Onko naisista moottoriurheilua seuraavat miehet juntteja?
Kommentit (28)
On todellista junttiurheilua kaikki moottorinpäristelypelleilyt.
Vierailija kirjoitti:
En nyt lähtisi ketään yksittäisen mielenkiinnon vuoksi juntiksi haukkumaan. Kokonaisuus merkitsee enemmän kuin yksi asia sekä se, että kuinka mies arvostaa ja rakastaa juuri minua. Jos katsoo autourheilua, hän voi halutessaan tehdä sitä kavereiden kanssa, ja eihän sitä tiedä miten sitä itsekin innostuu.
Kontrollifriikki. Millä oikeudella kiellät miestä katsomasta moottoriurheilua omassa/yhteisessä kodissa?
Mene hoitoon.
Ja pysy sinkkuna...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miehelle edellytys se että seuraa moottoriurheilua, olen itse töissä moottoriurheilun parissa ja miehen pitää toisinaan tulla aveciksi mm. kisoihin ja juhliin joissa on paikalla maailmanmestareita. Olisi noloa jos mies ei ymmärtäisi mitään moottoriurheilusta.
Nyt mahtaa olla aika tärkeästä työstä kyse jos miehen oikein pitää tulla aveciksi kisoihin ja juhliin. Edustuspakkoa kun ei taida olla edes valtionpäämiesten puolisoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miehelle edellytys se että seuraa moottoriurheilua, olen itse töissä moottoriurheilun parissa ja miehen pitää toisinaan tulla aveciksi mm. kisoihin ja juhliin joissa on paikalla maailmanmestareita. Olisi noloa jos mies ei ymmärtäisi mitään moottoriurheilusta.
Nyt mahtaa olla aika tärkeästä työstä kyse jos miehen oikein pitää tulla aveciksi kisoihin ja juhliin. Edustuspakkoa kun ei taida olla edes valtionpäämiesten puolisoilla.
Juu, ei toki ole edustuspakkoa mutta on aika korkealla omassa kriteeristössäni että mies lähtee mukaan silloin kun kutsu käy. Nykyinen mies ei ole suuri formulafani, mutta on sen verran perillä lajista että onneksi tunnistaa kuskit kun niitä näkee. Rallista tietää enemmänkin ja tulee mielellään mukaan myös kisoihin. Minäkin olen vastaavasti myös opetellut mieheni alaa ja osaan jutustella siitä tarvittaessa.
Ja niille jotka ei usko että Suomessa voi nainen työskennellä moottoriurheilun parissa, niin missä säkissä oikein olette kasvaneet? Tunnen Suomesta kymmenittäin naisia jotka saavat elantonsa moottoriurheilusta mm-tasolla erilaisissa tehtävissä.
Riippuu naisesta, minusta ei koska itsekin rallia harrastan mutta tunnen monia naisia joiden mielestä moottoriurheilu on tosi junttia...joku F1 on minusta puolestaan tylsää, mutta tulee sitäkin joskus seurattua, niin kuin muutakin moottoriurheilua - mutta kai se on se vanahajan ralli vs rata vaikka radallakin on tullut ajettua ja kisoja katseltua.
Parasta katsottavaa on ehdottomasti MotoGP kaikissa luokissa - erityisesti pikkuluokat. Ja speedwaykin on hauskaa seurattavaa, jos rata on hyvä.
Kyllä on. En ymmärrä, miten kukaan jaksaa tuijottaa tuntitolkulla, kun muut ajaa autolla. Aivan älyvapaata.
En nyt lähtisi ketään yksittäisen mielenkiinnon vuoksi juntiksi haukkumaan. Kokonaisuus merkitsee enemmän kuin yksi asia sekä se, että kuinka mies arvostaa ja rakastaa juuri minua. Jos katsoo autourheilua, hän voi halutessaan tehdä sitä kavereiden kanssa, ja eihän sitä tiedä miten sitä itsekin innostuu.