Tankkasin 98 bensaa ja auto käy paljon tasaisemmin ja tuntuu tehokkaammalta
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kunnon bensa eikä mitkään litkut.
Viinassa enemmän tehoa.
95 on halvempaa, joten sitä tankkaan
Mä taas tankkasin Teslani Olkiluoto kolmosen ydinsähköllä ja nyt liikkuu tosi terävästi ja toimintasädekin kasvoi.
Mikähän sen tekee?
Kulutuskin tulee melko varmasti pienenemään.
Vierailija kirjoitti:
95 on halvempaa, joten sitä tankkaan
Ysivitosta menee monesti enemmän satasella kuin ysikasia, eli tulos plus miinus nolla.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tankkasin Teslani Olkiluoto kolmosen ydinsähköllä ja nyt liikkuu tosi terävästi ja toimintasädekin kasvoi.
Mikähän sen tekee?
Tippuuko teslan tehot tuulivoimasähköllä ladattaessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sen tekee?Tippuuko teslan tehot tuulivoimasähköllä ladattaessa?
Teslan tehot tippuu kun sen suuntaan hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päin vastoin: se lähtee lentoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä onko myötätuulisähköä vai vastatuulisähköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehot tippuu mitä vähemmän on latausta akuissa.
Korkeamman puristus suhteen turbomoottoreihin kannattaakin tankata 98 mieluummin kuin 95 teho paranee selvästi,vapareissa ei vaikutus ole samanlainen.
98 bensa-autoon kuuluukin laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä onko myötätuulisähköä vai vastatuulisähköä.
🤣🤣🤣
Päivän paras.
Järkyttävää että herrain vuonna 2023 autoissa poltetaan vielä fossilista polttoainetta.
Vierailija kirjoitti:
Korkeamman puristus suhteen turbomoottoreihin kannattaakin tankata 98 mieluummin kuin 95 teho paranee selvästi,vapareissa ei vaikutus ole samanlainen.
Aikanaan, kun 95e10 tuli, oli paljon uusia autoja, joihin piti juuri tuosta syystä tankata 98e5:tä. Miten lie nykyään, kun lähes kaikki on hybridejä tai pikkuisia bensakoneita.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sen tekee?
Mielikuvitustesla liikkuu pyhällä hengellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan, kun 95e10 tuli, oli paljon uusia autoja, joihin piti juuri tuosta syystä tankata 98e5:tä. Miten lie nykyään, kun lähes kaikki on hybridejä tai pikkuisia bensakoneita.
Missä todellisuudessa?
Kunnon bensa eikä mitkään litkut.