Miss Suomi 2023 OFFICIAL!
Eilen julkaistiin syyskuussa järjestettävän Miss Suomi-kilpailun 20 semifinalistia. Kuvia löytyy netistä, mutta täällä vauva.fi-palstalla en ole nähnyt asiaan liittyvää keskustelua, joten loin tällaisen aloituksen.
Mitä mieltä olette tämän vuoden tasosta? Ja ketkä ovat suosikkinne tulevaan kisaan?
Nythän kilpailijoiden ikärajaa on nostettu 28:aan vuoteen ja rouvatkin saavat osallistua.
Kommentit (750)
Vierailija kirjoitti:
Se toiseks tullut näytti tosi vanhalta. Miksi ihmeessä menestyi. Se blondi hoikka barbi oli parempi
Kyllä, iho on kuin 35-40-vuotiaan.
Vierailija kirjoitti:
Maisa paras noista.
isoisä oli katsomossa, Mikko Alatalo, rikoo on riskillä ruma
Huh! Olipa kämäset kisat! Juontajatkin ihan pökkelöitä. Ei ole enää minkäänlaista glamouria, joutaisi lopettaa koko kisat !
Mulle tuli tosta transsin valinnasta yleisön suosikiksi mieleen Pertti Kurikan lähettäminen euroviisuihin. Unohdettiin itse asia ja haluttiin tukea erilaisuutta.
Tuo Maisa, mitä hittoa? Ihan tavallisen näköinen tyttö. Monta kauniimpaa jäi ilman sijoitusta!
Vierailija kirjoitti:
Se toiseks tullut näytti tosi vanhalta. Miksi ihmeessä menestyi. Se blondi hoikka barbi oli parempi
Oli kyllä virhe nostaa osallistujien ikärajaa. Mitä noi tuomarit oikein ajetteli, kun tuon nostivat top kolmeen. Olis siellä parempiakin.
Tosi kauniilta näyttivät tuossa iltapäivälehden kuvassa jossa olivat luonnollisina, varsinkin Jenna ja 3 parhaiten sijoittunutta.
Vierailija kirjoitti:
Jenna Rintamäki oli kuin valkoinen joutsen. Miksei häntä valittu edes kolmikkoon? Tuo voittaja on aika tavis. Haluttiinko nimenomaan tavis voittjaksi? Naisten kateus?
Tavis??
On kyllä kaukana taviksesta hän.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Maisa, mitä hittoa? Ihan tavallisen näköinen tyttö. Monta kauniimpaa jäi ilman sijoitusta!
No ei ole tavallinen. Todella kauniit silmät.
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen vartalo sillä hopeaa saaneella.
Pomppi kuin nuori ori laitumella. Rahvaanomainen käytös.
Maisa Alatalon yllättäen median suosikki ja top 3. Kuuluisa pappa varmaan auttoi hieman asiaa. Itse en olis tuota kolmen parhaan joukkoon nostanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missin hampaat, mutta silmät liian lähellä toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen vartalo sillä hopeaa saaneella.
Kyllä, vain rinnat ja perse puuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä hiustenväri! Todella kaunis. Onkohan hän aito punapää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missin hampaat, mutta silmät liian lähellä toisiaan.
Siis Paulalla.
Sillä kympilläå Jennalla oli sellainen usa-tyylinen Miss universe ulkonäkö. Sen olis pitänyt voittaa.
Vaikuttikohan Paulan hyvä opiskelupaikka ja someosaaminen paljonkin valintaan? Ulkonäöltään ihan nätti mutta ei minun silmääni poikkeuksellinen tästä kymmeniköstä eikä nuoriin naisiin verrattuna muutenkaan. Ei tosin kukaan muukaan noussut erityiseksi suosikikseni tänä vuonna. Petrasta tykkäsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit silmät ei ihan riitä.
Mun mielestä joinakin vuonna yleisö on päättänyt voittajan. Onneksi siitä luovuttiin. Muuten Miss Suomi 2023 olis Rimi Riutta :D
Imekööt Ramin kyrpãã ne, jotka naiseksi sitä luulevat