Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullista katsoa koiran lenkittäjät joilla on katse tiukasti kännykässä

Angetti
08.06.2023 |

Se koira on ystävä, lenkkikaveri, tunteva olento. Huomioikaa se!

Muutenkin tuntuu ettei nykyihminen seuraa muuta kuin vloggaajia ja bloggaajia ja gloggaajia, sitten ollaan äimänkäkenä kun bussi lähteekin nenän edestä (aikataulussa) tai törmätään johonkuhun tai mikä pahinta: jollakin voi olla hätä ja tarvitsisi toisen tukea, mutta sitä ei kuulla! Ja kyllä, minullakin on älypuhelin ja some mutta siellä on harvoin jos koskaan niin tärkeää etten kuulisi lintuja tai huomioisi ympäristöä (koska vähän pelkään jääväni skuutin tms. yliajamaksi).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mieltä. En kyllä yhtään ymmärrä, että kadulla kävellessäkin on tuijotettava kännykkää.

Vierailija
2/4 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walking Dead..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että joku "tuijottaisi kännykkää" koko lenkin ajan? Tuskin se koko lenkkiä sitä kännykkää katselee. Toki huomioit vaan sen kohdan, kun se puhelin on esillä.

Itse teen vauvan kanssa jopa kolmen vartin tai tunnin pituisia vaunulenkkejä, kun vauva nukkuu ja itse saan ulkoiltua siinä samalla. Toisinaan vastaan esimerkiksi viestiin. Tai varaan aikaa johonkin, hoidan jonkun pankkiasian, luen sähköpostit jne. Nykyään kun ne kaikki tehdään puhelimella.

Vierailija
4/4 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koira tuijottaa lenkillä lähinnä mielenkiintoisia hajupaikkoja, eikä minua juuri ollenkaan.

Itse taas tarkkailen lähinnä liikennettä, en kännykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan