit (17)
Tää sama aloitus on ollut täällä ennenkin
Olet helppo nakkki ja haarat aukee ja sen takia mies haluaa tavata.
Älä tapaa. Pitää sinua laastaria ja lohduttajana siihen asti, kun taas löytyy joku uusi säätö.
Jos pot munaa vailla, niin voithan sä sitä panon verran tavata.
Mulla kävi kerran niin, että kävin Tinder- treffeillä erään miehen kanssa ja itse halusin tavata uudelleen, mutta mies ei halunnut. Sitten vuoden päästä hän lähetti minulle uuden tykkäyksen ja minä tahallani tein matchin, jolloin kysyin häneltä, että eikö hän muista, että me ollaan jo kerran käyty tteffeillä ja hän itse ei halunnut tavata uudelleen. Siihen hän vastasi, että kyllä hän muistaa ja halusikin kysyä, että hän on muuttanut mielensä ja kysyi, haluaisinko nyt tavata uudelleen.
Siis tässä välissä hän hankki lapsen toisen naisen kanssa ja nyt sinä ihan tosissasi mietit, tapaisitko häntä uudelleen? Oletko täysi kynnysmatto?
Kävin tapaamassa x naista. Ei olisi kannattanut. Oli aivan muuttunut.
Itseäni mietityttää se, että kun hän sanoi sillon kun lopetettiin tapailu, että hän ei tosiaan pysty nyt seurustelemaan kenenkään kanssa kun hänen pitää saada olla yksin, mutta sitten hän on kuitenkin pian tavannut jonkun toisen akan ja heti hankkinut lapsen sen kanssa ja kun siitä jutusta ei tullutkaan mitään niin nyt sitten on hänestä alkanut tuntua siltä, että minä kelpaisin. Siis jos hänen tarkoituksenaan on lämmitellä vanhaa suhdetta
Ap
Niin että laittoi teidän tapailun lopettamisen syyn siihen että "Nyt ei pysty ku pitää selvitellä itekseen." Sit ehtii tavata jonkun toisen ja perheenki olla perustamassa. Tämän jälkeen dumppaa naisen ja oman tulevan lapsen ja sen jälkeen sinä ajattelit tästä mussukasta tehdä miehen itelle👍
Onko kyse s-suhteesta vai miehestä jota kiinnostaa seurustelu, mutta hänen kertomansa jälkeen sulle se voi olla liikaa? Onko mies paljon vanhempi sua.
Vierailija kirjoitti:
Jos pot munaa vailla, niin voithan sä sitä panon verran tavata.
Mutta kannattaa käyttää sitä ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni mietityttää se, että kun hän sanoi sillon kun lopetettiin tapailu, että hän ei tosiaan pysty nyt seurustelemaan kenenkään kanssa kun hänen pitää saada olla yksin, mutta sitten hän on kuitenkin pian tavannut jonkun toisen akan ja heti hankkinut lapsen sen kanssa ja kun siitä jutusta ei tullutkaan mitään niin nyt sitten on hänestä alkanut tuntua siltä, että minä kelpaisin. Siis jos hänen tarkoituksenaan on lämmitellä vanhaa suhdetta
Ap
Ei, vaan isukkia panettaa.
Oikeasti kuvottaa nää naiset jotka heti ottamassa vastaan miehet jotka hylkäävät lapsensa.. Eikö pelota että tekevät saman teillekin, varsinkin jos haluaa perustaa itse perheen. Vaikka alkaisikin isäksi niin kyllä mulle olis liikaa tietää että on yhden lapsen hylännyt. Tämäkin jättää äidin yksin pikkuvauvan kanssa. Ja sinä ap sanot tätä toista naista akaksi. Entä tämä sun kultsipuppeli?
Mitä mä just luin? Kysyt täältä?