Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä näkyy ultrassa viikolla 5+6?

07.12.2006 |

Tuossa siis kysymys lyhyesti ja ytimekkäästi. Olen siis tänään gynelle menossa...vähän varmistelemaan että on oikeassa paikassa jne.

Nyt vaan tuli mieleen että näkyyköhän siellä mitään muuta kuin joku piste? Voiko päätellä yhtään mitään?

Kiitollinen olen jos joku osaisi valaista minua tässä jännäilyssä. kaksi keskenmenoa takana ja nyt on toiveena että viimein saataisiin meillekin se kauan toivottu nyytti :)

pumpsu

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata heittää kirvestä kaivoon vielä. Mulla oli sama tilanne ultrassa 5+5 (tiesin tarkkaan hedelmöityspäivän). Näkyi vain sikiöpussi ja lääkäri sanoi, että olisi pitänyt nähdä myös ruskuaispussi ja kertoi mulle tuulimunan poistosta. Sovittiin, että tuun kahden viikon päästä uudelleen jos ei ole vuotanut pois. Menin 8+1 ja siellä näkyi epäselvä sikiö ja vaivoin sydänäänet. Lääkäri soitti kolleegalleen viereiseen huoneeseen ja saatiin katsoa uudemmalla ultrakoneella. Sikiö oli juuri viikkojensa mukainen, sydän löi vauhdikkaasti ja kohtukin kuulema tuntui oikean kokoiselta.

Toivottavasti kertomus auttaa jaksamaan piinallisen odotukseen.

Vierailija
22/22 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ultra viikoilla 6+5, mutta vastasi 5+5 eli silloin näkyi jo sydämen sykintä. Oli se kyllä jännä tunne, kun ajatteli ettei kai sillon mitään ihmeellistä voi näkyä, kun viikkoja niin vähän.

Näissä jälkimmäisissä viikoissa on sitten pysytty, vaikka kuukautisista laskettuna tuliskin tuo viikko lisää.

maria_a + masukki rv31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla