Käärijää haukutaan, koska hänellä ilmeisesti sijoitusasunto. Onpa kauheaa!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkä on valehtelija joka salasi todellisen varakkuutensa ja sen miten sinne umk:hon ylipäänsä on päästy!
Eikös sinne lähetetä kasetti, mistä valitaan?
Joo. Basfin C-kasetti käy hyvin, siis se jolle on nauhoitettu sävelradiosta Vicky Rostia, Hectoria, Hurriganesia, Kasevaa, Juicea ja sitten on myös pari Billy Joelin ja Cat Stevensin biisiä seassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole valehdellut yhtään mitään.
Ei ehkä suoraan valehdellut, mutta onhan hän koko ajan valitellut kuinka rahat loppu, ei ole varaa, 20 neliön asunto jne. Ja sit kuitenkin miehellä useampi sijoitusasunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole valehdellut yhtään mitään.
Ei ehkä suoraan valehdellut, mutta onhan hän koko ajan valitellut kuinka rahat loppu, ei ole varaa, 20 neliön asunto jne. Ja sit kuitenkin miehellä useampi sijoitusasunto.
Esittänyt köyhää ja varatonta saaden sillä sympatia ja suosiota. Epärehellisyys kostautuu, olisi vaan ollut rehellinen tai puhumatta raha-asioista sen sijaan, että valehtelee ja huijaa.
Ilmeisesti Käärijä asuu säästösyistä itse vaatimattomasti, ja laittaa kaikki liikenevät varat asuntoihin ja muihin sijoituksiin. Tämä on täysin järkevää toimintaa.
Suomi nyt vain sattuu olemaan maa, jossa lottovoitto on ainoa sosiaalisesti hyväksytty tapa rikastua. Esim. sijoittamalla vaurastuminen harmittaa muita, koska menestyminen "pörssikeinottelussa" vaatii jonkinlaisen taloudellisen alkupääoman (eli toisella on ylimääräistä rahaa, jota minulla ei ole), sekä ymmärrystä talousterminologiasta ja eri sijoitustuotteita (eli kaveri on älykkäämpi kuin minä).
Onhan toi epäeettistä vähintään omistaa muiden koteja. Ei eroa mitenkään näistä muista LUMO, SATO ym rahastuksesta